Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Saturday, April 22, 2006

Confident or cocky?

Υπαρχει σημαντικη διαφορα μεταξυ του εχω αυτοπεποιθηση και την εχω ψωνισει. Εχω αυτοπεποιθηση σημαινει ξερω καποια πραγματα για τον εαυτο μου και δεν τον μειωνω. Αλαζονας ειναι καποιος που βασιζεται σε κατι ψιλο ανυπαρκτο (εξ ου και το ψωνιο)...

Οταν η κορη μου καταφερνει να κολυμπησει μεχρι την ακρη της πισινας την πρωτη φορα που εμαθε κολυμπι, ειναι κατι που της δινει λογους να νιωσει καλα για τον εαυτο της. και εχει καθε δικαιωμα να μιλαει γι αυτο.
Οταν μου προταθηκε το βιβλιο, ηταν κατι που μου τονισε την αυτοπεποιθηση και ειχα καθε δικαιωμα να μιλαω γιαυτο.
οταν γραφω για το κλαμπ 22, 2 ποστ πιο κατω, ειναι ενα γεγονος και δεν θα πω ψεμματα γιατι καποιος μπορει να το παρει στραβα.

Υπαρχει μια ταση "αμαρτιας" αν μιλας για κατι καλο που εχεις κανει η σου εχει συμβει.
Ο πιτσιρικος που το κανει με χιουμορ εχει δεχτει απειρες επιθεσεις και δεν καταλαβαινω γιατι.
η μαλλον καταλαβαινω, οταν μεγαλωνουμε με επικρισεις και ψυχικα "χαστουκια" για να ενταχθουμε στο συνολο, σαν παιδια, λογικο ειναι να εχουμε το ιδιο ριφλεξ.


Ομως εμενα μου αρεσει να λεω και τα σκατα μου και τα καλα μου. Και τις στιγμες που ντραπηκα, και τις στιγμες που ενιωσα περηφανη για τον εαυτο μου.
και μου αρεσει να με χαιδευω ειδικα σε περιοδους που κανεις δεν το κανει.
Το κερδισα.
Το αξιζω πια.



Ειμαι καλη μαμα τον περισσοτερο καιρο, υπηρξα πολυ ομορφη(και το βλεπω τωρα που ειναι πολυ αργα δυστυχως), ξερω απο ψυχολογια, τραγουδαω, ζωγραφιζω, χορευω, γραφω. Ειμαι αισιοδοξη,κοινωνικη,και αποφασιστικη.
Εχω καταφερει πολλα μονη μου και χωριε φραγκο, εχω ανοιχτο μυαλο.
Ειμαι ψυχαρα-ασχετα αν δεν το δειχνω, και εχω εσωτερικη αισθηση δικαιου, ευγενειας και σεβασμου.
και εχω χιουμορ,
Βρωμικο.



Και γιαυτους τους λογους εχω αυτοπεποιηθηση οταν μιλαω, εχω σιγουρια, και με γουσταρω.
Κι αμα με γουσταρω εγω, αυτο μετραει.



(μεχρι να θυμηθω τις ανασφαλειες μου που ειναι 15 ποστ μαζι)




Δεν πουλαω μουρη βαση κοπανιστου αερα ουτε θα κρυψω κατι που μου χαρισε ο θεος.
Δεν λεω ψευτικες ιστοριες για να τραβηξω την προσοχη, ουτε πατησα πανω σε καποιον για να νιωσω σημαντικη.
Και σταματαω εδω γιατι μοιαζει απολογητικο, ενα απλα θελω να τονισω την διαφορα του δεκανικιου που ειναι ο εγωισμος και η αλαζονεια, και το the real thing του να νιωθεις οτι σε κατι εισαι καλος.
και αν θες, να το αποκαλυψεις η να το συζητησεις.
Γιατι οχι?







Γραφτε μου και σεις, χωρις humility,για μια φορα, οπως οταν ειμασταν παιδια και λεγαμε "εγω εχω ενα κοκκινο αμαξακι", 'Εγω εχω μια κουκλα με ροζ παγιετες" και νιωθαμε υπεροχα για τον εαυτο μας, τι σας κανει περηφανους, τι σας φουσκωνει μεσα σας με γλυκα και αγαπη για τον εαυτο σας.
Ειναι πιο δυσκολο απ οτι φαινεται.

10 comments:

vasvoe said...

"αντικειμενικά" είμαι κοντή, τουλάχιστον 20 κιλά χοντρή, με κυταρίτιδα, άβαφτη και σπυριάρα

και περπατάω με αέρα μόνικα μπελούτσι και πάνω

pascal said...

συμφωνώ με όσα γράφεις εν μέρει. Απλά, όσοι έχουν πραγματική αυτοπεποίθηση, δεν χρειάζονται καν να θίξουν το θέμα.

Epicuros said...

Δύσκολο το θέμα που "άγγιξες"! Και, φυσικά, άγγιξε πολλούς εδώ μέσα, μαζί κι εμένα. Μιά ζωή μας έμαθαν: "You are not good enough" (χρησιμοποιώ φράση από το "I am OK, you are OK" και η ανασφάλεια που μας προκάλεσε αυτή η αγωγή μας ακολουθεί παντού. Μια και ξέρεις από ψυχολογία καταλαβαίνεις τι λέω...

Εγώ λοιπόν μιά και το ζήτησες θα σου πως τα δικά μου, αυτά που ξέρω τουλάχιστον...:

Στα "+":
* Αυτά τα λίγα που έφτιαξα τα έφτιαξα από το απόλυτο μηδέν!
* 'Εχω ταλέντο στον λόγο και στις γλώσσες. Χειρίζομαι αρκετά καλά τη γλώσσα μου και την δεύτερη που έμαθα.
* 'Εχω μιά δόση χιούμορ...
* 'Εχω (μέτρια) ευφυία.
* Είμαι δίκαιος και σέβομαι τον άνθρωπο και τη φύση.
* Αγαπώ και σέβομαι τη "γυναίκα" και ήμουν τίμιος απένταντι σε όλες τις γυναίκες που γνώρισα.
* Μαστορευω και πιάνει το χέρι μου σε μαστορέματα.
* Μαγειρεύω σχετικά καλά.
* Είμαι αρκετά αντικειμενικός ακόμη κι αν ο εαυτός μου είναι υπό κρίσιν.

Τα "-"

* Είμαι κάπως ...αργόστροφος!
* Δεν θέλω να ξεβολεύομαι ακόμη κι αν πρόκειται να κάνω χατήρι σε αγαπημένο πρόσωπο.
* 'Εχω τους ρυθμούς μου και δεν τους αλλάζω εύκολα.
* Δεν είμαι πολύ αυθόρμητος.
* Δεν είμαι πολύ οργανωμένος σε μερικά, είμαι σε άλλα.
* Δεν έχω καλή μνήμη.
* Το "συναίσθημα" δεν είναι το ισχυρό μου σημείο. Παραχρησιμοποιώ τη λογική!

Αυτά θημήθηκα έτσι, πρόχειρα...

Epicuros said...

Α, ναί, ξέχασα δύο "-":
* Δεν είμαι ερωτικά πιστός (αλλά δεν πιστεύω στην πίστη...)!
* Από εμφάνιση, με άριστα το 10 ένα 2 θα το έπαιρνα!

Unknown said...

Είναι πολύ εύκολο αλλά ΦΥΣΙΚΑ δεν πρόκειται να αποκαλυφθώ σε blog πόσο μάλλον στο δικό σου....

philos said...

Η μετριοφροσύνη είναι ένα από τα 5000 προτερηματά σου.

bluesmartoula said...

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά.
Μου είναι αδύνατον να μην συμφωνήσω μαζί σου σχετικά με την διαφορά αυτοπεποίθησης και "ψώνιου".
Θα μοιραστώ κάτι θετικό:
- Έχω καταφέρει τα μισά απ΄όσα ήθελα
και κάτι αρνητικό:
- Τα υπόλοιπα μισά...... έχει ο Θεός (εμείς δεν έχουμε)

Λύσιππος said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ralou said...

Ναι έχω ενα αρκετα καλό IQ
(αλλο αν δεν το χρησιμοποιώ για τίποτα ωφέλιμο)
Ναι έχω χιούμορ (αποκλειστικά για να αυτοσαρκάζομαι).
Ναι η βασική μου αρχή είναι η δικαιοσύνη έξω από κλισέ (τι κι αν μου έχει σκασει στα μούτρα τόσες φορές !)
Αλλά...
Ναι, είμαι μεσήλιξ (έτσι γράφεται;) και άρρωστη
Ναι, είμαι συναισθηματικη (σε βαθμο κακουργήματος).
Ναι δεν πολυαγαπάω τους ανθρώπους (αν και παραδόξως αυτοί έχουν άλλη γνώμη).
Ναι δεν εχω φίλους (αλλά έχω δεκάδες γνωστούς)
Και...
Ναι λέω ψέματα (συνήθως παντού, αλλά κυρίως στον ευατό μου)

mliontos said...

Kaneis den pithetai me logia gia thn aytopepoithisi sou, ayth fainetai kai den xreiazetai kai na dialaleitai. Skepsou to logo pou se fovhse toso kai se anagase na anazhthseis an pragmati pisteueis se esena.
Xronia Polla

My first book

My first book
A funny Homebirth