Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, October 31, 2005

Beauty is in the hearts filter

Σκεφτομουν αυτο που μου λενε κατα καιρους.
Οτι γραφω καλα.
Οτι υπαρχει μια ελξη στις ιστοριες μου...
και το καταλαβαινω, οταν ειναι αστειες ιστοριες, με εξυπνες ατακες.
Ομως τα περισσοτερα που συγκινουν η αρεσουν ειναι οι περιγραφες συναισθηματων, και νομιζω οτι τελικα δεν ειναι ο τροπος γραφης αλλα η ματιά που εχω οταν κοιταω κατι, ειτε αυτο ειναι κατι σημαντικο και ουσιαστικο, ειτε κατι απλο...

Μου αρεσει που σας αρεσει το πως βλεπω τον κοσμο.
Ελπιζω να σας αρεσει εξισου και οταν θα περιγραφω αρνητικα συναισθηματα( τα οποια εχουν την ιδια ενταση και "αισθαντικοτητα" με τα αλλα.)



Κατα τα αλλα το κεφαλι μου ποναει.
Πολυ.
ξεματιαστε με βρε.

8 comments:

Όνειρα γλυκά.. said...

Πολύ ευχαρίστως να σε ξεματιάσω , αλλά θα πρέπει να ξέρω το όνομα που σε βαπτήσανε .. Και από όσο μου λένε "πιάνει" το ξεμάτιασμά μου . Μου το έχει μάθει η γιαγιά μου που η καταγωγή της ήταν από την Μικρά Ασία ...Πάντως υπάρχει ένα κόλπο . Οταν νιώθεις ότι κάποιος σε κοιτάει έντονα και πιστεύεις ότι σε λίγο θα σε πιάσει το κεφάλι σου μπορείς να λές (από μέσα σου ή και από έξω σου αν σε παίρνει ) " ..να σου βγει το μάτι , να σου βγει το μάτι .)!!!!

vasvoe said...

Δηλαδή εγώ που δεν θα βαστίσω τα παιδιά μου δεν θα τα πιάνει το ξεμάτιασμα; Ή δεν θα τα πιάνει το μάτι in the first place?

Lili said...

Oneira δεν θα μπορουσα να το κανω αυτο.'Φαντασου ο κακομοιρης να ειναι ασχετος να βαλω ενεργεια αμυνομενη και τελικα να παθει αυτος πονοκεφαλο επειδη εγω ειμαι παρανοικη


Βας το "ματι" ειναι απλα ενεργεια που δεν σου καθεται καλα. Η προσυχη και προσφορα ενος αλλου κανουν ενα ενεργειακο ντους.

vasvoe said...

Ξέχασα να βάλω ένα :Ρ μετά το σχόλιό μου...

Με την προσευχή Οκ, το καταλαβαίνω. Αλλά γιατί πρέπει αν είναι το όνομα που σε βάφτισαν; Κι αν δεν είσαι βαφτισμένος; Κι αν σε φωνάζουν (δηλαδή είσαι ταυτισμένος) με ένα όνομα διαφορετικό από αυτό που σε βάφτισαν;

Πολλά τα υπαρξιακά ερωτήματα κυρίες και κύριοι στα οποία καλείται να δώσει απαντήσεις η ισχυρή ξεματιάστρα Νένυα με την βοηθό της Lili.

Και για να μη ξεχνιόμαστε :ΡΡΡ

Όνειρα γλυκά.. said...

vasvoe, εχεις πολλά υπαρξιακά προβλήματα , αλλά εγώ δεν ειμαι σε θέση να τα λύσω ..Ετσι έφτασε αυτή η προσευχή του ξεματιάσματος σε μένα , μάλλον από τον προηγούμενο αιώνα και προσπαθώ να την κρατήσω ατόφια , μαζί με την πίστη στην υπέρτατη δύναμη που έφτιαξε αυτόν τον κόσμο .Αν δεν πιστεύεις στο ξεμάτιασμα δικαιώμα σου , δικαιώμα μου επίσης το αντίθετο ...

Lili said...

Υπαρχει ποστ με ανοιχτη αντιπαραθεση περι ξεματιασματος (δεν θυμαμαι τιτλο που ειχα βαλει, καπου το καλοκαιρι γραφτηκε, και ειχε γινει της πουτ*** επειδη ο πιτσιρικος ειχε προσφερθει να με ξεματιασει)
Εχω καταλαβει οτι ειναι ενα ζητημα πιστης και μπορει καποιες φορες να αγγιζει ευαισθητες χορδες μεσα μας αν ο αλλος αστειευτει.

Με λιγα λογια....κοριτσια, ειστε και οι δυο γλυκα πλασματα, μην πιαστειτε τωρα απο κατι ασημαντο.

(και οι δυο γουσταρετε εμενα και αυτα που γραφω -μειδιασμα "ψωναρας"- αρα εχετε πολλα ΚΟΙΝΑ.)


Πις.:P

boubouka said...

Και εμένα μου αρέσει αρκετά ο τρόπος γραφής σου διοτι γράφεις καθημερινά συμβάντα,αληθινά βιώματα,με χιούμορ,χύμα,με έντονη την χρήση "κοσμητικών" επιθέτων,κοντά στην πραγματικότητα,οπως επίσης αρκετές απόψεις σου με βρίσκουν άκρως αντίθετο (σεβαστό πάντως,αλίμονο)

vasvoe said...

Oneira skopos mou den itan ka8olou na geloiopoiiso ta pistevo sou kai lipamai pou se peiraxe to sxolio mou. Safos i pisti tou ka8enos einai diki tou ipo8esi kai simfono me ti lili polles fores ena sxolio pou pigaine gia plaka na katalixei an enoxlisei...

My first book

My first book
A funny Homebirth