Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, October 21, 2005

@%$%$^%&%&^&%&

Το κερατο μου μεσα....
Ωραια ειχε ξεκινησει η μερα μου.
Ηλιος, μουσικουλα στ αυτια μου
Use me up
virtual insanity
what a fool believes
και δωστου το βημα μου να χοροπηδα στο δρομο.
και να τραγουδαω δυνατα
its all about the moneyyyy
και σταρχιδια μου τι λεγανε οι περαστικοι μεσα τους.

Ημουν καλα.
Το κουδουνακι στο κινητο μου θυμισε οτι στις 15:00 και κατι, ειχα να κανω χρεη αφυπνησης, και χαμογελασα οταν το σκεφτηκα.

Kαι μετα πηγαν ολα κατα διαολου.


Ειχα κανονισει να παραλαβει ο πατερας μου το παιδι απο το σχολικο.
Παρενθεση...προχτες ο πατερας της αναγκαστηκε να την παει στην μητερα μου, χαλωντας την μερα τους, γιατι ηταν αρρωστος.Ετσι ελεγε τουλαχιστον, μαζι του ποτε δεν ξερεις.
Χτες η μικρη βλεποντας με στο λεοφωρειο, ελιωσε στο κλαμμα.
"δεν με θελει ο μπαμπας μου, εφυγε, εφυγε"...σαν σπασμενος δισκος
Εμ, συνειδητα μπορει να μην τα θυμαται, αλλα οι μαλακιες του 2 χρονια τωρα, μειναν μεσα της και τωρα "βγαινουν".
Ηρθε και την πηρε χτες και της εκανε τα χατηρια, οπως το να φαει κορν φλεικς με γαλα, ενω προσπαθουμε να βαλουμε ενα προγραμμα και να της μαθω οτι τα κορν φλεικς ειναι μονο για το πρωι(αλλιως δεν θα ετρωγε τιποτ αλλο)
του επισημανα οτι δεν πρεπει να αφησει τις ενοχες του να τον καθοδηγουν.

Σημερα λοιπον πηγε να την παρει ο πατερας μου γιατι ειχα μονο μια ωρα ελευθερη μετα το γραφειο και μετα μαθημα.
Η μικρη πλανταξε στο κλαμμα.¨
"δεν με θελει ο μπαμπας μου, δεν με θελει η μαμα μου"
Με πηρε ο πρωην μου λεγοντας μου οτι θα πηγαινε να την παρει πιο νωρις.
καλοσυνη του (και εμεινα και εκπληκτη για να πω την αληθεια...οταν εχει γκομενα χεστηκε)
"Θα την παω στον Ζαχαρια." μου λεει.


Ενιωσα ολο το βαρος στους ωμους μου.
Μα ολα τα κλισε θα περασουμε γμτο κερατο μου?
Απο το παραμελημενη συζυγος, κερατωμενη, κακο διαζυγιο, αδιαφορος πατερας στο "εξαγοραζω τις τυψεις με την ευκολη λυση?"
Ενιωσα το αιμα να ανεβαινει στα μαγουλα μου.

Μπορεσα μονο να ξεστομισω
"γιατι?"
"πληρωνω, απο κινητο σε παιρνω."
"ρε παιδι μου, γιατι να της παρεις παιχνιδι? Πριν μια εβδομαδα ειχε τοσα απο τα γεννεθλια της. Μην στρωνεις τον δρομο για μελλοντικες δυσκολιες."
"τι εννοεις"
"εννοω οτι μετα θα δημιουργει θεμα για να παρει δωρο. Εννοω οτι η αγκαλια του μπαμπα της φτανει για να νιωσει καλα... εννοω οτι ενα δωρο μας κανει να ξεφυγουμε του μηνυματος "η μαμα και ο μπαμπας εχουν δουλεια αλλα παντα ερχονται οταν ειναι αναγκη"".

"ασε με να κανω οτι θελω!"βγηκε η αντιδραση.
Ποιος σε κραταει?
Νευριασα.Ολο αντιδραση, συνεχεια αντιδραση.
Τι μπορω να κανω?
Τιποτα.
παρα να βριζω την μαλακια που τον δερνει, που δεν εχει ξενυχτησει διπλα της, που δεν εχει στιψει το μυαλο του για το τι ειναι καλυτερο για κεινη μακροπροθεσμα, και που δεν σκεφτεται ποτε τι μνμα τις δινει και τι χαρακτηρα της διαμορφωνει.
Εδω χρειαστηκε να του κανω ολοκληρη επεξηγηση γιατι πρεπει να περναει απο την διαβαση οταν ειναι μαζι της, οτι περα απο την ασφαλεια τους, αν ποτε του ξεφυγει πρεπει να μαθει απο κεινον, και μενα, το πως να περναει με ασφαλεια, να παρει το παραδειγμα...
Η απαντηση του?
"Ετσι οπως τα λες, δεν τελειωνουμε ποτε, παντα θα πρεπει να προσεχω τι κανω."
No shit Εinstein!
Το κανε.
Αλλα το κοστος ειναι μεγαλο για μενα. (αλλες δουλειες δεν εχω να κανω?)
Δεν νιωθω οτι ειμαστε 2 γονεις που αλληλοβοηθιουνται...
Μετα μου λες γιατι εχω αναγκη να ξεφευγω

Ευχαριστησα το τυχερο μου αστερι που απομακρυνθηκε απο κοντα μας, εσφιξα τα δοντια, και ηρθα εδω να γραψω μπας και ηρεμησω, αποφευγοντας να φανταστω μελλοντικες σκηνες οπου η μικρη θα παταει πανω σε κουμπια του και οπου ο αχαρος ρολος θα πεφτει επανω μου...και χεστηκα στην τελικη...αρκει να εχω αποτελεσμα και να μπορω να της δωσω καποια frames kai structure στον χαρακτηρα της...


Χαλασε η μερα μου και το αναλαφρο βημα μου ζυγιζει εναν τονο.
σιχτιρ...

9 comments:

mistounou said...

Ρε, η δική σου μέρα θα χαλάσει; Οχι, δεν θα το επιτρέψω αυτό! Δώσε ένα σβουριχτό φιλί στον εαυτό σου, τώρα που προλαβαίνεις, γιατί μετά από καιρό, η κόρη σου, μεγάλη πια και συνειδητοποιημένη, θα σε γεμίζει με τα δικά της. Ετσι απλά, επειδή είχες τα κότσια να είσαι μάνα και πατέρας μαζί.

Δύσκολο, το ξέρω, και συγχώρεσέ με αν τα λόγια μου αυτά ξεφεύγουν από τα όρια, αλλά όταν ένας ανθρωπος που έχει καταφέρει τόσα, νιώθει έτσι, θέλω να του θυμίσω τι έχει καταφέρει. Αυτό κάνω και με μένα, όταν "χαλάει η μέρα μου" από ένα σωρό αδικίες. Μου θυμίζω τα κατορθώματά μου. Έτσι, γιατί οι ήρωες, δεν είναι μόνο στις σελίδες των εγκυκλοπαιδειών, αλλά και γύρω μας κάθε μέρα.

Xνούδι said...

αχ Λίλη μου...

Lili said...

αρτεμη νομιζω με μπερδευεις με καποια αλλη.
...σιριουσλι τωρα...:)

gsatelite said...

Mπας και εισαι δυο και δεν το ξερεις,λοιπον;:-)
..Τα μισα της χιλιαδας παντως ειναι πεντακοσια...
Α!και θα συμφωνησω με την Αρτεμις,...you're a winner after all...
ciao..

Bizio said...

Με το μπαρδόν κιόλας, αλλα γιατί τα corn-flakes είναι μόνο για πρωινό; (Το ξέρω άσχετο με το θέμα αλλα απλός με ενδιαφέρει)

Lili said...

Ειναι ολοκληρη φιλοσοφια διαπαιδαγωγησης που δεν μπορω να γραψω εδω.
Ας πουμε απλως
οτι αν τρωγαμε σπιτι μας κορν φλεικς οποτε θελαμε, οταν θα εφτιαχνα μπροκολο, ψαρι και αλλα
θα ακουγα "οχι, θελω φλεικς"

Ειναι θεμα πειθαρχειας και ξεχωρισης του θελω(ειτε προκειται για λαιμαργια η παιχνιδι) και χρειαζομαι(να τραφω, να ξεκουραστω κλπ).

Οποτε, στο δικο μας σπιτι, και ειδικα στην κρισιμη ηλικια των 4 που μαθαινουμε πως λειτουργει τι, μαθαινουμε οτι τα φλεικς τα τρωμε το πρωι.
Οπως και οτι παιρνουμε απιστευτα πολλα δωρα σε γιορτες,οτι κοιμομαστε μεταξυ 7 και 8 κλπ κλπ
Ενα παιδι χρειαζεται πολυ ελευθερια αλλα καποια ορια επισης.


Βλεπω οτι εισαι φοιτητης γιατρικης(το ταργκετ γκρουπ που συνηθως με μισει)...ελπιζω να εισαι η εξαιρεση του κανονα...
:P

Bizio said...

Χα, χα, χα όχι μην ανησυχείς δεν ανήκω σε target group και ούτε μου έχεις κάνει κάτι για να σε μισώ (σε μισούν όλοι οι φοιτητές ή συγκεκριμένα της Ιατρικής; Ναι το ξέρω όλο απορίες είμαι.).

Katerina ante portas said...

Lili, μη φορτώνεσαι περισσότερες ενοχές απο τις γνωστές (π.χ.εργαζόμενη μαμά, ασυντόνιστη η συν-γονεϊκή στήριξη).
Να ξέρεις ότι τα παιδάκια, ιδιαίτερα σε αυτή την ηλικία, μπορούν να καταλαβαίνουν περισσότερα απο ότι φαντάζεται κανείς.
Επίσης να "εκβιάζουν" συναισθηματικά, γιατί χωρίς να το συνειδητοποιούν, αισθάνονται τη "γοητεία της εξουσίας" (π.χ. δεν με θέλει η μαμά μου, η οποία γίνεται λιώμα και ευάλωτη).
Κουράγιο, μικρή μου, νομίζω ότι κρατάς καλά τις ισορροπίες.:)

Lili said...

Bizio...της ιατρικης(αλλα αν ειναι ξιπασμενοι, τα αισθηματα ειναι αμοιβαια :P )
κατερινα, θενκγιου...ακροβατω...

My first book

My first book
A funny Homebirth