Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Sunday, April 17, 2005

Τι κουλα ειναι αυτα?

Γιατι στην ελλαδα απαγορευεται η καυση των νεκρων?
Γιατι δεν μπορω να κρατησω τον αλλον το βραδυ στο σπιτι μεχρι να τον θαψω?
Γιατι δεν βαζουν ειδικα τηλεφωνα για αυτους που μπορει να εχουν παθει νεκροφανεια?
Γιατι μετα τρια χρονια πρεπει να παω να παρω τα κοκκαλα του αγαπημενου προσωπου
και να μπλεξω με γραφειοκρατιες και να ειμαι μαρτυρας στην εκταφη?
Γιατι δεν μπορω να θαψω τον ανθρωπο μου στο χωραφι μου(αν εχω)?
Γιατι δεν μπορω να βαφτισω το παιδι μου"ουρανιο Τοξο"?
Γιατι αν δεν παντρευτω δεν μπορω να βαφτισω το παιδι?
Γιατι πρεπει ντε και καλα να το βαφτισω?


Γιατι εφοσον με λενε Πιπετογλου δεν μπορω, εφοσον το επιθυμω να παρω το επωνυμο του συζυγου μου?
Γιατι το μινιμουμ διατροφης ειναι 60.οοο δρχ?
Γιατι υπαρχουν τοσοι χαζοι νομοι, και γιατι δεν τους θυμαμαι ολους τωρα?



Πλιζ, contribute...

0 comments:

My first book

My first book
A funny Homebirth