Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Tuesday, October 11, 2005

Αψουυυ!

Πρεπει να ειναι η δευτερη η η τριτη φορα που παρατηρησα δικο μου ανεξελεγκτο αγχος και καποια φυσικη καταστροφη...
Αρχιζω να πιστευω οτι σε καποιο επιπεδο ολοι αισθανομαστε τις αλλαγες πανω στην γη αλλα αλλαοι δεν το "βιωνουν" και αλλοι ναι.
Με τον σεισμο του 1999 το ειχα βιωσει...Πριν γινει ημουν ενα ματσο νευρα, εκλαιγα με το παραμικρο και ειχα φοβιες.
με το τσουναμι παλι τα ιδια.
με την κατρινα δεν καταλαβα τιποτα.
Με τον σεισμο στο πακισταν, παλι, απο πριν δεν ημουν καλα...(εχω και μαρτυρα τα ποστ μοθυ αλλα και την απουσια μου εδω)...
Φυσικα πλεον κανεις δεν μπορει να με πεισει ορι οι εκλειψεις δεν εχουν καποια σχεση...δεν θυμαμαι σε ποιον το λεγα οταν εγινε η εκλειψη...


τελος παντων, το θεμα ειναι οτι ειχα μια εβδομαδα χαλια οπου επινα καφεδες, ετρωγα πατατακια και δεν μπορω να καταλαβω πως δεν τρελλαινεται ο κοσμος που τρωει ετσι σε καθημερινη βαση.
Ειλικρινα.
Αλλα ισως τελικα και να εξηγειται το πως ειναι ο κοσμος. τοσο απλα.
Παντως εγω θα εχανα το μυαλο μου.
Για την ωρα εχασα απλα την υγεια μου.

Ειμαι στο κρεβατι τα πρωινα, προσπαθω να παρω τα ισα μου με υπνο, με ψευδαργυρους, βιταμινες αχινατσεες και αλλα, και τα απογευματα να παω για δουλεια.
Αλλα το χειροτερο ειναι ο πονοκεφαλος. μερα νυχτα. υπνο ξυπνιο.
(πιτσιρικο αν το διαβαζεις αυτο...κανε τα δικα σου)


Πριν μια ωρα με ξεματιασε μια φιλη και μπορεσα να σηκωθω επιτελους απο το κρεβατι και να αρχισω να ετοιμαζομαι για δουλεια.
Γιατι αν δεν δουλεψω, δεν θα παρω λεφτα.
Τοσο απλα.

Πηγε να με παρει λιγο το συναισθηματικο μου οπως επεφτα για υπνο παλι, κατα τις 11...Τι ωραια που ειναι οταν εισαι αρρωστος να ειναι καποιος απο πανω σου, να σου χαιδευει το μετωπο, να σου φερνει νερο, να σου κανει μια εντριβη...εκει που νιωθεις τελειως μωρο και αβοηθητος, ερχεται ο αλλος και σε φροντιζει και νιωθεις αγαπητος, σημαντικος...
Αλλα δεν με πηρε απο κατω, οπως περισυ που ειχα ρρωστησει...

Τωρα ειμαι εγω αυτη που φροντιζει και βαζει το χερι στο κουτελο.
Και οσο περναει ο καιρος, τοσο απομακρυνομαι φαινεται απο το παιδι μεσα μου και δεν στεναχοριεμαι γι αυτα που δεν θα εχω πια.
Ειναι οπως τα γενεθλια.
Παντα τα γενθλια μου ηταν πολυ σημαντικα.
Το μονο ισως πιο σημαντικο απο του συντροφου μου.

Φετος, προετοιμαζω τα γενεθλια της κορης μου σαν να ειναι τα δικα μου, και παραπανω.
Οσο για τα δικα μου...χεσμενα τα εχω...
Γιατρε μου εχω πυρετο?



ασχετο
Βασβοε και παλιοι μου φιλοι...φυγατε?
αν διαβαζετε γιατι δεν γραφετε?
το φερστ αμεντμεντ ηταν για τα παρασιτα.
(Μην επαναλαμβανομαστε.)
Να και το παραπονο



Παω να πιω την σουπα μου, οσο δεν εχω πυρετο...επωφελουμαι
Ας ςλπισουμε οτι θα μεινει κατι μεσα μου.

4 comments:

vasvoe said...

Δεν έχω τίποτα να πω εκτός από

α) περαστικά!

β) ωραία φωτογραφία!

γ)κάνε κάπου κόπι πέιστ το τεμπλέιτ σου να μην το ξαναφτιάχνεις απ'την αρχή κάθε φορά!

Όσο για τα υπόλοιπα θέματα...τα λες εσύ όλα!!

gsatelite said...

Οπως και η vasvoe προλαλησε,περαστικα,και γρηγορα καλα και ορθια....στην Κρητη πινουν τσικουδιες και τρωνε συκωταρια για να γινουν καλα απο κρυωμα(ναι,ναι..ξερω ανακατευεσαι..)...anyway
To συναισθημα-χαλι-πριν-απο-κατι-κακο το εχουν πολλοι ανθρωποι,και ειναι παγκοσμιος νομος...αν ψαξεις,θα βρεις πολλα παραδειγματα,αλλα μαλλον το ξερεις ηδη:-)
Και κυττα να γινεις καλα γρηγορα γιατι εχεις να κανεις και γενεθλια στην μικρη..απο τους πιο απολαυστικους πονοκεφαλους(ξερεις,παιδια,χαμος,φωνες,ενα σπιτι μπαχαλο,τα μικρα να στριγγλιζουν..τετοιες ομορφιες...χεχε...)

θοδωρής said...

Έλα, τι ανάγκη έχουν τα θεριά; Πάντως συντονιστήκαμε. Εγώ τραβιέμαι μια βδομάδα κι η μικρή ανέβασε λίγο πυρετό για 2 μέρες. Ξέρεις που θα μας διαβάσεις.

Περαστικά σου.

alex said...

Περαστικά Λιλή
Χυμούς να πίνεις...

(οι γιατροί χωρίς σύνορα δίνουν συμβουλές :) )

My first book

My first book
A funny Homebirth