Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, October 17, 2005

Ουστ, τσιμπουρια και βδελλες...

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από το να ξυπνάς το πρωί και να βλέπεις σχόλιο από έναν άνθρωπο με απωθημένα και χολή.

Σου χαλάει όλη τη μέρα
..(τοτε γιατι το κανεις εσυ σε αλλους? )

Πάντως ανακοινώνει πως δε θα μου ξαναγράψει.
Κρίμα, θα μου λείψει πολύ. Δεν έχω και μαντήλι να της κουνάω. Θα σκίσω λίγο χαρτί απ' αυτό της τουαλέτας.
Νευριαζω όταν έχω πάντα δίκιο, όμως, καμιά φορά εύχομαι να είχα και λίγες φορές άδικο.


Δηλαδη, αυτα, επειδη σου ειπα οτι γραφεις-εν ολιγοις, ανεμπνευστα, με κακη διαθεση κριτικης με μοναδικο στοχο υπαρξης το να σε προσεξουμε?
Που να εγραφα πιο ωμα και να ελεγα αυτο που πραγματικα σκεφτομαι....




Φιλοι συμπλογκερς, απο δω ο Ναστυ ναστυ,
εχει το μπλογκ Κακιες και κολακευει τον εαυτο του νομιζοντας οτι ειναι ενας σχολιαστης, μια τατιανα, μια λαμπιρη, ενας μπρους, εστω.
Ενω ειναι μια Μπεζεντακου που προσπαθει να χωθει οπως μπορει, να γραψει οτι μπορει για να παρει μερτικο κατω απο τον ηλιο.
Παρακαλω, αναζητηστε τον, περαστε απο το μπλογκ του, πεταξτε του ενα ψιχουλο προσοχης, δωστε του μια ευκαιρια να σας αποδειξει οτι κατεχει το οξυ πνευμα, το απαραμιλλο χιουμορ και τις ευστοχες παρατηρησεις, κοινως το ταλεντο που χρειαζεται για να σατιριζεις σχολιαζοντας τους μπλογκερς.

Η εστω, ενα δραμι ψυχολογιας, για να καταλαβαινεις τι ανθρωπος κρυβεται πισω απο το γραπτο.
Δωστε του αυτο που ζηταει απεγνωσμενα, και την απαραιτητη ευκαιρια να με βγαλει ψευτρα.

Τα φωτα ειναι πανω σου, αγαπητε.
Φροντισε να διαβασεις τα ποστ αυτη την φορα-το σκαναρισμα δεν φτανει.Εκτιθεσαι.
Ολα σ αυτην την ζωη θελουν ταλεντο και δουλεια.


Κακομοιρη...

6 comments:

kaltsovrako said...

Να με συγχωρείς κυρα Λίλλυ μου, αλλά οι Τατιάνες και οι Λαμπίρενες παρελάσανε απο το δικό μου blog παλαιότερα και ουχί απο τους Μπρούς και τους Νάστηδες. Και ήταν και κυρίες. Μμ.

Μην μπερδεύουμε τις προσωπικότητες με τις ...(αλλιώς το λένε αλλά πρώτη φορά μουσαφιρέος, δεν βρίζω)

Lili said...

Περα απο εκεινο το περασμα που εκανα σε ενα απο τα μπλογκ που γραφεις, συγχωρα με αλλα δεν σε παρακολουθω και δεν σε διαβαζω.
δεν ξερω για τι πραγμα μιλας...



εκτος...εκτος αν ειναι σποντιτσα για μενα(εκεινο το περασμα?)
χμμ..οχι?


Οπως και να εχει κραταω την τελευταια φραση και απαντω οτι το τιειναι προσωπικοτητα ειναι κατι καθαρα υποκειμενικο.
Αυτο που εσυ μπορει να θεωρεις προσωπικοτητα εγω μπορει να το θεωρω αδεια φουσκα/υστερια/κακαρισμα και δογματισμος...
Και τουμπαλιν.

kaltsovrako said...

Αναφέρομαι στην ιστορία - υστερία με τον Νάστυ και τον Μπρούς.
Ουσιαστικά υπερθεματίζω σε αυτά που γράφεις. Με λίγη πλάκα βέβαια.
Φυσικά και δεν τάσομαι υπερ αυτών.

Επίσης το πέρασμα σου απο το blog μου δεν το πήρα με στραβό ματι.
Ίσα ίσα!. Τί διάτανο, εχθροί είμαστε με το καλημέρα;

Απο εκεί και πέρα thats' ll.
Αν εσύ βλέπεις σπόντες και προσωπικές διαμάχες στο comment μου,
δεν σε κακίζω (παρόλο που η απάντηση σου δεν είναι και η πιο ευγενική που μπορείς) και το ξεπερνώ.

Δεν φταίω εγώ για τις ανασφάλειες των άλλων να βλέπουν παντού αντιπάλους. Ήμαρτον!

Lili said...

Αν εσύ βλέπεις σπόντες και προσωπικές διαμάχες στο comment μου,


Oxi, den eida.


δεν σε κακίζω (παρόλο που η απάντηση σου δεν είναι και η πιο ευγενική που μπορείς)

epeidi egrapsa oti den parakoloutho ti ginetai sto blog sou?
Den vlepo allo simeio poy na boroyse na perastei gia ageneia, isa isa soy apanto kai to ti pisteyo gia to thema prosopikotitas.


και το ξεπερνώ

H amesos epomeni frasi sou erxetai se antithsi me aytin sou tin dilosi...

.................

Και για να εξηγουμαι.
Ενω δεν γνωριζομαστε,....

λογο της "αντιπαθειας" προς το ατομο μου που εχουν εκφρασει διαφορα μερη της γνωστης παρεας σας, και λιγο με το ποστακι για το κασκολ, θεωρησα οτι δεν εισαι "αγραφο" χαρτι απεναντι μου, ας μην δουλευομαστε.

Απο κει και επειτα, ναι, εχεις δικιο, θα επρεπε να μην ειμαι προκατελλειμενη για τις επιλογες και τις παρεες σου, και να συμπεριφερθω απεναντι σου σαν να ησουν μονος σου.
και μονος σου, ως τωρα δεν εχεις δειξει καποια αρνητικοτητα απεναντι μου..οποτε...θα κανω αυτο που θα ηθελα απο σενα και τον καθενα.

Θα δωσω μια ευκαιρια κοιταζοντας με αθωα ματια, χωρις πρικονσιβντ ιδεες.

kaltsovrako said...

Καλημέρα, Lilli.

Νομίζω πως τα πράγματα είναι πλέον πιο απλά.
Ευχαριστώ για την ευκαιρία! Τιμή μου.

Δεν θα την εκμεταλευθώ άλλο.
Η παρέα μου (?) ...... δεν με αφήνει.

Καληνύχτα Lilli

Lili said...

Εκνευριστηκα με τον εαυτο μου που εδωσα ευκαιρια ενω ειχα ρεζερβεισιονς....

Μετα ομως μου περασε.



Κανε οπως καταλαβαινεις.

My first book

My first book
A funny Homebirth