Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, April 27, 2005

Τα αδερφακια

Εχω φτιαξει αλλα δυο μπλογκς, τα οποια μπορει να σας φανουν χρησιμα.
Συγκεκριμενα το www.protogala.blogspot.com
ειναι ενα μπλογκ στο οποιο ποσταρω θεματα διατροφης, θηλασμου, και οτιδηποτε χρησιμο και υγιεινο.(τραστ μι θα διαβασετε πολλα "παραξενα" εκει, εν καιρο)
Το δευτερο δε, το www.malaperda.blogspot.com
ειναι ακριβως αυτο που λεει η διευθυνση του, διαφορα, απο ανεκδοτα και αχρηστες πληροφοριες,γωνια αλλοδαπων και οτι μαλακια μουρθει οταν δεν εχω διαθεση να γραψω σεντονια.

enjoy.

1 comments:

Lili said...

Επειδη δεν εχω τηλεφωνο,δεν εχω και ιντερνετ.
Και ειναι αυτος ενας λογος που δεν ειμαι τοσο ενεργη στο ιντερνετ...σνιφ.
Ομως ακομα κι αν δεν εχω ιδιαιτερη διαθεση, καθομαι να γραψω στο ουομαν ιν δε σιτι γιατι εχω την ταση να μην τελειωνω οτι αρχιζω.
Τωρα για τα αλλα, δεν ξερω...αν δε υπαρξει συμμετοχη και ερεθισμα μαλλον θα μεινουν παρθενα.


Διακορευστε με ρε παιδια.

My first book

My first book
A funny Homebirth