Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, May 04, 2006

Aτιτλο

Υπαρχει κατι που μου κανει εντυπωση.
Οταν ξεκινησα το μπλογκ πριν ενα χρονο, εκανα κατι μηνακια να βγω στην γυρα να δω τα υπολοιπα. Ημουν τοσο συνερπαρμενη με την δυνατοτητα εκφρασης( και τοσο εγωκεντρικη επισης) που τα λλα μπλογκ δεν με ενδιαφερανε. Με τον καιρο , βγηκα, και απεκτησα 5-6 που γουσταρα και επισκεπτομουν τακτικα.
Τωρα απλα μπαινω στο μονιτορ και διαβαζω οτι μου τραβηξει το ματι. Εχω βγαλει τα λινκ μου προ πολλου, γιατι οσο βολικα κιαν ητανε κατλαβα οτι ηταν θεμα PR, σε πολλες περιπτωσεις.


Το τελευταιο διαστημα, τυχαινει να μου τραβηξει την προσοχη καποιο σχολιο για το στυλακι που θα μου γραψει( δογματικο, δεικτικο, αυστηρο, επικριτικο) και τσεκαρω να δω αν ειναι κατοχος μπλογκ η απλα ενα ονομα στον αερα.
και ολο και πιο συχνα πεφτω σε μπλογκακια που ανοιξανε μολις πριν ενα μηνα.

Xμμμ...

6 comments:

Godot said...

ε, και;

bereniki said...

asxeto, apla to eida k mou r8es sto mualo

Tattoo my art
Γνωστοί Έλληνες εικαστικοί (Γ. Γυπαράκης, Ε. Καμμά, Β. Καρούκ, Κ. Ρήγος, Γ. Σαγρή, Α. Ψυχούλης κ.ά.) δημιουργούν ένα έργο για να γίνει tattoo. Στην έκθεση συμμετέχουν ακόμα tattoo artists, ο ποιητής Ν. Βαλαωρίτης και η ζωγράφος M. Wilson. Εγκαίνια: Δευτ. 8/5. Μέχρι 30/6
A.ANTONOPOULOU.ART Αριστοφάνους 20, Ψυρρή, 210-3214994.
Τρ.-Παρ. 4-9 μ.μ. Σάβ. 12-4 μ.μ.

Lili said...

Hello
P-orky.
:p


υποθετω οτι κανεις πλακα, αλλα 1 στις τοσες να μην κανεις, θελω να ειμαι ενταξει.
Δεν εχω κανενα προβλημα με τα γκρικλις...
Αυτο που σου ειπα, ειναι οτι αν γραφεις μεγαλα κατεβατα, (τα λεγομενα σεντονια), οσο και να να θελω να ειμαι ευγενικη, δεν θα τα διαβασω, πρπει να ειμαι ειλικρινης.

Γρια γυναικα ειμαι πρεσβυωπια εχω...καταλαβαινεις ελπιζω :P


(ρε συ να σου στειλω ενα ελληνικο πληκτρολογιο με κουριερ?-αν τα ελληνικα δεν ειναι μες το πληκτρολογια αλλα στο πισι και ειπα μαλακια, γελαστε ελευθερα :D)

Lili said...

φανταζομαι δεν συνειδητοποιεις οτι λεγοντας palm, εμενα μου ερχεται ενας φοινικας και μια χουφτα στο μυαλο, το ενα μετα το αλλο ε?

Nada said...

Ε,και;

Nada said...

«Δηκτικό» με ήτα.

My first book

My first book
A funny Homebirth