Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Tuesday, October 18, 2005

Do our fingers fit?

Γραφω στο ιντερνετ, κοντα 3 χρονια.
Εχω δεχτει επιθεσεις λασπης, εχω τσακωθει και εχω γνωρισει κοσμο.
Εχω φυγει απο φορουμ που το γυρνουσανε στο αλλαξοκωλιδικο. Αλλο να σου τυχει, κι αλλο να το κανεις νυφοπαζαρο...
Αλλιως γραφεις και πλασαρεσαι αν πας να πηδηξεις και ενιωθα μαλακας που εβγαζα τα σωψυχα μου.

Στην πορεια μου αυτη, εχω "ενδιαφερθει" για 2 αντε 3 περιπτωσεις, ρομαντικα.
Φυσικα με τον συνδυασμο φωτογραφια και τα απαραιτητα προσοντα( μιλαει απταιστα αγγλικα, εχει μια αλφα παιδεια, και χιουμορ).
Η ειναι κουκλος και χεστηκα για ολα τα αλλα.(Βαθυ ε?)

Απογοητευομουν οταν γνωριζομασταν γιατι ποτε δεν ηταν οπως τους ειχα φανταστει.
Για καποιο λογο δεν λειτουργουσε η χημεια.
Δεν υπηρχε χημεια.
Και μεναμε φιλοι.


Δεν εχω κανει ποτε αυτα που κανουν οι περισσοτεροι.
Δεν εχω μπει σε τσατ, δεν εχω κανει σαιμπερ σεξ, και για να ειμαι απολυτα ειλικρινης, δεν θελω, ιτς νοτ μαϊ θινγκ...(αν δεν ακους τον αλλον, τι να το κανεις?)
Εδω που τα λεμε ουτε σκετο σεξ εχω κανει, τωρα που το σκεφτομαι.

Αλλα εχω ενθουσιαστει με γνωριμιες, εχω "φλερταρει". 2-3 φορες...
Στις 99 % των περιπτωσεων ηταν κατι παροδικο, μιας χρησεως...η ολη διεργασια ερχοταν απο την επιθυμια να γνωρισεις τι ειναι ο αλλος, και να σε γνωρισει και σενα, ολα σε προφορικο επιπεδο...μολις αυτο γινει, τα μνματα αραιωνουν, και αν αυτο που ειδες σου αρεσε μενει μια εκτιμηση-ασχετως αν η καθημερινη επαφη κοβεται, η μια μη- εκτιμηση, αν αυτο που ειδες δεν σου αρεσε τελικα.


Το ολο πραγμα ομως θυμιζει αναγνωση βιβλιου.
Νιωθω καμια φορα συλλεκτρια γνωριμιων.


Ομως...σπανια....καποιος, χωραει στο προφαιλ που εχεις φτιαξει για τον αντρα που σου αρεσει.
Να μιλαει απταιστα αγγλικα, πχ
Να εχει ζησει εξω.
Να εχει παει σε καλο σχολειο και να εχει μαθει να ειναι ευγενικος
Να εχει χιουμορ
Να μην ειναι επιθετικος στο χιουμορ του
Να διαβαζει βιβλια


και μιλας μαζι του
και ανακαλυπτεις οτι εχει κι αλλα.
σου βγαζει μια τρυφεροτητα
μια ανεση...


Φυσικα, απο εμπειρια ξερεις οτι αν τον δεις, το πιθανοτερο ειναι να σε ενοχλησει κατι που αυτη την στιγμη επιλεγεις να αγνοεις.(πχ,.....μαντεψε)
Η να χαλαστει αυτος.
Η εσυ να τον βλεπεις καπως, και αυτος οχι.
η το αντιθετο.



Αλλα γουσταρω τρελλα που αυτην την στιγμη, εχω κοιμηθει μονο 2-3 ωρες και νιωθω φρεσκια και αναζοωγονημενη.
Μου αρεσουν αυτοι οι μικροενθουσιασμοι που παθαινω, οι φλασιες μου, οπως το καλοκαιρι με τον Τομυ, που μεσα στον ξεφρενο ρυθμο μου, μεσα στο μανα, προβάΪντερ, κλπ,... νιωθω σκουλγκερλ για 5 λεπτα, χαμογελαω συνεχεια, και μιλαω με τις ωρες στο μεσεντζερ η στο τηλεφωνο...


Και δεν μπορω να πω οτι ειναι για το ατομο, περ σεϊ, αλλα για την ολη διαδικασια, unveiling, σεντουσινγκ....finding someone who enjoys the process...

Βεβαια, πολυ συντομα γυρναει στο τελειως φιλικο, αλλα μεχρι να γινει αυτο, μου αρεσει ο μισο-ερωτισμος που πλαναται στον αερα επειδη μας αρεσε αυτο που ειδαμε.

Το εχω δηλωσει επανελλημενως αλλωστε.
Μου εχει λειψει το φλερτ.
Το καλο φλερτ.Με κομπλιμεντα και γενναιοδωρια στον αλλον.
Χωρις στοχο.
Με ειλικρινεια...

Απ αυτα που οταν τελικα, ακους να λεει το ονομα σου, your toes curl up απο ευχαριστηση...
Ισως επειδη τον ευχαριστει εκεινον, να το λεει.
Και ξαφνικα, θες- με μεγαλη σου εκπληξη- να ακους το ονομα σου.

Με την βαθια φωνη του.

7 comments:

Lili said...

e?
Εγω και ποιηση?
χαχαχαχαχαχαχα....(σνορτ)
οχι.




Ομως...αν ημουν, εσυ γιατι να με "δωσεις"...

Κακοι τροποι.
τσ, τσ, τσ,

Lili said...

den exeis blog, svynesai me dimokratikes diadikasies...
thank you for sharing

Ο Φοβερός said...

katse, mazepsa ta sistatika, eftiaksa tin zimi - kai o antras ton oniron sou einai ston fourno. Se merikes ores einai etimos ;-)

θοδωρής said...

Λίλη, σε τραβάει η φυγόκεντρος δύναμη στη στροφή των 35. Νόμος της Φυσικής, ισχύει για όλα τα σώματα που κινούνται με μια άλφα αρχική ταχύτητα και με μυαλό που αρπάζει φωτιά στο πιτς φιτίλι και χωρίς ιδιαίτερο λόγο.

Όχι;

Είμαστε κάτι παιδιά γεννημένα εκεί κοντά στα 1970. Η νεράιδα κρυολόγησε όταν κοιμήθηκε χωρίς το σλιπάκι της. Όταν φύσηξε τη μυτούλα της μας πήρανε τα σκάγια.

Αυτά. Α, το σλιπάκι δεν βρέθηκε ακόμη. Έρευνες κινούνται σε παρακείμενο βάλτο.

Lili said...

Thodori den katalavaino TIPOTA.
Ma tipota :P

θοδωρής said...

Εξηγήσεις της Πυθίας στο Mailbox σου :)

Anonymous said...

I have been looking for sites like this for a long time. Thank you!
» »

My first book

My first book
A funny Homebirth