Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Saturday, October 08, 2005

Περιμενοντας...

Τελικα οι ανθρωποι μου θυμιζουν τα σκυλια(και τα σκυλια, τα ξερω αρκετα καλα...3 χρονια βοηθησα ιδιοκτητες να συννενοηθουν με το σκυλακι τους του καναπε, και διορθωνα "λανθασμενες" συμπεριφορες, μεχρι και εκπομπη ειχα...-ωραιες εποχες...πριν γνωρισω τον πρωην μου...)
Τεσπα, ενα πραγμα καταλαβα.Οσο πιο μικρο το σκυλι, τοσο πιο μικρο θορυβο εκανε.Οσο πιο μεγαλο, τοσο λιγοτερο τσαμπουκαλευοτανε σε μικροτερο.
Ηξερε την υπεροχη του.
Εκτος αν ειχε μαλακα ιδιοκτητη που τοκανε κομπλεξικο και φονια για να βγαλει τα απωθημενα του.
Τελικα ετσι ειναι και με μας. οσο λιγοτερο περιοχομενο, τοσο μεγαλυτερο καλαμι και σκουξιμο.
The sun doesnt know its a star,διαβασαμε προσφατα οσοι ειδαμε Ι λαβ τιβι. Σωστο.

Ξερει κανεις πως να σταματησω τα γαμημενα ανδυομενα παραθυρα?
Και ολο τσοντες μου βγαζει απο τοτε που επισκεφτηκα κατι μπλογκ που ηταν τελικα "εξικεικευμενα". Δεν ηξερες δε ρωταγες?



Ενα πραγμα που μου τη δινει οταν παχαινω ειναι το γεγονος οτι εχω ουορντρομπ μαλφανκσιον. Κοινως δεν μενει τιποτα στη θεση του. Φωναζω για ταξι, ζντουπ, βγαινει ο βυζουμπος εξω-μεσα απ το ρουχο...αντε να τον βαλεις στη θεση του...τραγουδαω παθιασμενα και κανω κινηση αλα εβιτα ζντουπ, παω να παρω τονο απο το ντουλαπι, ζντουπ...δεν ειναι κατασταση αυτη.
Και δεν ειναι καθολου σεξουαλικο το να εχει ζουπηχτει ενα 2κιλο κομματι λιπους στο μισο σουτιεν και το αλλο να κρεμεται σαν να μην πω τι(ετσι για να σας βγουν οι ιδεες που σας μπηκαν...)
Τελικα καταλαβα γιατι αυτες τις μερες τρωω μεταμεσονυχτια σαν γουρουνι, τουρσια και γλυκα...επιτελους, σημερα το πρωι αδιαθετησα.

Ολες τις σχεσεις μου στις οποιες χωρισα και μαλιστα επεισοδιακα ηταν πανω στην περιοδο. Διαβασα οτι στην Αγγλια αθωωθηκε μια γυναικα στην εμμηνοπαυση που τραυματισε(?) σκωτωσε(?) τον συντροφο της. Κανεις αντρας δεν μπορει να καταλαβει την τρελλα που μπορει να σε κυριευσει την ωρα της Ορμονης. Αλλα ειναι αληθινο, τοχω νιωσει, ειδικα στην εκγυμοσυνη.
Αλλα σου κανει και ενα μαλλι....


Περιμενω την συνηθης υποπτη να παμε για ψωνια σε ενα μπαζαρ. Παλτο για το παιδι 3 ευρω, παντελονια 1 ευρω και ολα καλες μαρκες, Γκαπ κλπ...



Πως ξανα φερνω την αλλαγη γλωσσας με σιφτ και αλτ?



Παει κανεις αυτην την εβδομαδα βιλατζ μαρουσιου?
Θελω να παρω στην μικρη μια μικρη κουκλα μπομπ σφουγγαρακης για τα γενεθλια της, αλλα δεν εχω αμαξι και πνιγομαι στην δουλεια...Κανει 15 ευρω...αν καποιος παει και μετα περναει απο Κηφισιας προς το κεντρο, ας μου εμαιλ-αρει.



Πρεπει να κλεισω να παρω την σ. υποπτη, γιατι προβλεπω να αργησουμε.

14 comments:

Marina said...

καλημέρα σου
Μου έκανε μεγάλη εντύπωση αυτό που έγραψες "όσο πιό μικρό το σκυλί τόσο πιό πολύ φασαρία κάνει". Εχω μία φίλη μου εδώ για μερικές μέρες μένει μαζί μας, έφυγε απο το σπίτι της άρον-άρον εξαιτίας της κακομαθημένης εγωίστριας μάνας της που τους έχει κάνει τον βίο αβίωτο..μιάς γυναίκας χωρίς περιεχόμενο..όπως ακριβώς τα λές..
Σε ευχαριστώ Λίλη απο καρδιάς

vangelakas said...

Ευλογημενος ο κρεμαμενος!

Εν ονοματι Κυριου!

:-))))))))

gsatelite said...

Αν και δεν μου πεφτει λογος...το να παχαινει κανεις δεν ειναι ενοχλητικο,αν δεν ενοχλει τον εαυτο και τον απεναντι..Να πω εδω οτι μια απο τις πιο ομορφες περιοδους της γυναικας ειναι η εγκυμοσυνη,γιατι στρογγυλευει ομορφα...προς τερψιν οφθαλμου του συντροφου(γνωμη μου,ετσι;μην βαρατε οι υπολοιποι..)
Για τα pop-up windows υπαρχει προγραμματακι pop-up killer στο δικτυο σαν freewear,οπως επισης και anti-dialer για να μην σε σκισει ο Οτε.Αν παντως θελεις να ξεμπλεξεις τελειως βαζεις win xp και τελειωνεις...
Χρονια πολλα στην μικρη σου ευχομαι,και ας μην την ξερω...να σου ζησει...
Καιρο ειχα να γραψω εδω μεσα.... :-)

Lili said...

Nιωθω οτι καπου πρεπει να στειλω γαμοσταυριδιμ αλλα μπερδευομαι...
θενκς για τον Οτε.

Lili said...

kalos ton G, mas eleipses!

Lili said...

to programmatiaki gia eksolothreysi ton pop ups?

vangelakas said...

για τα ποπ απς μπορεις να εγκαταστησεις το ad ware...

νομιζω οτι κανει...

θα το βρεις εδω:

[url]http://www.download.com/Ad-Aware-SE-Personal-Edition/3000-8022_4-10399602.html?tag=lst-0-3[/url]

Συνήθης Ύποπτη said...

Απλά να αποκατασταθεί η φήμη μου, ότι δεν αργήσαμε...

:D

gsatelite said...

Χμμ..δεν ειμαι σιγουρος αν το ad ware ειναι και pop-up killer..αν και το εχω στο πισι μου στο σπιτι..μακαρι να ειναι ετσι να ξεμπλεξεις...παντως ετσι κι'αλλοιως χρειαζεσαι οπωσδηποτε ενα anti virus και ενα anti dialer προγραμματακι...
@ lili πολυ χαρηκα που σας ξαναβρικα Μις:-)) ελπιζω να τα λεμε συχνα απο εδω και στο εξης εδω μεσα..

. said...
This comment has been removed by a blog administrator.
. said...

αυτό για ατ σκυλιά το έλεγα σ εμια φίλη μου και δεν το πίστευε. είχα έαν μολοσσό, τόσο΄ήρεμο, και τόσο αγαπησιάρη, σκέτη γλύκα. το κανίς της γειτόνισας τον τρομοκρατούσε πολύ εύκολα (αυτό θα πει θράσσος!)

όταν όμως ο μολοσσος χρόνισε και ωρίμασε, απλά αδιαφορούσε για το "γατίσιο" γαύγισμα του κανίς

zouri1 said...

για τα παραθυρα.βαλε to mozilla,και δεν θα εχεις κανενα προβλημα.απλα.

vasvoe said...

Συμφωνώ για τα ικρά και τα μεγάλα σκυλιά...εγώ θέλω να πάρω έναν Rotti αλλά ο χάσμπαντ ...φοβάται! :(( Ή ένα μάλαμουτ... να μου κουβαλάει και τα ψώνια :))

Lili said...

To pc τα χει πλεον παιξει.
δεν μπορω να αλλαξω γλωσσα με σιφτ και αλτ.
Το τεμπλειτ μου εξαφανιστηκε
εμφανιζονται παντου ποπ απς και ΤΩΡΑ μολις ΤΩΡΑ μου εμφανισε αυτα τα 17 μνματα στο μαιλ μου...

γμτοκερατομουμεσα...

My first book

My first book
A funny Homebirth