Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Saturday, April 22, 2006

Φτιαχτηκα.

Διαλογος με διαδικτυακη φιλη....(στο περιπου)
-Ρε συ, διαβαζεις μπλογκζ?
-Μπα οχι, ιδιαιτερα, μονο καποια που μου αρεσουνε.
Ειχα βρει καποτε ενα και ειχα ξετρελλαθει. Να το βρισκα παλι. Ηταν μια μανα χωρισμενη που εγραφε για το παιδι της
-Πως το λεγανε?
-Δεν θυμαμαι, το πετυχα τυχαια και μετα καθαρισα τα κουκιζ μου.Γμωτο.
-Νταξ παιδι μου θα το βρουμε.
Τι χρωμα ειχε? θυμασαι?
-Μαυρο.
-(χαμογελο)Τι ελεγε?
-Οτι θα πηγαινανε στο εξοχικο, μετα τον χωρισμο της...
-(γελια) το δικο μου ειναι.
-!!!
-Λινκ Τωρα!!!






Πριν λιγο ελαβα και μια αιτηση με μαιλ, καποιου, για το αν μπορει να με συμπεριλαβει στα λινκ του.
Αυτη η ευγενεια με σκλαβωσε. Με πεθανε.
Με γονατισε.
(ερωτευτηκα) :P



Και μ αυτα τα 2 ευχαριστα περιστατικα, παω για υπνο...αυριο παω στο εξοχικο.
Μ εναν διαφορετικο 23 χρονο, φιλο δικο μου, του παιδιου, να τιναξουμε στρωματα,να κοψουμε ξυλα, να φτιαξουμε σαλατα και καφε, να παιξουμε ρακετες και μπαλα,να γελασουμε με το σκυλι, να αναψουμε τζακι να ψησουμε και να ηρεμησουμε για 2 μερες, στην εξοχη, στην ησυχια, στο ονειρο μου...



Καλο πασχα.

3 comments:

suigenerisav said...

είναι προφανές ότι ο μπλογκόκοσμος είναι μικρότερος απ' ότι νόμιζες-εγώ το ανακάλυψα εξίσου πρόσφατα..

είναι -δυστυχώς- εξίσου γνωστό τι άλλο εκτός από το συμπαντικό [ή και το δικτυακό χώρο..] είναι απέραντο ..
;-)

[οι δραστηριότητες στο εξοχικό σου με γέμισαν με νοσταλγία για το δικό μου, το οποίο δεν γνωρίζω πότε θα ξαναδώ ..]

Άντε και καλή ανάληψη..

Markos said...

Καλή Ανάσταση
Καλό Πάσχα

Dreamchaser said...

Τώρα θα το δεις αυτό; Νομίζω ξέρεις ποια είμαι, αλλά επειδή θέλω να παραμείνω εντελώς άγνωστη μεταξύ αγνώστων, μη με "καρφώσεις". :)

Ε, αλήθεια έλεγα για το μπλογκ!

:φιλί:

My first book

My first book
A funny Homebirth