Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Saturday, October 22, 2005

Τριτωσε...

Μολις διαβασα μια κακια που δεν απευθυνοταν σε μενα, αλλα σε ενα ατομο που εκτιμω πολυ.
καπακι μπηκα καπου αλλου, ανωνυμα σχολια, χολη, γεμισε ο τοπος παλαβους με αφρισμενα στοματα και σπασμενες φλεβες στα ματια.

Κλεισε τον ηχο και δες τους πως χτυπιουνται, πως φτυνουν και χειρονομουνε.
Δεν ξερω για σας αλλα εγω αυτα βλεπω στα μηνυματα.
μεσηλικες μισοτρελλοι,νεαρα μαλακισμενα με την κακια που τους δινει η γνωση οτι ποτε δεν θα γινουν Αντρες, με την εννοια της λεξεως, σοβαροφανη ατομα, και κομπλεξικοι με συνδρομα πολυ περιπλοκα για να τα πει η γλωσσα μου.
ζηλεια
μιζερια

τρελλα.


Θελω να σβυσω τον διακοπτη.
να παω παραπερα
να αφησω τους τρελλους που κατουρανε οπου βρουνε.
Ομως το ποναω το μπλογκακι μου.
Εδω εβαλα εμενα, τα αισθηματα μου, το παρελθον μου, τις σκεψεις μου, τους ερωτες μου και τις μερες μου.
Το διακοσμησα, το προσεξα, το φροντισα.
Με ποναει να το αφησω.
Με ποναει.
δεν ξερω να κανω και μπακ απ.


Λιγα ατομα πλεον με κρατανε εδω, βρισκομαστε εξω. τα περισσοτερα απομακρυνθηκανε απο την μποχα, η βαλανε το μαγικο κουμπακι νο κομεντς. Προστατευμενοι απο την λυσσα και την ασχημια, αλλα πιθανον και χωρις τις ιδιες ευκαιριες...
Χωθηκανε και χαθηκανε οι αξιολογοι, στα καβουκια τους.


Δεν ξερω...
αυτο που καποτε ηταν καταφυγιο και το στολιδι μου, εγινε κλειδαροτρυπα για τον καθε διαταραγμενο... και περναω πιο πολυ ωρα να φυλαω τα κεκτημενα μου, απο πλασματα που τρεφονται απο αλλων τις "σαρκες", παρα σε δημιουργικοτητα.
Ισως γιατι αυτη σαν φαρος, τραβαει τις μυγες κοντα.


Οπως και ναχει...η αντιληψη μου αλλαξε, η πιστη μου προς τους ανθρωπους δεν δυναμωσε,ισα ισα ειδα τα παραλογα, τα λυσσασμενα, τα θυμωμενα.
Ειδα περα απο το δικο μου μυαλο.
Οτι ζω μες την φωλια του κουκου.





Και στο τρελλαδικο, ειναι αυτοκτονια να ξεχωριζεις.

6 comments:

0comments said...

Μωρέ, πολύ στα σοβαρά δεν τα (τους)παίρνεις τα πράματα;
Φιλιά!

vasvoe said...

Όλο και κάποιος δίνει συνέχεια γιατί δεν έχει τίποτα καλύτερο να γράψει. Ε λοιπόν γράφ'τους κι εσύ.

Τυπος Νυχτερινος said...

Λίλη, η φωλιά του κούκου είναι (δυστυχώς), παλιά νέα. Whether we like it or not, αυτός είναι ο κόσμος που ζούμε, κι όχι κάποιος άλλος "ιδεατός".
Παρ' όλα αυτά, μην ξεχνάμε και μια απίστευτη ατάκα που είπε κάποιος κανά δυο χιλιάδες χρονάκια πριν:
"Εκείνοι" μπορεί να βλέπουν την ακίδα στο μάτι του διπλανού τους, αλλά αδυνατούν να δουν το δοκάρι στο δικό τους μάτι.

Ας τους. Μοιραία, κάποια στιγμή, θα τους "βγει" το μάτι.

Ο Φοβερός said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Ο Φοβερός said...

Pios se piraze kale? Gia pes mas kai tha tous "kanonizoume" giati "exoume mesa" :-)


To kalitero policy gia tous spastikous kai zilirides einai to Boycott. Min tous dinis simasis kai apo tin kakia tous tha skasoun :) Den einai anagki na xalas tin zaxarenia sou gia malakes :-)


Ta ellinika den mou bgenan - fonaze to blogger opote anagkastika greeklish :p

Όνειρα γλυκά.. said...

Μην το αφήσεις το blog please ...
Μην βλέπεις πόσοι σε χλεβάζουν , δες πόσοι (πολλοί ) την "βρίσκουν " να σε διαβάζουν...

My first book

My first book
A funny Homebirth