Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Saturday, February 18, 2006

Βack to business

θα γινω πλουσια!!!!



Αρκετα μ' αυτα.
Για σημερα.



Χτες πηγα στο μπαρακι και ειχε εκτακτως καραοκε.
Εκει βρηκα τον Ν.
Ο Ν> ειναι ξενος, εχει ερθει για να εξυγιανει μια πολυ μεγαλη εταιρεια,(πολυ πολυ μεγαλη) και εχασε πριν 6 μηνες την γυναικα του.
Ειναι γυρω στα 40-50, και obvioysly του αρεσω.
Ειναι διακριτικος βεβαια αλλα κανει μπαμ.
Εμενα παλι δεν μου αρεσει καθολου.
με ενοχλει που μου στελενει συνεχομενα μνματα και πολλες φορες σεν του απανταω.
Του εχω δειξει οτι δεν γουσταρω παρα μονο την φιλια του και την παρεα του( εχει απιστευτη φωνη και περναγαμε καλα στο καραοκε)
Επισης μου κανει εντυπωση πως καποιος στην θεση που ειναι κανει τοσα ορθογραφικα λαθη.


Χτες λοιπον συναντηθηκαμε τυχαια στο μπαρ. τραγουδησαμε, και στο τελος τον χαιρετησα, αυτον και τον φιλο του και εφυγα.
Εξω βρηκα μια παρεα που μιλουσε.
Μια παρεα που δεν ηξερα αλλα που πολυ συντομα γνωρισα.
Ο ενας ηταν του γουστου μου:P
πιασαμε την κουβεντα εκει στην εισοδο, και καποια στιγμη που γελουσα ακουσα πισω μου μια φωνη.
'Lili!"
Γυρισα και ειδα τον Ν.
Για ενα δευτερολεπτο αναρωτηθηκα γιατι με περιμενανε.
"Is everything alright? You need help?"
"No. Im fine. Goodnight"

και κει το ειδα.
Την μεταβολη, τα νευρα.
Γυρναω να μιλησω στους συνομιλητες μου και δεν προλαβαινω να ανοιξω το στομα μου οταν ακουμε εναν κροτο.
Εκει που καθομασταν δεν ειχα οπτικη επαφη και ετσι ρωτησα ενα ζευγαρι που ερχοταν προς το μερος μας τι εγινε.
"δεν ξερω, επεσε ενας καδος για τα σκουπιδια."


Το βραδυ ελαβα ενα σμσ.
'συγγνωμη για τη παρεμβολη αλλα ακουσα καποια σχολια και γιαυτο περεναιβην"
"Γιατι χτυπησε τον καδο ?"
Εριχνα αδεια για να πιασω γεματα.


"μολις που τον ακουμπησα δεν ξερω τι εγινε"





Ξερω εγω ομως.
Παλι τα ιδια, παλι η ζωη μου κανει κυκλους, παλι ο μαλακομαγνητης δουλευει στο φουλ, υπερωριες.

Προχωρησα με τα παιδια προς την κεντρικη λεωφορο.
Ηταν ισραηλινοι, ολοι εδω προσωρινα. Ο ενας εφευγε αυριο. Ο αλλος ηταν εδω 2,5 χρονια.
και αυτος που μου αρεσε ειναι χωρισμενος με παιδι, και 30 χρονων.
Επιτελους, και καποιος μεγαλυτερος.:P


Σημερα θα τους παρω και τους δυο να ακουσουμε μια μπαντα.
Παρεα.
Τα γκομενικα μπορουν να περιμενουν.

4 comments:

Ελένη said...

Αχ κυρία Λίλη μου μακριά από Ισραηλινούς. Έχουν κάνει περιτομή και είναι πάρα μα πάρα πολύ δύσκολο να τους ικανοποιήσεις. Αυτή η περιτομή είναι μια αηδία( έχει πολλά καλά στο στοματικό έρωτα βέβαια), τους το κάνει αναίσθητο ( και στον πόνο, να τα καλά που λέγαμε) και τους έχεις να αγκωμαχούν για μισή ώρα παραπάνω από το κανονικό.

Απόψε θα βγω με τις φίλες μου. θές να σου πω να ρθεις και εσύ να δεις τί ωραία περνάνε τα μπάνικα κοριτσια σαν και μας, χωρίς γκόμενους;

YO!Reeka's said...

Παναγιά μου! Μπήκα καταλάθος και κρυφάκουσα Με συγχωρείτε φεύγω :)
ΥΓ. Ο άλλος στα 9 της μακαρίτη, άλλη βάζει μες στο σπίτι;

Asteroceras said...

Lili, κοίτα να δεις τι ξεκίνησες με τον τύπο:
Karaoke bar blast wounds 20 LOL

Lili said...

Epitelous! normal sxolia!

Alelouya!(η οπως αλλιως γραφεται)

My first book

My first book
A funny Homebirth