Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, April 27, 2006

baby come to me

Εβαλα να ακουσω και το baby come to me/ Anita baker
Οποτε το ακουω μεταφερομαι ακαριαια μπροστα σε δυο ματια που με κοιτανε στο μισοσκοταδο, στον 8 οροφο μιας πολυκατοικιας στην Κυπρο.
Τα παραθυρα ανοιχτα ακουμε την θαλασσα που ειναι ακριβως απεναντι, και νιωθω τα χερια του να με τυλίγουν, ακουω τους ψιθυρους μας μεσα στο σκοταδι.Νιωθω να λιωνω να αφηνομαι, να αγαπω.
Νιωθω την αγαπη του, την αναγκη του, την κτητικοτητα του που δεν με απωθει, ισα ισα με μαγνητιζει.
Βλεπω ξανα μπροστα μου αυτα τα ματια και σφιγγεται το στομαχι μου, βουρκωνω και σταματω οτι κανω.
αντιθετα με το προηγουμενο κομματι που απο μονο του με παρασερνει, αυτο ειναι φορτωμενο απο αναμνηση.
Δικες του.
και ειναι τα μονα τραγουδια που δεν ανακυκλωσα, που αφησα να υπαρχουν αθικτα, σμιλευμενα απο κεινον.

Οπως και το αποσμητικο του, το axe μπλε.
Ο αντρας μου ειχε αγορασει καποια στιγμη και τον ενθαρρυνα να βρει καποιο αλλο, μου προκαλουσε συγχυση.
Φυσικα δεν του το ειπα ποτε, δεν ηταν ανθρωπος που αντεχε τετοιες συζητησεις. Δεν αντεχε να ειχε προυπαρξει κανεις πριν απο κεινον.


Ο καθενας ειχε την μυρωδια του.
O marcus, drakkar noir, ο αντρας μου str8, ο Κυριακος, axe μπλε.

Αλλα κανεις δεν ειχε δικα του τραγουδια, πλην ενα η δυο ισως...ta epairna, τα μαθαινα τα τραγουδαγα τα χρησιμοποιουσα και τα ξορκιζα απο την παλια παρουσια.

Αυτα ομως τα αφησα αθικτα, απειραχτα, μηχανες του χρονου που με μεταφερουν σε κλασμα δευτερολεπτου στην αγκαλια του μεγαλυτερου ερωτα μου,νοτες που μου φερνουνε εικονες απιστευτης ευτυχιας, τοτε πριν ακομα αρχισουμε να απομακρυνομαστε, πριν μαζεψω τα ρουχα μου εναμιση χρονο αργοτερα στο Λονδινο, πριν φυγω μια Παρασκευη για το αεροδρομιο εχοντας αφησει ενα σημειωμα, ανικανη να αντιμετωπισω 2ο γυρο.
Το καταλαβε την Τριτη...αποδεικνυοντας μου οτι ειχα παρει την μονη αποφαση που μου ειχε μεινει.


Γινανε κι αλλα αργοτερα αλλα για μενα σημασια εχει εκεινο το πρωτο εξαμηνο.
Οπου καθε βραδυ ακουγαμε anita baker στο βαθος και καθε βραδυ γινομασταν ενα, οσο κουρασμενοι και να ειμασταν μετα την δουλεια, η οποια ηταν ενα ατελειωτο φλερτ forplay, με κεινον στο πιανο και τα ντραμς και μενα να διαλεγω κομματια αναλογα με την διαθεση...

0 comments:

My first book

My first book
A funny Homebirth