Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, October 31, 2005

Απογοητευσεις # 1

Οταν λες σε καποιον επι μιση ωρα οτι δεν μπορεις να κανεις σεξ, ετσι για το σεξ...οτι οι αναγκες σου(αφου επιμενει οτι υπαρχουν) ειναι συναισθηματικες και τις σεξουαλικες αν ποτε υπαρξουν απο μονες τους, τις τακτοποιεις μια χαρα, αν του λες οτι δεν εχεις χρονο για "αντρες",αν του λες επι μιση ωρα, οτι δεν λειτουργεις αλλιως και το βραδυ που σε παει σπιτι σε βουταει....
Και του λες...με λαχανιασμενη φωνη
"τωρα παω σπιτι μου. αν ειναι θα τα πουμε καποια αλλη στιγμη"


δεν ειναι ξεκαθαρο οτι να μεν, γουσταρω αλλα δεν μπορω "ξεροσφυρι"?



Θα μου πεις, εγω οταν μου ελεγε τα δικα του δεν ακουγα?
Ακουγα.
Και το οτι ειναι καλο να ξεκινας κρεβατικα και οπου σε βγαλει, και ολα οσα δειχνανε οτι δεν ειναι σε φαση σχεσης.
Γι αυτο και τα πειραγματα ηταν πιο "πονηρα", αλλα ταυτοχρονα αθωα εφοσον γνωριζομασταν και 20 χρονια και τον ειχα σε εκτιμηση, ασχετα αν δεν ειχαμε μιλησει σοβαρα πανω απο 3-4 φορες.


Τοτε?
Που μπερδευτηκε το πραγμα?
Γιατι οταν εστειλα το σμς που τον "πειραζε" οπως εκανα ολο το βραδυ, εισεπραξα ενα ξερο "δεν θελω σχεση καληνυχτα"


Ξαφνικα βρεθηκα στην θεση να τον γραψω για την αγενεια, να γελασω με την μαλακια του η να απολογηθω.
Διαλεξα το 3ο.
Οτι δεν ειχα αυτην την εντυπωση και λυπαμαι που δεν καταλαβαμε σωστα ο ενας τον αλλον.
Ηθελα να του πω κι αλλα. οτι ενα ουαν ναιτ σταντ δεν ειναι παντα η τωρα η ποτε, ειδικα οταν υπαρχει γνωριμια που ως τωρα ηταν φιλικη. Οτι μια Χ γνωριμια πριν ειναι απαραιτητη, τουλαχιστον για να παρω μπρος, βρε αδερφε, να δω αν μου αρεσεις σαν αντρας, αν με φτιαχνεις... Οτι δεν περιμενα να σκυψει να με φιλησει και επρεπε να κανω ενα βημα πισω και να επεξεργαστω τι εγινε και το αν θελω να κανω κατι. Οτι δεν αφηνω τα "θελω" μου να με οδηγουν, οτι...και ξαφνικα συνειδητοποιησα ποσο βαρετη θα γινομουν, και κουραστικη.

Γιατι τοσο αγχος;
Γιατι θα τον ξαναεβλεπες 5-6 φορες τον χρονο και ηθελες καλες σχεσεις κατι που με τον τροπο που το χειριστηκε σε δυσκολευει πολυ.
Και γιατι τον ειχες σε εκτιμηση.
Ομολογα το.

Απο τοτε που τον ειχες -ας πουμε- "απορριψει" στην δευτερα γυμνασιου, ειχες ενα σοφτ σποτ για κεινον, οπως ολους τους οποιους χωρισες στην μετεπειτα ζωη σου.
Γιατι για σενα ηταν καποιος απο το παρελθον σου.
Γιατι ειναι σε αλλες περιπτωσεις η πρωσοποποιηση της ευγενειας.



Δεν μου αρεσει να ξυπναω απογοητευμενη.
Δεν μου αρεσουν οι απογοητευσεις, ειδικα αυτες που δεν τις περιμενα.
Με ριχνουν.


Και εχω πονοκεφαλο...γιατι καταπια την αγανακτηση μου (φυσικα).
Θα επανελθω.
Αν βρω την ορεξη να επεξηγησω τις παρκατω ατακες, τωρα παω να πιω Ντεπον.



"Δεν εχεις αμυνες, εισαι τρυπια"
"Εχω δηλαδη το καταλληλο σχημα(τεντωμα δαχτυλου) for pricks"

"Γεια σας, ειμαι λουκουμας"


"κατσε ρε, γιατι οι γυναικες κρυωνουν παραπανω απο τους αντρες? σκεψου το."
"μμμ...because they have breasts"

1 comments:

boubouka said...

Καλά και αυτός ετσι χύμα σε φίλησε απο το πουθενά?ετσι ας πούμε ρίσκαρε φιλία?Καλά πού τους πετυχαίνεις όλους , μα όλοι "λαβράκια"?(Τι διάολο?)Πάντως μιση ντροπή δική του και μισή δική σου.Δεν αξίζει να χαλάσετε φιλία (αν είναι φίλος σου και είναι της προκοπής).Απλα προσπέραση και όλα καλά.

My first book

My first book
A funny Homebirth