Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Tuesday, October 25, 2005

Αλμπινο μπλουζ

Εχω παει χτες για μάθημα και στον δρομο συναντησα εναν φίλο του πρωην.
Ωραιο παιδι αλλα "γκαου".
Απο αυτους που σε ρωτανε αν εχεις καμια φίλη να τους βολεψεις, και που ειναι γενικως αρνητικοι με το αλλο φυλο.
Γιατι δεν του καθεται η το φοβαται...ξερω γω?
ευχαριστησα τον θεο που δεν ειχα το παιδι μαζι μου, γιατι οποτε την βλεπει την πεταει στον αερα και αλλα που δεν θελω, του τα λεω αλλα...με αγνοει παντελλως.
δεν μου αρεσει επισης τα "αστεια" του στυλ..."θα την "φαω", μολις μεγαλωσει"(Μπροστα της)...
Και μετα απο ολη αυτην την προσοχη, φευγει χωρις να την χαιρετησει...
Το μονο που τον σωζει στα ματια μου ειναι οτι ξεχρεωνει απιστευτα χρεη των γονιων του και τους ζει, ενω αυτοι κααααααθονται...


Μιλαγαμε λοιπον και ερχεται στην σαντουιτσερι, ενας τυπος, ξανθος, δερματινο...ωραιος τελος παντων.
Με βλεπει ο φιλος.
"τι κοιτας;"
-"τον ξερεις?"
-"Γιατι, σ αρεσει?" με να υφος απιστευτης περιφρονησης.
-" ναι"
-"Αλβανος φαινεται."
Βραχυκυκλωσα για λιγο.
Πρωτα απολα δεν φαινοταν.
Για τον αλβανο τον βρωμικο, πρεζακι, και χαμηλου επιπεδου.
Ηταν ενας καθαρος καλοντυμενος τυπος.
Τιο με νοιαζει τι εθνικοτητας ηταν?
-"και?" του απαντησα.
-Τα ματια του αστραψαν.
-"θα πηγαινες με αλβανο?"
Δεν το ειχα σκεφτει ποτε.

...ετσι.

Σκεφτηκα τις οικογενειες που κανω μαθημα στα παιδια τους.
πιο ευγενικοι και καθως πρεπει απο τις εεληνικες.
Μαθαινουν στα παιδια τους να ειναι ευγενικα και οχι ψωνισμενα.
Σκεφτηκα τους αλβανους που εχω γνωρισει προσωπικα στην ζωη μου, πριν η λεξη γινει συνωνυμο του "μιαρος"
Μορφωμενοι, ευγενικοι,δουλευταραδες...

-"δεν βλεπω γιατι οχι, αν μου αρεσε καποιος."

Τουρθε συγκοπη.
Αγριεψε και αρχισε να κοιταει τον τυπο.
Εψαχνε για καβγα.
Σοκαριστηκα.
Και μετα νευριασα.
του αρπαξα το προσωπο
-"τι κανεις;"
-"αντε με τον κωλο αλβανο" και τον κοιταζε αγρια. εμενα ουτε με κοιταζε, μεχρι που του εστριψα το προσωπο.
-"Τι ζορι τραβας? ακομα κιαν δεν τον πας, απο που κι ως που τετοια αγενεια; και πο που κι ως που θα αγριεψεις γιατι εγω γουσταρω...με πηδας μηπως και φοβασαι μην σου λειψει?"
Γελασε...(εκανε πλακα κατα το ημισυ αλλα αυτα ειναι επικυνδινα παιχνιδια)
-" σε πηδαγε ο φιλος μου"
-" ο φιλος σου με παντρευτηκε, ασχετως αν το αντιμετωπισε σαν πηδημα και καπως ετσι το ενιωσα στον πισινουλη μου....συνελθε ρε συ, τι σκηνικα ειναι αυτα που κανεις;"
-"δεν τους παω"
-"Ε, μη τα φτιαξεις μαζι του!"

Εφυγα γρηγορα γιατι ετσι οπως εκανε μπορει να γινοταν απο βλακεια κανενα σκηνικο...


Παντως δεν το καταλαβαινω.
Ενταξει, δεν θα τα εφτιαχνα με αγγραματο, με κλοσαρ, με οτιδηποτε θα ηταν κατω του μορφωτικου μου επιπεδου...μαλλον ας το ξαναγραψω αυτο γιατι μολις θυμηθηκα με ΤΙ επιπεδα υπηρξα ως τωρα.

Δεν θα τα εφτιαχνα με καποιον που θα εδειχνε το κατωτερο μορφωτικο του επιπεδο, θα εκανε μπαμ.
Πχ αν ηταν ανορθογραφος και δεν ειχε παει σχολειο.


παλια το εκανα, νομιζα οτι δεν ειχε σημασια.
τελικα ομως εχει.
γιατι δεν νιωθει αυτος καλα και αρχιζει η προσπαθεια ταπεινωσης.

Αλλα δεν νομιζω η εθνικοτητα να επαιζε ρολο, αν πρακτικα ολα κυλουσανε ρολοι...

Και αυτο το στυλακι των ελληνων,...ξεχνανε οτι μεχρι και πριν 30 χρονια μεταναστευανε σε ολες τις χωρες?
Τεσπα.




Πηγα στο εθνικο ιδρυμα κωφαλαλων σημερα και εκανα αιτηση.
Ειναι κατι που το ηθελα καιρο.
Επισης πηρα τηλεφωνα να δω που και πως μπορω να εξεταστω για να παρω διπλωμα αναγνωρισμενο απο το κρατος για δασκαλα φωνητικης.
Απαρεντλι, μονο η μονωδια αναγνωριζεται(κλασσικο).
Η Τζαζ, θα πρεπει να διδαχτει οπως εκανα ως τωρα...διοτι για το ελληνικο κρατος, δεν υπαρχει.
Αντε να δεχτουν σε ωδειο το "συγχρονο τραγουδι", αλλα ως εκει.
Μηπως να πεταχτω μεχρι το Λονδινο να περασω τις εξετασεις και να γυρισω με το χαρτι?
(μαλακια που δεν το πηρα τοτε)



Αυτα για σημερα...και η ωρα ειναι μολις 12 και 20.

4 comments:

Marilina said...

για άκου και το άλλο... στα σχολεία, τα παιδιά των άγγλων, γερμανών, γάλλων θεωρούνται δίγλωσσα. τα παιδιά των αλβανών, ρώσσων, ρουμάνων, ξέρεις πώς λέγονται; Α-γλωσσα... τα συμπεράσματα δικά σας

vasvoe said...

Καλή επιτυχία στη σχολή κωφών (και όχι κωφάλαλων)!

'Οταν είχα γυρίσει από Γερμανία ήθελα να συνεχίσω τα μαθήματα νοηματικής αλλά δυστυχώς δεν βρήκα πουθενά πληροφορίες ούτε υπήρχε κανένας να μου πει τι και πως... ένα μπάχαλο.

Θυμάμαι μικρή πέρναγα απ έξω και έβλεπα τα παιδάκια στην αυλή, μου φαίνονται καθυστερημένα, και τα λυπόμουνα κλεισμένα εκεί μέσα...δεν ήξερα καν τί είναι το κτίριο. Ελπίζω να είναι καλύτερα τα πράγματα πλέον, εγώ πάντως το παιδί μου εκεί μάλλον δεν θα το άφηνα.

Your Man said...

Ανήθικο, φίλη Λίλη, είναι αυτό που εμάς προσωπικά δε μας αρέσει.

(σε κάποιο blog το διάβασε και μ' άρεσε)

Τα υπόλοιπα είναι απλά οδοντόκρεμες.

(και τώρα που το θυμήθηκα, πάω να βουρτσίσω τα δόντια μου)

Lili said...

Χορχε, ......προσπαθω εδω και ενα πενταλεπτο να καταλβω τι εννοεις.
Ποιος μιλησε για ανηθικοτητα?
στο ποστ, εννοω.


οσο για την φραση....
ισχυει και σε περιπτωση παιδεραστων πχ?

"α, ειναι ανηθικος γιατι εμενα δεν μου αρεσει..."

Πολυ ευκολο, δεν νομιζεις?



Ηθικη ειναι κατι επικτητο που διαμορφωνεται απο τον κοσμο γυρω σου σαν μεσος και αποδεκτος ορος.

Αν εχεις καρδια(καλοσυνη) ομως
και οδηγεισαι απ αυτην-κι οχι με το τι σου προσφερει ο καθενας-, you cant go wrong.
And you dont harm others.

Οι νομοι και η ηθικη εχουν φτιαχτει γι αυτους που τα εχουν αναγκη9και που τα πολεμουν πιο πολυ)

My first book

My first book
A funny Homebirth