Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Sunday, May 28, 2006

Ι ad, I'm bad ( you know it)

Εδω και αρκετο καιρο σκεφτομαι να βαλω καποια διαφημιστικα στο μπλογκ μου αλλα δεν ηξερα πως... και απο τα λιγα που ειχα ακουσει, αυτο θα προξενουσε αρνητικη αντιδραση στους αλλους. Ολους αυτους εκει εξω που θα με ενδιεφερε να ερχονται -πια- στο μπλογκ μου.
Καταλαβαινω οτι πλεον αυτοι που με βρισκανε αυθεντικη, πλεον θα ενιωθαν "προδομενοι" οτι ισως πια ολα τα κανω για το χρημα.
(πουτανα κενωνια ολους μας διεφθειρεις)
Ομως, δεν θεωρησα ποτε το μπλογκ ομαδικο, παρειστικο. Γι αυτες τις αναγκες υπαρχουν τα φορουμς.
Για μενα το μπλογκ ειχε χρηστικη αναγκη(ας το ξαναγραψω για Χη φορα). Να ξεδινω, να παιρνω feedback, και μετα ηρθε το βιβλιο-καλως ηρθε- και μετα ηρθαν κι αλλα. Εξελιχτηκα.
Το μπλογκ δεν εχει πλεον χρηστικη αξια.

Απο την αλλη, ως γνωστον στο εξωτερικο ειναι αρκετα διεδομενο να βαζεις κατι τυπου adsence που βρισκει αναλογα με τις λεξεις, τι πρεπει να μπει στο σαιτ σου.
Χμ οκ
No.
Με τοσα "πουτανα" "καριολα" που γραφω κατα καιρους, θα μου βαζαν κανα τσοντο σαιτ και ναι μεν θα ειχε μπολικο χρημα (το σεξ παντα πουλαει) αλλα δεν ειναι και κατι που μου ταιριαζει, ουτε θελω τετοιο κοσμο.(με το πουλι στο χερι και σε ετοιμοτητα)

Δεν ευελπιστω να βγαλω φραγκα για να ειμαι ειλικρινης, διαβασα και ενα σχετικο αρθρο που λεει οτι πρεπει να ξερεις απο ενα καρο πληροφορικης (κινεζικα για μενα) και να σχεδιασεις και να κανεις και να μπλαμπλα μπλα μπλα...χρρρρζζζζζζ

Ομως γεγονος ειναι οτι θα βγει το βιβλιο και πες-πες ολοι, αρχισα να σκεφτομαι οτι ισως και να πουληθει και να ακουστει.
(τρομαξα λιγο οταν μου ειπαν Κουρουνα και Πιτσιρικος για συνεντευξεις...την θελω την ιδιωτiκοτητα μου-εφοσον εκτιθομαι εδω αρκετα- κι ας μην ειναι παντα σεβαστη---->σποντα στα παιδια με την καλη ανατροφη του Nylon)
Και ισως και να φερει και κοσμο στο μπλογκ, who knows, οποτε γιατι να μην δοκιμασω να δω τι και που θα παει? Γενικα μ αρεσει να τολμαω, μ αρεσει ν αδοκιμαζω, μ αρεσει να βλεπω ως που παει κατι.
Αν μη τι αλλο φετος δεν μου περισσευουν για να παω το παιδι διακοπες, και δεν θα με χαλαγε να ειχα μαζεψει εστω και 500 ευρω ολη την χρονια για κατι τετοιο.απο την αλλη, να βαλω μηπως κανα donation button?:P

Αν ξερετε που να απευθυνθω και πως λειτουργει το ολο συστηματακι,πειτε μου, ψοφαω να μαθαινω νεα πρακτικα πραγματα.
Να χαρειτε, αν διαφωνειτε, γραψτε τα επιχειρηματα σας και αποφυγετε τους χαρακτηρισμους, βαρεθηκα και απογοητευομαι οταν βλεπω οτι τελικα με διαβαζουν εφηβοι...:P
Απο την αλλη, γραψτε οτι θετε, δεν ειμαι κηδεμονας σας.

8 comments:

Mona Sax said...

kaneis ki esi re paidaki mou kati erotiseis ores ores....ma den to ksereis ?einai kako na T H I N K B I G!!!!!

gsatelite said...

...Δεν γνωριζω αν μπορεις να βαλεις διαφημησεις σε free site οπως ειναι τα μπλογκς,ισως και να γινεται απο την αλλη και να ειμαι λαθος.
Μεχρις ενος σημειου θα συμφωνησω με τον Φορκυς,θελει τρεξιμο να συντηρεις διαφημιστικα banners στο μπλογκ.Απο την αλλη δεν πα'να βαλεις και γυμνοστηθες (που λεει ο λογος:-ρ) αν ειναι να συνεχισεις να κρεμας χρωματιστα σεντονια...
Διαφημισε το βιβλιο σου,ας πουμε,ή τους γιατρους χωρις συνορα ξερω'γω..
Eν κατακλειδι do what you will...your playground,your game..:-))

Chaca-Khan said...

Βάλε donation να γελάσουμε!!
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Εγώ πάντως αν έβαζα adsense θα μουνα περήφανος να ήταν τσόντες

Εύχομαι να πάει καλά το βιβλίο, δεν είναι κακό (άσχετα που εγώ δε σε διαβάζω)

Να δοκιμάσεις να μη δώσεις συνέντευξη ε? χαχαχαχχα : πολύ το σκέφτεσαι και δε νομίζω να ναι η σωστή συνταγή

Παρόλα αυτά : πολλά χαιρετήσματα (ελπίζω να μην προσβλήθηκες γιατί δεν έχω τέτοια πρόθεση ΠΟΤΕ!)

Lili said...

allimono.

Λύσιππος said...

Εχετε παρεξηγήσει το όλο θέμα. Δε μετράνε οι επισκέπτες, όταν βάζεις διαφημίσεις, banners, AdSense. Δηλαδή αν εμφανιστεί η οποιαδήποτε διαφήμιση δεν βγάζεις άμεσα $$$. Πρέπει να πατήσει ο άλλος στο link για να συμβεί αυτό.

gsatelite said...

@Φορκυς
..Ε,καιρος ειναι να συμφωνησει-εστω και εν μερει-καποιος μαζι σου...n'est pas?
..btw προτιμω το per click...

Mona Sax said...

http://www.problogger.net/archives/2005/09/28/chitika-mini-malls-review/

Katerina said...

Εμένα προσωπικά δε με ενοχλεί, ούτε καν το προσέχω ότι κάποιος έβαλε διαφημίσεις στο blog του κλπ... Δικό σου είναι, ό,τι θες το κάνεις βρε αδερφή! Προσωπικά δε θα με επηρεάσει το αν υπάρχουν διαφημίσεις ή όχι όσον αφορά το εάν διαβάζω ένα blog ή όχι. :)

My first book

My first book
A funny Homebirth