Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, March 03, 2008

Στην ερωτηση μου αν ισχυει το νομικο απορρητο...

"Σαφώς και ισχύει το απόρρητο. Το ότι κάποιος δε δέχτηκε χρήματα, δε σημαίνει τίποτα απολύτως. Ακόμη και γιατροί, δικηγόροι, νοσηλευτές, ψυχολόγοι κλπ, που προσφέρουν σε εθελοντικές οργανώσεις τη βοήθειά τους, δεσμεύονται από το απόρρητο.

Το να επαναλαμβάνει κάποιος σε δημόσιο φόρουμ, πράγματα που ένας άλλος χρήστης έχει μόνος του πει δημόσια, πάλι στο ίδιο φόρουμ, ή στο μπλογκ του, για το οποίο μπλογκ έχει δώσει επανειλημμένως λίνκ στο φόρουμ *, είναι απολύτως επιτρεπτό.

Επειδή είσαι, οφθαλμοφανώς, απροσάρμοστη, και επίσης οφθαλμοφανώς, δεν γνωρίζεις τους νόμους που διέπουν το ίντερνετ, τα φόρουμς και τα μπλογκς, θα σε συμβούλευα, πάλι αφιλοκερδώς, πάλι για τελευταία φορά, να μην δημοσιεύεις προσωπικά σου στοιχεία ούτε στο μπλογκ, ούτε σε φόρουμ. Μπορείς να μπλέξεις πάρα πολύ άσχημα. Για την ακρίβεια, είναι θαύμα που δεν έχεις μπλέξει ήδη. Όχι από εμένα, φυσικά, που σε έχω παντελώς χεσμένη, αλλά από άτομα της προσωπικής σου ζωής που βγαίνεις και τα ξεφτιλίζεις δημοσίως, καθώς και από τυχόν υπηρεσίες προστασίας ανηλίκων. (Πιστεύες ότι αν ο πρώην συζυγός σου γνώριζε τι διαδίδεις γι αυτόν δημοσίως, θα μενε με σταυρωμένα τα χέρια; ) Επίσης, από τη στιγμή που έχεις δημοσιεύσει αποσπάσματα του μπλογκ σου ΚΑΙ σε βιβλίο, η ευθύνη σου (ποινική και αστική) διευρύνεται σε τέτοιο ασύλληπτο βαθμό, που δε μπορεί να συλλάβει το παρανοικό μυαλό σου.

*
Πχ, εδώ:


http://img164.imageshack.us/img164/6811/2168rz5.png
H ακομα καλυτερα εδω
www.ert.gr
η πιο ειδικα...εδω
http://book.ert.gr/news.asp?id=257054
:P:luxhello::cheer:


2. Ή αυτό, που είχες παραθέσει και ένα περιοδικό (!) στο οποίο έγραφες:
'Οταν τα παιδιά γίνονται όπλα.



το δις εξαμαρτειν...
http://photos1.blogger.com/blogger/8101/980/400/lilidarling.jpg
λες να τριτωσει?:P "










και η βεντετα καλα κρατει.
Ηξερα για γκομενους που λυσσανε επειδη δεν τους καθησες.
Για γυναικες που λυσσανε επειδη τις εφτυσες..... το ζησα και αυτο.

2 comments:

Hypatia said...

Μήπως να έκοβες τελείως κάθε επαφή μαζί της Lili μου;
Φαίνεται να ασχολείται αυτή η γυναίκα σε υπεβολικό βαθμό μαζί σου.Σίγουρα κάτι δεν πάει καλά με αυτήν.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί συμπεριφέρεται έτσι;

Ελπίζω να μην έχει τρόπο να μάθει ποια είσαι και που μένεις!!
Ανωνυμία και πάλι ανωνυμία.

Lili said...

Μενει πολυ μακρυα, δεν της εχω δωσει διευθυνση ουτε4 ξερει τα στοιχεια μου , εγω τα δικα της τα ξερω γιατι επεμενε να στειλει δωρο στο παιδι.

Της εδωσα ψευτικη διευθυνση, φιλης μου που θα μετακομιζε :P

Ειμαι πολυ προσεκτικη, κι ας μην μου φαινεται.


Ακομα και αν εβρισκε τα στοιχεια μου, εχει κανει τοσα παραπτωματα....

My first book

My first book
A funny Homebirth