Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, May 04, 2006

Αχ αυτο το στομα....

Οι γκαφες μου


-Εχεις πεσμενο στηθος!( εγω11, η τυπισσα γυρω στα 40, πελατισσα της μανας μου την ωρα του μπανιου με οζον)
-Ε τι? Δεν το ξερει? ( οταν η μανα μου διαμαρτυρηθηκε)


-Αντε βρε ελλατωμα της φυσεως!( σε καβγα με φιλο φιλης που μου πουλαγε μουρη. Μετα εμαθα οτι μικρος ειχε κανει εγχειρηση γιατι το ενα ποδι ηταν πιο κοντο)


-Τα παιδια που θηλαζουν, βγαινουν πιο εξυπνα.( σε γνωστη η οποια δεν θηλασε ποτε απο την μητερα της, οπως εμαθα μετα)


-Τα φυστικια ομως ειναι επικινδυνα, αν ενα ατομο ειναι αλλεργικο( αντι για ευχαριστω, στην γυναικα του κιθαριστα μου, που ευγενικα μοιραστηκε το φαγητο τους μαζι μου. Φυσικα δεν ξαναετοιμασε τιποτα, και καλα κανει)


-Ειναι μεσα? ( απο αμηχανια ηθελα να κανω ενα αστειο και μου βγηκε αυτο, στις αρχες τις σχεσεις μας με τον αντρα μου)


-Ωραιο σπιτι εχετε, πρεπει να ειστε πλουσιοι.( 9 χρ. οταν πηγα να μεινω ενα βραδυ στο σπιτι -παλατι φιλης)


--Καθηστε παρακαλω( σε μια κοπελλα που τελικα δεν ηταν εγκυος)



( εχω κι αλλα αλλα δεν τα θυμαμαι για την ωρα...)

3 comments:

Λαμπρούκος said...

Ο Θεός μαζί σου αγάπη μου! Εσύ είσαι ο Λουί ντε Φινέ και ο Γκιωνάκης μαζί!

pascal said...

"Από την προηγούμενη κουβέντα μας, μου είχες δώσει την εντύπωση ότι το στόμα σου είναι μεγαλύτερο"
Σε γκόμενα μετά από στοματικό έρωτα (sic).
Καλησπέρα δεσποινίς. Προσωπική μου παρατήρηση: τον τελευταίο καιρό γράφεις σαφώς καλύτερα. Ελπίζω να είναι επειδή είσαι και εσύ καλύτερα και όχι χειρότερα.
λαμπρούκος: απ' ότι είδα στο blog σου, είσαι η λεσβία που ψάχνει από χθες ο manifesto :P

Γιουτζίν said...

Αχαχαχαχα! Δύσκολο να ελέγξεις το στόμα σου ε;

My first book

My first book
A funny Homebirth