Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Saturday, February 18, 2006

!!!!!!!!!!

"Λίλυ, έστειλα το σχόλιο επειδή είδα ότι το κείμενο είχε δημοσιευτεί στο ΚΛΙΚ πριν απο 12 χρόνια."

(το παρακατω κειμενο διαμορφωθηκε μετα την πρωτη μου αρχικη αντιδραση, για να γινει πιο κατανοητο)


μετα απο αυτην την δηλωση της Ροδιας, δεν εχω να πω τιποτ αλλο παρα οτιθα πρεπει την Δευτερα θα παρω τηλεφωνο τον εκδοτη του Κλικ και θα του ζητησω του ανθρωπου αν θελει να μου στειλει ενα φαξ με την διαβεβαιωση οτι ΔΕΝ γραφτηκε ποτε ενα τετοιο κειμενο στο περιοδικο του.
Η να βγω να πω οτι ναι, γραφτηκε, και το εγραψα εγω.
Η να μην κανω τιποτα απολυτως διοτι οποιος εχει λιιιιιιγοο νιο νιο μπορει να διακρινει και το υφος και το στυλ μου στα γραπτα μου.
Οποιος δεν θελει να στιψει το κεφαλακι του η δεν μπορει δεν μ'ενδιαφερει ουτως η αλλως.


Ροδια, αυτο το ιδιο ισχυριστηκε και η Θεα του σεξ οταν παραπονεθηκα για την λογοκλοπη της.Με την διαφορα οτι εκεινη λεει οτι το κειμενο "κοπηκε" γιατι ηταν πιολυ προχωρημενο για την εποχη του.
Εγω ξερω οτι εχω γραψει τ αποτυχημενα κρεβατια, ετσι ξερω οτι αποκλειεται να το εχεις διαβασει πριν 12 χρονια.
Αρα για μενα, ισχυει ενα απο τα δυο τινα.
Ειτε εισαι ενα ατομο που λέει οτι του κατεβει (και αυτο ειναι απαραδεκτο για καποια της ηλικιας σου), ειτε( και τεινω προς αυτο γιατι η συμπτωση να λετε τα ιδια παραειναι μεγαλη) πισω απο την θεα του σεξ βρισκεσαι εσυ.


Και ομολογω οτι εσκασα στο γελιο στην σκεψη αυτη.
Ρε μπας και οι πινακες που παρουσιαζεις ειναι απ αλλου, και αυτοι?




Οσο για τις νομικες συνεπειες ολης αυτης της ιστοριας, δεν νομιζω ο εκδοτης μου να το προχωρησει αν δεν παρει μεγαλες διαστασεις- απο την αλλη μπορει και να συμφερει ολος αυτος ο ντορος, δεν ξερω, δεν ειμαι ο οικονομικος της υποθεσης.
Ομως, αν παρει νομικη οδο, πλεον, i will charge you personally για συκοφαντικη δυσφημηση.
with great pleasure.



Oxi γιατι μου παρθηκε το κειμενο...
καθαρα για την ηδονη του Pay back, γιατι κατι μηνες τωρα ερχεται ο καθe περιεργος και ξεσπαει πανω μου.

5 comments:

A.F.Marx said...

Ο τυπάς που παριστάνει την "θεά" του σεξ λέει αρλούμπες.
Απόδειξη οτι το κείμενο "αποτυχημένα κρεβάτια" είναι της Lili, είναι τα ορθογραφικά λάθη που έχει το κείμενο.
Λέτε όταν το αντέγραψε η Lili απο το ΚΛΙΚ να έκανε ορθογραφικά λάθη;
2-3 κείμενα της Lili να διαβάσεις καταλαβαίνεις το ύφος γραφής της... Κι αυτό το ύφος έχουν και τα "αποτυχημένα κρεβάτια"

Rodia said...

Πολύς θόρυβος για το τίποτα Λίλυ..
Ακολούθησε τους δεσμούς που έχω παραθέσει στο σχόλιό μου (το ξαναγράφω και εδώ: Κλέφτρα Κίσσα) όπου,για να μη κουράζεται ο αναγνώστης, αναφέρεται ρητώς:

____________________
«Θεά του σεξ said...
Γιατί έσβησε την η lilli την απάντηση που τις έγραψα?
Και η απάντηση είναι ότι το άρθρο το είχα γραψει στο περιοδικό KLIK πριν υπάρξουν τα blog. 12 ρόνια πριν!
Στείλε μου τη διεύθυνση σου sto email karavi777@yahoo.gr να στο στείλω το αντίγραφο!
Έστι για την ιστορία!!!!

6:57 AM»


_________________

Πέραν τούτου ουδέν, διότι.. "όποιον ανακατεύεται με τα πίτουρα, τον τρών' οι κότες" όπως έλεγ' η γιαγιά μου...

:-)

Χαίρομαι που ο A.F.Marx διασαφηνίζει τα πράγματα.. μόλις πριν ποστάρω είδα το σχόλιό του.

Asteroceras said...

Lili, πες μου αν θες πρόσβαση στο αρχείο του ΚΛΙΚ και τον Κωστό. Ηρθε η ώρα για τα μεγάλα κανόνια. Να γαμηθεί ο κάθε ανώνυμος μαλάκας που ισχυρίζεται ό,τι του κατέβει.

Asteroceras said...

Troll με σκορδαλιά πρώτη φορά βλέπω.

Lili said...

"ετσι για την ιστορια"
κυρια ροδια, την ιδια εκφραση και στα δυο προφιλ.



Πλεον δεν εχω καμια αμφιβολια.
Και για να σιγουρευτω, θα συγκρινω το ip της θεας που κρατησα απο το σταρτ καουντερ, με το δικο σου.

στειλτο ρε το "αρχειο", να ειδοποιησω και το ΚΛΙΚ οτι το εμπλεκεις, να γινει της ποπης.


σα δε ντρεπεσαι....

My first book

My first book
A funny Homebirth