Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, February 27, 2006

Ενστικτοθεραπεια

Hμουν 15 χρονων οταν ηρθα σε επαφη με την "ενστικτοθεραπεια". Η μητερα μου μονιμως ψαχνεται και ανακαλυπτει, διαβαζει και ετσι κατεληξα 15 χρονων σε εναν πυργο στο montrame, εξω απο το παρισι, να περναω παλι απο ενα περιεργο για τους πολλους διατροφικο προγραμμα.
Η θεωρια της θεραπειας ηταν οτι ο ανθρωπος ειναι βασικα ζωο που εχει εξαλειψει τις λειτουργιες που τον βοηθανε να ξερει τι χρειαζεται ο οργανισμος του.Η γατα δεν θα φαει χορταρι επειδη σκεφτεται οτι θα της ξεμπλοκαρει το εντερο. Το χορταρι στην δεδομενη στιγμη της μυριζει υπεροχα και εχει υπεροχη γευση.
Η θεωρια ηταν σωστη.
Σε εμπειρικο επιπεδο το βιωσα.
Σαν πρωταρα μου κλεινανε τα ματια για να μην ξεγελαστω απο τα ματια μου και μπορουσα να φαω μονο οτι μου μυριζε ομορφα. Και μονο αυτο, για οση ωρα η γευση του εμενε αναλλιωτη και ευχαριστη στο στομα μου.Αν πικραινε αποτομα επρεπε να την φτυσω, ηταν το σημα οτι το σωμα μου πηρε οτι χρειαστηκε.
Οι γευσεις φυσικα ειναι απεριγραπτες, καμια σχεση με αυτα που βιωνουμε στην "φυσιολογικη ζωη".
Ενα πρασο μπορει για μενα να ειχε καραμελωμενη γευση μηλου στο φουρνο ενω για αλλον να ειχε γευση ποδαριλας.
Φυσικα ολα τα τροφιμα ηταν βιολογικα, ωμα και ακοπα.
Ακομα και αυτο επηρεαζε.

Τα μεσημερια τρωγαμε φρουτα και ξηρους καρπους, και τα βραδυα λαχανικα και πρωτεινες.
Πρωτεινες ηταν τα αυγα, τα ψαρια, και το κρεας.
Οι γαλλοι δεν ειχαν και ποτε ιδιαιτερο προβλημα με το ωμο κρεας..
Μεγαλα τραπεζια με ανθρωπους με σοβαρες ασθενειες, χαμογελαστοι, τρωγανε και συζητουσανε μαζι μας, μεσα σε πετρινους τοιχους, απομονωμενοι απο τον κοσμο.
Ποσοτητες απιστευτες...45 αυγα εφαγε ο ενας στο ενα γευμα...εγω 2 κασες passion fruit. Ενας τοπος που βοηθουσε και που φαινομενικα ηταν βγαλμενος απο μια ρομαντικη εποχη.Τοτε που δεν ειχαν εισβαλλει οι βιομηχανιες στην ζωη μας, που ολοι γυρω απο ενα τραπεζι τρωγαμε και ζεσταινομασταν απο την φωτια στο τζακι...ενα τζακι που δεν εψηνε τιποτα.



Λιγα χρονια μετα ο πυργος εκλεισε λογω σκανδαλου παιδεραστιας. Θυμηθηκα το προσωπικο που κατεφθανε απο παντου, ελκομενο απο την αλλη θεωρια του ιδρυτη περι σεξ, ερωτα και αλλα που δεν καταλαβαινα λογω ηλικιας.
Θυμηθηκα την σκηνη οπου ενας 28 χρονος βοηθος, φιλουσε στο στομα τον δεκαπενατχρονο "εραστη" του.Κιας εμοιαζε για 9.
Θυμηθηκα την δικη μου ιστορια, με τον υποδιευθυντη του πυργου, μολις εφυγε η μητερα μου.
35 αυτος, 15 εγω.
Δεν ολοκληρωσαμε ποτε, επειδη δεν το επιθυμουσα. Εδω που τα λεμε ουτε που τον ειχα ακουμπησει.
Μου εδινε αυτο που ειχα αναγκη, κατι που δεν επαιρνα απο αλλους ενηλικες. Την αποδοχη της υπαρξης μου, με υπολογιζε.
Σκεφτηκα ποση αληθεια ειχε αυτη η θεραπεια, ποσα αποτελεσματα ειχαν γινει, και ποσο κριμα ηταν να χαθει μια μεγαλη ανακαλυψη λογω αδυναμιας του ιδρυτη της.


Διαβαζω τωρα σε εφημεριδες οτι στο χολυγουντ ολοι τρεφονται με ωμα.
Λογικο ειναι, το ωμο ειναι ζωντανο, δινει ζωη.
Πιθανον να μην εχουν φτασει ακομα στο κρεας η να μην το πολυδιαφημιζουνε. Αλλωστε το κρεας πρεπει να ειναι 3ης γενιας, μεγαλωμενο με βιολογικα προιοντα.

Θυμηθηκα την αλλη θεωρια...αυτην που λει οτι ο ανθρωπος ειναι φτιαγμενος να τρωει οτι φτανει. Αν δεν μπορει να τρεξει πισω απο ενα κουνελι, να σκισει την σαρκα του με τα νυχια και να το φαει, τοτε οι πιθανοτητες ειναι οτι δεν του ταιριαζει διατροφικα.Το εντερο μας αλλωστε ειναι 7 φορες το μηκος του σωματος μας οπως τα χορτοφαγα ζωα. Των κρεατοφαγων ειναι 1 φορα, για γρηγορη εξωθηση των τοξινων των πρωτεινων...
Τι φτανουμε με τα χερια μας?
φρουτα, ριζες και εντομα.
Αναλυση εχει δειξει οτι τα εντομα εχουν πολυ πλουσια συστατικα απο αυτα που χρειαζομαστε.
Στην ανατολη τα τρωνε χρονια τωρα, τηγανητα με μελι, σοκολατα...αν και δεν νομιζω οτι ετσι κρατανε την διατροφικη αξια τους.
Υπαρχουν και καποια εστιατορια εχω ακουσει.
Ομως το θεμα μου ειναι παντελλως αγνωστο. δεν εχω βιωματικη εμπειρια, δεν μπορω να ξερω κατα ποσο νιωθει καποιος πιο καλα, πιο ενεργητικος αν αρχισει να τρωει ετσι.
Και το θεμα δεν ειναι τα εντομα, ουτε καν η ενστικτο θεραπεια, αλλα το κατα ποσο θεωρουμε καποια πραγματα δεδομενα επειδη μεγαλωσαμε μες τις διαφημισεις και μεσα σε ενα περιβαλλον που μας λεει απο την πρωτη μερα, τα πραγματα ειναι "ετσι".


Για μενα, τα πραγματα δεν ηταν ποτε "ετσι". Πισω απο τις πορτες του σπιτιου μας ζουσαμε μια ζωη χωρις βιομηχανοποιημενα προιοντα στο τραπεζι, χωρις γαλα στο ψυγειο-παρα μονο καθε κυριακη που ετρωγα ενα γιγας πρωινο με γαλα σοκολατα και ψωμι(υποχωρηση της μαμας μου στην λαιμαργια μου)-και την γνωση οτι δεν υπαρχει μια Αληθεια,
μεγαλωνα με την γνωση οτι υπαρχουν πολλα πιστευω, πολλοι ανθρωποι με διαφορετικοτητες στην σκεψη, στον τροπο ζωης, στα πιστευω και στις πραξεις.
Χαιρομαι γιαυτο ειδαλλως και να ειχα γνωρισει τοσο διαφορετικους ανθρωπους, δεν θα ειχα αφομοιωσει τις εμπειριες, και δεν θα ειχα ωφεληθει απο τις επιρροες τους.
και απο τα πολλα που ειδα στην ζωη μου...η εμπειρια μου με την ενστικτο θεραπεια μου εχει μεινει αξεχαστη, ειδικα στο γευστικο επιπεδο.

1 comments:

YO!Reeka's said...

Τώρα σοβαρά, εσύ έτρεχες 15 χρονώ κορίτσι σε έναν πύργο στη γαλλία για να φας βιολογικά φρούτα;!

My first book

My first book
A funny Homebirth