Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, November 02, 2005

November

Dεν θελω πια να βγαινω.
Το υποψιαζομαι καιρο τωρα.
Βγαινω με το ζορι. Δεν διασκεδαζω οπως πριν...και το πρωι....το πρωι ειναι θανατος.
Χαζοξενυχτια.
Εχω να κανω υποτιτλους κατι μερες θα με ξεχεσουν στην δουλεια.
Το σπιτι μου ειναι βρωμικο και ακαταστατο και το μονο που καταφερνω να κανω ειναι να συρθω μεχρι την καφετερια να παρω εναν καφε να συνελθω και να ερθω εδω να διαβασω και να γραψω μεχρι να ερθω λιγο στα ισα μου και να παω στην δουλεια...

Ο νοεμβρης παντα ηταν κωλο μηνας για μενα.
Πρωτ απ ολα παντ με πιανει η μελαγχολια του φθινοπωρου.
Μετα, η μανα μου φευγει για 10 μερες στο εξωτερικο για να παρει καποιο διπλωμα, να δει καποιο σεμιναριο, να επισκεφτει συγγενεις της, που σημαινει οτι μενω λιγο ξεκρεμαστη.
Ειναι ο μηνας πριν τα χριστουγεννα και αγχονομαι να βγαλω λεφτα να περασω τις 15 μερες που δεν θα δουλευω, και να εχω για δωρα...

Και εχω την εντυωση οτι φετος δεν μου καλομπηκε, αν δω τι εχει συμβει τις 3 τελευταιες μερες...χτες ας πουμε, και εντελλως ξαφνικα με επιασε ενα "πεσιμο" ακουγοντας το the reason.Γιατι? Ουτε και γω ξερω...

Τελος παντων...θα δειξει.
Εχω το μπλογκ να βγαζω την γκρινια μου.
Να με κραταει μακρια απο το νοικοκυριο του σπιτιου (και δυστυχως πρεπει να το φτιαξω γιατι αυριο περιμενω κοσμο)


Ποναει το κεφαλι μου, νυσταζω, ξεχασα το κινητο μου σπιτι και πρεπει να επιστρεψω, βαριεμαι, κρυωνω και ...ειπα οτι νυσταζω?
Καλη μερα μας να εχουμε.

12 comments:

gsatelite said...

εμενα απο την αλλη,μ'αρεσει ο Νοεμβρης..Γενικα δεν κανει πολυ κρυο,βρεχει που και που,δοκιμαζω και τα λαστιχα μου να δω αν κρατανε,αρχιζει ο ζεστος καφες να γινεται must,εχω μεσα στον μηνα γενεθλια(ΝΑΙ ΡΕ,ΕΙΜΑΙ ΣΚΟΡΠΙΟΣ!!)
κλεινομαι μεσα και μ'αρεσει,βλεπω φιλους,δεν ιδρωνω,χουχουλιαζω στο παπλωμα,κανω καλυτερο υπνο....τετοια μικρα,και ασημαντα
...Μην πηγαινεις στην καφετερια για καφε τα πρωϊνα..φτιαξ'τον μονη σου..ξυπναει κι'ολας..
Καλημερα βρε....

Όνειρα γλυκά.. said...

Καλη μέρα .. Εμένα μου αρέσει το φθινόπωρο ..Θες τα πεσμένα φύλλα , θες η δροσιά ..την βρίσκω ..
Αλλα αν η διάθεση μου δεν είναι καλή τότε καμία χρονική περίοδος δεν μου " κάθεται" καλά..
Σου εύχομαι να είσαι καλύτερα αύριο.. Είναι μια άλλη μέρα ...

drskafidas said...

δε θες να σηκωθείς απο το κρεβάτι, βρισκεις δικαιολογίες για να αργήσεις στη δουλεια χωρίς λόγο κτλ κτλ... μη μασας, όλοι το παθαίνουμε και προφανω΄ς και εσύ το χεις ξαναπάθει...
πάρτο αλλιώς... Και σιγά σιγά θα στρώσουν τα πράγματα, μη μασας! Έχει και τα καλά του ο Νοέμβρης (έχει μόνο 30 μέρες υπομονή!).
και μη ξεχνάς ότι όσο πιο πολυ το αφήνεις τόσο πιο πολύ θα σε πέρνει απο κάτω. για αυτό ΒΓΕΣ! μην κλείνεσαι μέσα..
ΚΟΥΡΑΓΙΑ! και άκου χαρούμενες μουσικές¨)

Marina said...

Αν δεν σε τριγυρίζει ψιλογριππούλα, τότε είναι το pre-christmas blues..Κουράγιο!

vasvoe said...

Κι εμένα δεν μου άρεσε ποτέ ο Νοέμβρης αλλά φέτος λέω να του βγάλω γλώσσα και να τον αγνοήσω παντελώς!

Anonymous said...

Νοέμβρης και μαλακίες.Μαιμακτηριών. Ο μήνας αυτός ονομάστηκε έτσι γιατί τότε γινόνταν γιορτές με θυσίες κριαριών στον "μαιμάκτην Δία" δηλαδή το θυελλώδη Δια, για να τον εξευμενίσουν. Δηλαδή με άλλα λόγια ο Νοέμβριος είναι θυελλώδης μήνας από αρχαιοτάτων χρόνων. Επομένως, μην την ψάχνεις. Προσπάθησε να βρεις την ομορφιά στις κρυφές γωνιές της Αθήνας. Προσπάθησε να παρατηρήσεις τα φύλλα που ξαφνικά κοκκίνησαν και κιτρίνισαν από τις τελευταίες βροχές. Προσπάθησε να δεις τον ήλιο όταν αυτός δειλά ξεπροβάλλει για λίγα δευτερόλεπτα μέσα από τα γκρίζα σύννεφα της κακοκαιρίας. Προσπάθησε να μην κοιμάσαι τόσο γιατί η τεμπελιά δεν κάνει ποτε καλό. Μην κάνεις σχέδια για τα Χριστούγεννα γιατί σίγουρα θα τα ματαιώσεις και κυρίως! Μην ξεχνάς να πίνεις καφέ το πρωϊ αλλιώς θα έχεις κι άλλες διαθέσεις και τάσεις αυτοκτονίας...

Νicola Beerman said...

Η αγαπη θελει μια αγκαλια
λιγο κρασι κι ενα ζεστο κρεβατι
κι αν θελεις να θυμασαι κατι
θυμησου του φθινοπωρου τα φιλια
(απο τραγουδι του Μιλτιαδη Πασχαλιδη)


...ανακαλεσε στη μνημη σου φθινοπωρινες στιγμες ευτυχιας και συναντησε ανθρωπους που αγαπας.Ολα θα πανε καλα.

Lili said...

6 ανθρωποι μπηκαν να με εμψυχωσουν, αυτο και μονο μου φτιαχνει το κεφι!

κατα τα αλλα μου αρεσει να παιρνω το καφε στο χερι ΤΖΙ, αν θυμασαι, σπιτι μου δεν μπαινει τιποτα βλαβερο για την υγεια...ολα εξω τα καταναλωνουμε.


Περλ...ποια τεμπελια και ποια χριστουγεννιατικα σχεδια, μπειμπι?
....τεμπελια...α, αυτο που καθεσαι σε ενα κρεβατι πανω απο 6 ωρες(το μινιμουμ )...σωστα θυμαμαι?:P

αλλα παιδια μου, παρξηγησις.
δεν νιωθω νταουν(ακομα)
δεν ειμαι κακοδιαθετη.
μου αρεσει το κρυο(αλλα μισω την βροχη) και ο χειμωνας και ολα τα μικρα καλα του.


Απλα ειμαι ανορεχτη.
Κουρασμενη αλλα και αυτο χωρις φανατισμο.
Απαθης...

Ελπιζω να μου περασει γρηγορα

Lili said...

oxi 6 atoma.
7.
:)

boubouka said...

Σου λείπει κάτι μήπως?

Lili said...

Nai.
Lithio(?):P

boubouka said...

χα χα χα :o)

My first book

My first book
A funny Homebirth