Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Saturday, April 15, 2006

Give me a sign...

Το μαγαζι με τα βιολογικα κλεινει διοτι επεικτεινεται στα καλλυντικα, παραγωγες εξαγωγες. Πουλαει ολο το εμπορευμα, κραταει το καταστημα. Απεναντι απο το σπιτι μου, κλεινει μια γνωστη το μαγαζι με ρουχα που εχει για να εγκατασταθει στο διπλα.
και απο κεινη την ωρα μουχει καρφωθει.
το βλεπω, με τα ξυλινα πατωματα και τα ξυλινα ραφια του, με τα προιοντα...
Θελω καιρο να ασχοληθω με αυτην την δουλεια, την οποια δεν γνωριζω καθολου. απ οτι καταλαβα, πας σε εκθεσεις με βιολογικα η πας εξωτερικο και γινεσαι εισαγωγεας για το μαγαζι σου και για αλλα.
δεν ξερω τιποτα απο εμποριο μαρκετινγκ και τα συναφη.
Ξερω τα προιοντα πολυ καλα, ομως.
η ιδεα του να ανοιξω ενα καταστημα μου αρεσει και δεν μου αρεσει.
Οι περιεργοι πελατες ειναι στο περασμα του χρονου, ψυχοφθοροι.
Ομως το να εχεις το δικο σου ωραριο, να εχεις σωστη διατροφη και να βοηθας ταυτοχρονα με το να βγαζεις το ψωμι σου...


Ονειρευομαι ξυπνια φυσικα, γιατι εχω στην τραπεζα μολις 100 ευρω.
Δανειο και καρτα δεν μου δινουν-κιας εχω μια γκαρσονιερα στην κατοχη μου.


Ομως το βλεπω τοσο εντονα μπροστα μου....

3 comments:

Ναταλία said...

Ωραία...
το καλύτερο ξεκίνημα....διέγραψέ το από το μυαλό σου, πήγαινε στον Οαεδ και ρώτησε για νέους επιχειρηματίες τι υπάρχει, κάνε και ένα τηλεφώνημα στον Εομμεχ, κι όποια ελπίδα γεννηθεί πάλεψέ την....

Lili said...

eommex?
τι ειναι αυτο?

vasvoe said...

Οι περισσότεροι πωλητές δεν ξέρουν να σε εξυπηρετήσουν, να απαντήσουν ερωτήσεις κτλ. Ακόμα και ψωμί να αγοράσεις δεν ξέρουν να σου πουν τί έχει μέσα. Γι αυτό ένα μαγαζί υγιεινής διατροφής/βιολογικών από κάποιον που ξέρει τί πουλάει φαντάζομαι θα εκτιμηθεί ανάλογα και θα τραβήξει κόσμο... αν όχι για το είδος καθεαυτό για την εξυπηρέτηση.

Καλό είναι να κοιτάξεις σε πολλές τράπεζες για δάνειο, μην αρκείσαι σε μια-δυο... τόσος κόσμος που έχει πάρει δάνεια αμφιβάλλω αν έχουν όλοι κι από ένα ακίνητο... αν όχι θα μπορούσαν ίσως οι γονείς σου να σε δανείσουν;

My first book

My first book
A funny Homebirth