Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, October 19, 2005

I am shallow, deep down inside

Κλείνουμε.
Νιωθω γεματη.
και 5 λεπτα μετα ειμαι νορμαλ, σχεδον απορω με το γιατι κανω σαν 12χρονη...
Ομως την ξερω την απαντηση.


Εισαι μακρια, εισαι κατι το καινουργιο, σε ανακαλύπτω, με ανακαλύπτεις.
δεν προκειται να γυρισεις να μου πεις κατι που θα με πληγωσει, δεν θα με βαρεθεις, μου προσφερεις παραμυθι, αστεροσκονη, και καθε φορα που ετοιμαζομαι να σου μιλησω, ενθουσιαζομαι.
δεν σε ξερω καν.
Δεν με ξερεις (αν και αν με διαβαζες θα ηξερες τα παντα...μαλλον θαπρεπε να τα σβυσω)
και δεν χρειαζεται γιατι οσα ξερω μου κανουν, κιοσα δεν μου κανουν δεν με απασχολουν γιατι δεν εισαι εδω...

Μου γελας η μου λες κατι γλυκο και τοτε μου γεννιεται η αναγκη να σε δω, να σε αγκαλιασω, ομως τοτε τρομαζω.
Τi σχεση εχει η πραγματικοτητα με tην αστεροσκονη?
Τι υποβαθρο υπαρχει για να αντεξει?
Να μη fuck up?
Τιποτα.
Μια ελξη απο μια φωτογραφια
Μια φωνη στο σκοταδι που γελαει αμηχανα, μια ανασα που με αφηνει να φανταζομαι...
και ξαφνικα ερχομαι αντιμετωπη με το ποσα εχω μεσα μου να δωσω-οχι μονο σε σενα αλλα γενικα- και τρομαζω.

δεν θελω να "μεθυσω" τοσο πολυ.
Μιλα μου, μιλα μου...κανε το στομαχι μου να σφιχτει, το σωμα μου να μαζευτει ενω κραταω το τηλεφωνο,μιλα μου...
Ελα κοντα μου.
Με τα λογια.
Μπες μες το μυαλο μου, το μοναδικο μερος που δεν δινω.

Εισαι μακρια, και δεν εχει καμια σημασια τι εισαι ποιος εισαι, αν ειναι αληθινο, βαθυ, ρηχο, φυζικαλ η απο μοναχικοτητα.
Ιts magic, and like the stardust, it wont last for long...
but its ok...
Cause right now I feel alive in every cell of my beeing, I feel like a little girl, Im not preoccupied με το αν σου φαινομαι αγγουρι η με το αν αυριο μου περασει και πως θα σου το πω.
Εισαι αληθινος αλλα μακρια, αρα εξωπραγματικος.
Κραμα αληθειας και ονειρου...
και την εχω καταβρεi ματακια μου.


Γιατι εισαι μακρια
και μπορω να σε φερω οσο κοντα θελω.....

11 comments:

Ο Φοβερός said...

τι σου κάνει ο έρως...
αν ο έρως είναι εξ αποστάσεως - καλή τύχη! εγώ καλές εμπειρίες δεν είχα εξ αποστάσεως - σαν να πίνεις να μεθάς και να περνάς καλά, αλλά το άλλο το πρωί πονοκέφαλος...

mario said...

:))))
καλά πάμε ναι?
καλημέρες πολλές

Lili said...

Φοβερε...ενθουσιασμος.
Ο ερωτας θελει χαδι, ματια που σε στελνει,να ακους την φωνη του διπλα σου και να θες να γινεις ενα...
Θεωρητικα ομως...
....εμενα οι μακρυνοι ερωτες ειναι που μου πετυχαινουν και μου αρεσουν πιο πολλοι...
Κραταει η ψευδαισθηση.
Και δεν δεσμευεσαι στο πως θα εισαι με τον αλλον για να πετυχει.
Δεσμευεσαι για το επομενο σαβ/κο...Τιποτα παραπανω...
Φτανει να τον δεις.
Και οταν περναει, νιωθεις ευγνομωσυνη που μπορεις ακομα να τα ζεις αυτα.

Ας μην τρεχουμε ομως...εδω ειναι η πρωτη φορα ου νιωθω ελξη για εναν αγνωστο...και πλησιαζει και το τελος του τριημερου( οι ενθουσιασμοι μου δεν κρατανε παραπανω συνηθως αν δεν συμμετασχει και ο αλλος στη θολουρα...)

Μαριω...:P...Πολυ καλα...:D

Όνειρα γλυκά.. said...

λίλη , εχω ζήσει ένα έρωτα εξ αποστάσεως για 2 και κάτι χρόνια .. πολύ δυνατό συναίσθημα αλλά και θανατερή απουσία ..άδειασμα και γέμισμα μαζί ..Κατάφερα πολύ δύσκολα να ξεφύγω . Ενα ολόκληρο καλοκαίρι παλεύα οχι με τα κύματα σαν εσάς τους υπόλοιπους αλλά με την καρδιά μου. Σήμερα εκείνος προσπαθεί να συνδέσει τα όρια της ζωής μας αλλά εγώ μπορώ να τον δω μόνο από ψηλά . Είναι κομμάτι της ζωής μου και τον σκέφτομαι πάντα αλλά ΄...

Σου εύχομαι να ζήσεις την εμπειρία γιατί στην ζωή τα δύσκολα έχουν την πιο πικάντικη γεύση με όποιο τιμήμα και να πληρώσεις ..
Μου αρέσει όπως γράφεις και σε παρακολουθώ σχεδόν καθημερινά .. Συνέχισε ..

Lili said...

Παιδια μου, παιδια μου....βιαζεστε :P:P
Και δεν ξερω ποιος θα τρομαξει περισσοτερο, αυτος η εγω...


Οσοι μιλατε για ερωτα εξ αποστασεως παακαλω πηγαινετε στα καλυτερα μου και βρειτε το ΜΑΡΚΟΥΣ...



Εδω προκειται για γοητεια, γοητευση,και αναλαφρα πραγματακια...

Ο Φοβερός said...

xe xe xe :-)
Tha baloume fotoreporter na sas akolouthi - otan tromaksete tha sas bgali fotografia kai tha kanoume sigkritiko ;-)

gsatelite said...

Καλο ταξιδι Λιλη:-)...α,και φορα γυαλια γιατι θα στραβωθεις απο την οθονη..:-ρ,και εχε και ενα handsfree καλου κακου...
Ah!l'amour......:-D

Lili said...

:D
δε με χεζετε λεω εγω, βρηκατε τροφη για δουλεμα...:p :D



τις καλησπερες μου...

gsatelite said...

Αφου την βρισκεις να στην "λεμε"βρε χαζοπουλαδα...βρηκες τον τροχο στα 30something;-)
..και δεν σ'εχει πιασει ο Γιωργος στα ¨"δαχτυλα "του ακομα..:-)
(Πστ!δεν μας λες,καλος;)

Lili said...

O γιωργος?:P

gsatelite said...

Α,μαλιστα,εχουμε και κενα μνημης τωρα:-ρ
(..Τωρα που το σκφτομαι δεν εχει σχολιασει ποστακι σου ακομα..χμμ..τον επνιξε το Ιταλικο κρασι φαινεται..)
...................................
ΦΥΣΙΚΑ και οχι ο Γιωργος....(τα'λεγα εγω..τα σφηνακια κανουν το μυαλο ρουβελι..)
..Καλα,μην μας λες...θα το αντεξουμε:-)
Καλημερες

My first book

My first book
A funny Homebirth