Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Sunday, May 28, 2006

Ανοιξη μου μυρισε...

Πηρα 8 κιλα απο την τελευται φορα που ζυγιστηκα. σε ενα μηνα. ξανααποκτησα μαγουλα, αλλα ξαναβτηκα το στενεμα των ρουχων την αδυναμια να ντυθω (εχω μονο ενα φαρδυ παντελονι που κανει χρεη στενου τωρα) και ανρωτιεμαι γιατι τοση βουλιμια λαιμαργια?
Αγχος, ναι οκ.
Θα το ομολογησω, αφου χτες το συνειδητοποιησα.
Χτες καταλαβα οτι βαρεθηκα να ειμαι μονη μου. Απο την αλλη οσες φορες ενιωσα ετσι και βγηκα εξω η πλησιασα λιγο με αλλο ματι το αντιθετο φυλο, ξενερωσα σε 5 δευτερα, τιναξα την μαλλουρα και προχωρησα παρα περα.

Ομως, πες η ανοιξη, πες οτι δεν το ψαχνω, χτες το ενιωσα, και δεν μουφυγε ως σημερα.
Αρχισα να σκεφτομαι οτι ισως θα επρπε να δωσω μια ευκαιρια στον τυπο που μου χαμογελαεο οποτε παω στον τοπο εργασιας του.
Η στον αλλον που βέπω καθε εβδομαδα και ειναι τοσο ευγενικος.

δυσκολα μπορω να με φανταστω αγκαλια με καποιον, να παιρνω την θεση του συνοδηγου.
Και απο την αλλη, αυτο ζηταω.

Εχω εναν φιλο που ειναι πολυ viril.
Manly. Το σωμα του, ολα.
Θα ελεγα σε υπερβολικο βαθμο ομως, ελαφρως ηδονιστης(και ξενερωνω εγω με κατι τετοια ως γνωστο)
Τεσπα δεν τον βλεπω ετσι.
Ομως οταν με παιρνει αγκαλια καμια φορα επειδη ακριβως εχει φαρδιες πλατες και με σφιγγει (του αρεσω) νιωθω γυναικα για λιγα δευτερολεπτα, χαμενη στα μπρατσα και στη αγκαλια καποιου. tiny, frail, ντελικατη.

Εχω καιρο να με δω ετσι.
Μου λειπει αυτη η πλευρα μου.

μου λειπει να παιρνει καποιος το πινελο να βαψει εκεινος( εγω εβαψα και τα 3 σπιτια μας οντας παντρεμενη)
Μου λειπει το να αφεθω και να εμπιστευτω, τα πιο δυνατα χερια καποιου αλλου.
Και να αφεθω, στο backround.
μου λειπει η soft πλευρα μου...

6 comments:

Αντώνιος said...

Σε αυτόν τον κόσμο που έχουμε έρθει οι γυναίκες πρέπει να έχουν αρχίδια (no offense taken) και οι άντρες να αναζητούν τη θηλυκή τους πλευρά...

Λύσιππος said...

Δεν χρειάζεται να είναι ο άλλος μασίστας φουσκωτός για να κάνει δουλειές και να ενεργεί ως άντρας. Τώρα αν ο Νεοέλληνας άντρας έχει χάσει τους τρόπους του, ίσως να φταίει λίγο και η γυναίκα που του δίνει λάθος σήματα. Γενικά, η Ελληνική κοινωνία είναι ένα ψυχομπουρδ.λο.

bereniki said...

AX...8 kila e? egw apla arnoumai na zugistw...OLOI MAZI STO GUMNASTHRIOOOO!! :P

me said...

Ρε παιδιά

τι έχετε πάθει

όλοι με τις μουσικές;

Τρόμαξα ο μαλάκας!

iSixtir said...

Enas psixologos sou xreiazete edw pou ta leme. :) Bebea to rolo auto ton anelabe to blog sou kai oi anagnostes tou. Den kserw an mou aresei o tropos pou grafeis alla sigoura mou aresoun oi apopsis sou kai to stil pou tis ekfrazeis. Petiximeno to sxolio tou antonios. Kalh tuxh me ola. Tha erxomai sixna.

Anonymous said...

αν ψάχνετε για άντρα 100%, αρσενικο δηλαδη, που θα κανει το έτερο του ήμιση να νιώση πραγματική γυναίκα, εδω ειμαι εγω! με βρηκατε και σας βρηκα!

My first book

My first book
A funny Homebirth