Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, May 01, 2006

Δεν ειναι Γιαννης, ειναι Γιαννακης.

Σεξοθεραπευτης που ζηταει φωτογταφια σου δεν ειναι σεξοθεραπευτης.
Σεξοθεραπευτης που δεν εχει διπλωμα ψυχολογου η κατι αλλο, ειναι απλα ενας πορνοτυπος.
Ο τυπος κανει ειδικες τιμες για παρθενες, που θα τις φερει μαλιστα και η μαμα τους, και διαφορα αλλα.
Χρησιμοποιει τον ορο surrogate sex partner, to οποιο μονο μπορω να μαντεψω τι σημαινει απο τον ορο surrogate mother( γυναικες που προτιθονται να κυοφορησουν εμβρυο ζευγαριου-ειτε με ωαριο και σπερμα του αντρογυνου, ειτε σπερμα και ωαριο δικο τους).

Αυτες τις μερες εχω διαθεση να ξετρυπωσω διαφορα τραγελαφικα...

7 comments:

Lili said...

Δεν ειμαι σιγουρη, οτι συμφωνω με την ενεργεια του να τον παρει καποιος τηλεφωνο και να του κανει πλακα.
Δεν ενοχλει κανεναν,για να ακουσει βρισιμο, ουτε εκανε κατι προσωπικα σε μενα η σε σενα η στον διπλα.
Δεν ειμαι υπευθυνη για κεινον, ουτε για την επιλογη του πως θα φερθει καποιος διαβαζοντας το σαιτ του, τι του "βγαζει"...ομως δεν συμφωνω με τις οδηγιες που εγραψες στο δευτερο μνμα σου για το πως να του κανουν πλακα και να μην φαινεται ο αρθμος τηλεφωνου.

Θα ηθελα αν γινεται να το διαγραψεις, θα ενιωθα εγω πιο ενταξει με τον εαυτο μου, να μην υπαρχει η παροτρυνση αυτη, γιατι βαζοντας το ποστ αυτο ηθελα απλα να δειξω τα τρελλα που γινονται, οχι να ενοχλησουμε εναν τρελλο κακομοιρη.

Χωρις παρεξηγηση ελπιζω.

Anonymous said...

Γιατι να τον βρισεις Φορκυς? Λειτουργημα κανει ο ανθρωπος. :)

Ο ορος "σεξοθεραπευτης" πολυ μου αρεσε. Κανει πολυ καλη προωθηση στον εαυτο του.

. said...

o άνθρωπος αυτός αν δεν κάνω λάθος συνελήφθη γιατί ειχε φωτογραφίες ανηλίκων...
αρα μαλλον ενοχλει

Lili said...

κατσε βρε μαριλινα μου, τι επιχειρημα ειναι αυτο?
1) υπαρχουν νομοι για τετοιου ειδους ανθρωπους, δεν βλεπω σε τι το να παρουμε να του κανουμε πλακα, χρησιμευει.Εκτος αν παρουμε ολοι καποια πραγματα στα χερια μας.
και ας το δεχτω αυτο που λες...οτι δηλδη δικαιολογειται ο καθενας μας να του κανει πλακα γιατι "ενοχλει"
2) αν εκανε παρανομια ηθικα και νομικα, η τηλεφωνικη πλακα μοιαζει γελοια σαν εκτονωση/τιμωρια/ και δυσαναλογη.
3) εφοσον ειναι ελευθερος, σημαινει οτι δεν υπηρχαν αποδειξεις, αρα...?


Οπως και να εχει, δεν θεωρω οτι ειχω καμια δουλεια να τον ενεοχλησω, ουτε εχω καμια δουλεια να σας πω τι να κανετε, η πως να νιωσετε.

Απλα δεν ηθελα οδηγιες για ψευτικα τηλεφωνα μεσα απο το μπλογκ και γιαυτο εσβυσα το 2ο κομεντ, και ελπιζω ο Φορκυς να καταλαβει οτι δεν ειναι προσωπικο.


Απο κει και επειτα....

. said...

όχι, ούτε εγώ συμφωνώ με τη φάρσα, και δεν είδα ότι είχε δώσει κάποιος το τηλέφωνό του. απλά δεν τον θεωρώ και "άτομο που δεν ενοχλεί".

το σαιτ τθ το ειχα δει και το χα διαβασει όλο και έκανε μπαμ ότι ο τύπος δεν ήταν θεραπευτής.

Lili said...

eιπα και γω :)

μια διευκρινηση μονο...ο φορκυ δεν εδωσε καποιο τηλεφωνο, αλλα ενα τροπο να αποκτησουμε μη αναγνωρισημο τηλεφωνο για να τον παρουμε (κακο παιδι :P)

Lili said...

Πολυ αμφιβαλλω.


προσπαθω να σου στειλω μαιλ αλλα μου βγαζει failure.
Ι give up

My first book

My first book
A funny Homebirth