Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, November 03, 2005

Lonely

I m lonely.














Πες επειδη ειχε χτες γενεθλια και θυμηθηκα το σπιτι γεματο απο φιλους, τις ετοιμασιες που εκαν εβδομαδες πριν, τα δωρα που εκρυβα παντου στο σπιτι...
Πες επειδη βρεχει
Πες επειδη περιμενω να αδιαθετησω(μεγαλος λογος)
Πες επειδη οι γνωριμιες μου εχουν παντα στο μυαλο μου την υποσχεση του ομορφου, του ρομαντικου, του συναισθηματος και κοβονται αποτομα, για να εμφανιστει ενα βατραχι, ενα γουρουνακι, ενα παιδακι, πισω απο τον πιθανο συντροφο/θεο/φιλο. παω στην πηγη και βρεχω τα χειλη μου.
Μπορω να απαριθμησω τοσους λογους.
αληθινους, ψευτικους που με βολευουν, που δικαιολογουν...
Δεν εχει σημασια το γιατι.
δεν εχει σημασια αν φταιω εγω, ο αλλος, το διαζυγιο, η παρουσια ενος παιδιου η το οτι δεν αφηνω να κπνιζουν σπιτι μου.
Δεν εχει σημασια να βρω την αιτια και να την αλλαξω, γιατι δεν θα το κανω.


Νιωθω μοναξια απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου και λειτουργω καλα μεσα στην μοναχικοτητα μου και την επιδιωκω.


Απλα μερικες φορες ειναι βαρια, γιατι φαινεται ..και ισως ειναι...διχως τελος.

2 comments:

Ziggy said...
This comment has been removed by a blog administrator.
gsatelite said...

....Καλημερα..:-)
..Ποναει παντως να δενομαστε,να συνδεουμε καταστασεις και προσωπα με τον χωρο....
..Ειχα διαβασει μια καλη ατακα"πονας, αρα εισαι ζωντανη.."
..το ασχημο θα ηταν να μην ενοιωθες τιποτα lili...
(καλο καφε στα ορθια..χιχι..)

My first book

My first book
A funny Homebirth