Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, May 05, 2006

Oι 5 αληθειες μου

* Ο αντρας αγαπαει με το σωμα του και ακουει με τα ματια του.
* Οταν ερωτευομαι, το παραπανω γινεται delete απο τον εγκεφαλο μου.
*Αν ημουν αντρας θα μου αρεσανε οι ξανθες μπιμπο, αν κρινω απο τις μεχρι τωρα επιλογες μου.
*Θα μεινω για παντα: αφραγκη, στρουμπουλη και παιδι (ανωριμη, αφελης κλπ) και θα αναπολω/αναμασω τα παλια σαν τις γριες.
*Δεν θα νιωσω σε καμια χωρα σπιτι μου.

9 comments:

Λαμπρούκος said...

Όλα καλά, αλλά με βάση ποιές σημερινές επιλογές σου κρίνεις ότι θα σου άρεσαν οι ξανθές μπίμπούδες? Ε?

Lili said...

ε... το οτι με τραβανε οι ξανθοι, γαλανοματηδες,με ωραια σωματα μηπως?

pascal said...

Κανένα πρόβλημα. Τράβα τους κι' εσύ. Καλημέρα παίδες.

Thrass said...

"στρουμπουλή"

Μήπως αδικείς λίγο τον εαυτό σου; Στο πάρτυ μου φάνηκες μια χαρά.

"Δε θα νιώσω σε καμιά χώρα σπίτι μου"

Εδώ σε καταλαβαίνω. Νομίζω ότι το ίδιο ισχύει για όλους που έχουν ζήσει σε πάνω από μια χώρα. Όπου κι αν είμαι, μου λείπουν τα καλά της άλλης (χώρας).

suigenerisav said...

Λογικά μου ακούγονται-ειδικά στο βαθμό που τείνω ακούω με τα μάτια μου ;-)

Θα ισχυριζόμουν πρόχειρα επίσης τώρα που το σκέφτομαι, πως η γυναίκα αγαπάει με τα αυτιά της, συγκινείται με το σώμα της, ακούει -όσα μπορεί ένα ανθρώπινο ον να ακούσει- δια της μύτης, και ψηλαφίζει τα πάντα δια των οφθαλμών..
;-)

Δυστυχώς για πολλούς από μας [που τυχαίνει να ανήκουμε στο ανδρικό γένος], αυτά είναι λεπτομέρειες που τείνουμε να λησμονούμε όταν ερωτευόμαστε.. μέχρι να τις ξαναθυμηθούμε.. όχι με δική μας πρωτοβουλία
lol

Alpha said...

θα μείνεις για πάντα ο Υπέροχος Μοναδικός Πληθωρικός εαυτός σου.

ελπίζω.

eparxiakosaloni said...

υπαρχουν αντρες ξανθοι , με γαλανα ματια , ωραιο σωμα ?

και πες οτι βρισκεις εναν τετοιο

του αρεσουν οι γυναικες?

Lili said...

Φυσικα.
Και φυσικα.
(αν και πιστευω οτι ως επι το πλειστον, δεν κανεναν αντρα δεν αρεσουν οι γυναικες, ουτε για παρεα, ουτε τιποτα...αν τους αρεσανε, θα τουε φερονταν με λιγοτερο ανταγωνισμο και περισσοτερο σεβασμο.)

gsatelite said...

..."αν και πιστευω οτι ως επι το πλειστον, δεν κανεναν αντρα δεν αρεσουν οι γυναικες, ουτε για παρεα, ουτε τιποτα...αν τους αρεσανε, θα τουε φερονταν με λιγοτερο ανταγωνισμο και περισσοτερο σεβασμο"
..εεεπ!ενστασις...:-)
..εμενα μου αρεσουν οι γυναικες..απλα επειδη δεν μπορουσα να τις εχω ολες,βρηκα τον καλυτερο συνδυασμο,και τον παντρευτηκα..(χιχιχι....)
..{βρε μπας και δεν ειμαι αντρας;:-)}

My first book

My first book
A funny Homebirth