Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, May 05, 2006

Feeling good

Aνακαλυψα αυτο το τραγουδι περυσι, αν θυμαμαι καλα και το ακουγα συνεχεια.
Στο θεμα μας.


Αναλογα με το τι ποσταρω εχω και τους αναλογους σχολιαστες/φιλους.
Αν γραψω κατι περι μητροτητας, ρομαντικο, ευαισθητο, θα μου πουν την καλημερα τους ο Θοδωρης,ο G (an kai αυτος μου ποσταρει οποτε μπορει , ασχετου θεματος-μακια)κλπ
Αν γραψω περι σεξ, θα σχολιασουν αλλοι-συνηθως καινουργιοι.
Αν γραψω περι θυμου, περι ενοχλησεως το ιδιο.
Αν γραψω περι γαμου, αισθηματα,διαζυγιου, το ιμαιλ περνει φωτια( ενταξει τα παραλεω)
Μερικοι ειναι σταθεροι.
Τις πιο πολλες φορες τα ονοματα εναλλασονται τοσο γρηγορα που δεν προλαβαινω να τους μαθω.


απο καποια σχολια ομως καταλαβαινω οτι ο καθενας προτιμαει μια πλευρα των γραπτων/εαυτου μου.
Ειναι πιο κοντα στην ιδιοσυγκρασια του ενα γραπτο παρα ενα αλλο.
Η λεπιδα διαβασε για πονο χτες φανταζομαι και γιαυτο εβαλε λινκ(ε? επεσα μεσα?)
Χαιρομαι αφανταστα που την πλευρα που δεν προτιμουν, δεν την προσβαλλουν και δεν την απορριπτουν ανοιχτα.
Καταλαβαινω.
Και γιαυτο τους "αγαπαω" και εκτιμω.
Για το τακτ, την ευγενεια και το ανοιχτο μυαλο τους.


Ειναι δυσκολο ομως.
Πριν 10 χρονια περιπου, αν ησουν τραγουδιστρια δεν μπορουσες να ησουν και παρουσιαστρια πχ...ο κοσμος ειχε μια δυσκολια να αποδεχτει τους 2 ρολους.
Η το ενα η το αλλο αλλιως ησουν καραγκιοζης.
Τωρα ολοι κανουν τα παντα.
Ομως καπως ετσι ειναι και για την εικονα που εχει ο αλλος για μας και μεις για κεινον.

δεν θυμαμαι αν το εχω ξαναγραψει για τον τυπο που ειχαν φερει κατι φιλοι στην παρεα και θελησα να του κανω καζουρα γιατι κοιταζε σαν ξελιγωμενος.
Αρχισα μια"κοντρα" με εναν απο τους φιλους μου που κατεληξε στο να του φερω νουνου σε ποτηρι-υποτιθεται μητρικο γαλα(δικο μου). Μια πλακα δηλαδη
Ο τυπος με αρπαξε απο το μπρατσο και μου εσυρε τα σχολιανα μου.
"μια γυναικα...πως φαινεσαι....τι κανεις....χαλας την εικονα..."
"αν εσυ με φανταστηκες στα τεσσερα να σου παιρνω ****, δεν σου φταιω εγω"
Γελιο των υπολοιπων( με ξερουν απο τα 18 μου, νο προμπλεμο)
Δεν θα ξεχασω ποτε την φατσα του.
Αυτη ηταν μια περιπτωση ανθρωπου που χαλαστηκε απο το ζουζουνι μεσα μου, το πειραχτηρι.
Αλλος χαλιεται απο την μητροτητα.
Αλλος χαλιεται απο το λεξιλογιο και την ανεση.
Αλλος με τα πιστευω μου(θρας, αργεις)

υπαρχουν ομως ολα.
και η απιστευτα σπαστικη ντροπαλοτητα και το θαρρος.
Και η αξιοπρεπεια και το ρεζιλικι των σκυλιων(η τουμπα στην μερσεντες πχ)
Και η πονηρια και η αφελεια
και ο ρομαντισμος και ο ρεαλισμος
και το ανοιχτο μυαλο και οι ριζωμενες πεποιθησεις.


συμφωνοι, σε ακραιες μορφες μερικες φορες, αλλα αναλογα την περισταση βγαινει και το αναλογο "χαρτι"

Παλια ημουν αλλιως με φιλους και αλλιως με γκομενους.
Γελιο, αθυροστομη δυναμικη με τους φιλους και γατουλα,ησυχη,νιουρ νιουρ κλπ με τους γκομενους.
Προσπαθω τωρα,να ειμαι ο εαυτος μου αναλογα με τις περιστασεις και οχι με το ποιον εχω διπλα μου.
Ειμαι με καποιον που με ενδιαφερει και δεν μπορω να πω ουτε την λεξη μαλακας( δεν με εμπνεει ο ερωτας)και κοκκινιζω?
Καλως.
Αρκει να ειμαι ο εαυτος μου .
Ειμαι με τον ανθρωπο μου και θελω να πω ενα σοκιν αστειο?
Να το πω, χωρις να νιωσω οτι δεν εγκρινει αυτην την πλευρα μου και να με σταματησει αυτο το γεγονος.

Μπορει να μην βρεθω ποτε στο ιδιο σπιτι/κρεβατι με εναν ανθρωπο που θα το δει απο την σκοπια οτι εχει λιγο απ ολα σε ενα.
Μπορει παντα να μπαινουν στην ζωη μου ανθρωποι που αποδεχονται η την μια η την αλλη μου πλευρα.
Μπορει να εχω ανθρωπους που θα εκνευριζονται γιατι η πλευρα που ειδαν δεν παρεδωσε τις υποσχεσεις που βαλανε οι ιδιοι στο μυαλο τους.
Δεν πειραζει.
(αρκει να μην θεωρησουν δικαιωμα τους να ενεργησουν επιθετικα)
Αρκει που δεν μπαινω εγω στο τριπακι αυτο, και κοιταω να φτιαξω τι δεν αρεσει σε μενα, και να νιωθω καλα.
and I'm feeling good.(και σεκθι μ αυτην την μουσικη)

11 comments:

ZissisPap said...

Άδραξε τη μέρα, την στιγμή... τίποτα να μην πάει χαμένο

Καλημέρα όλη μέρα κάθε μέρα!

Λαμπρούκος said...

OK μαζί σου!

Λύσιππος said...

Οταν μιλάς έτσι, γίνομαι λιωμένο βούτυρο πάνω σε κρουασάν αφράτο και ξεχνάω ό,τι μλκς έχουν ειπωθεί. Καλό σου βράδυ.

gsatelite said...

...Λοιπον..σταματα να εκμεταλλευεσαι τα βαθυτερα μας αισθηματα,και κανε μας να σε μισησουμε:-)))
..Χωρις πλακα τωρα...κατι που μου αρεσει σε σενα ειναι οτι οσο πιο πολυ εκτειθεσαι τοσο πιο ομορφα γραφεις...και αν φανταστεις τα ποστακια σαν χορδες μιας κιθαρας..τοτε μερικες φορες..βγαινουν κατι συγχορδιες.....σαν αυτην που μολις συνεθεσες...
..και αν καποιες βγαινουν φαλτσες..ε,και τι εγινε...η μουσικη γι'αυτο ειναι ομορφη,γιατι δεν μπορει να ειναι τελεια ποτε,ακομα και τα σχημα κομματια εχουν την γοητεια τους,και την μαγεια του δημιουργου τους...respect λοιπον....
(flattered....)

Lili said...

ti μου εγραψες τωρα!


λιγες φορες εχω ακουσει κατι τοσο ομορφο, και μαλιστα απευθυνομενο σε μενα.

σ ευχαριστω!

gsatelite said...

...αει να χαθεις....κοκκινησα.....
(πστ!ασε τα ψοφια και φτιαξε κανενα jammin' με το συγκροτημα,να εχω και ενα λογο να πιω κανενα southern comfort-on-the-rocks...αν και με το μουσικο "χαλι" εδω μεσα,ετοιμος ειμαι..)
*hugs and kisses*

Mona Sax said...

malista.tora amesos tha koliso ena post it..."na thimitho na zitiso signomi apo ton ti_malakies grafete" sta "Apotiximena krevatia" comment.
Ante mori esi ftes pou afises to post tou kai to eida kai pira fotia.Kai fteo ki ego pou to diavasa.Lathos.Esi ftes pali,pou to afises.A!kai na vreis ena spiti gia ton Fantoma.Better yet,astone na paizei me tin mikri ki auto an den einai kanena Mafaldaki.Esi tha ftes pali.A kai to word verification prepei na apagoreutei.Esi ftes kai gia auto.

Lili said...

χαχαχαχαα
μεα κουλπα!!




αμανε
αν διαβασεις και αλλα σχολια, παρε προζακ μαζι σου...ειδικα εκει με τους "μαλακες ινκ", "θα τους ξετρυπωσω ολους" και αλλα που δεν θυμαμαι.

Inside a Box said...

2 post diavasa apo esena kai yposxomai ston eauto moy na se diavazw kathe mera.

Se efxaristo.

Mona Sax said...

comments on
-Odigos,Iounios 2005 kai
-ta megala alita (prosopika mou)mistiria . scared shitless.

Lili said...

Inside a box, θελω να ρωτησω ποια, γιατι, αν αυτο ειναι καλο τωρα, :P λλα θα αρκεστω να πεταξω ενα απλο
"παλι προγραμματιζεις" :D



Disna
με εντυπωσιασες.
γουαου!
Πως τα θυμασαι?
(πρπει να υπαρχουν και αλλα, ενα που μου λενε οτι δεν εχω δικαιωματα στο μπλογκ...αν θυμαμαι καλα...)
με γεια η επαναβαπτιση:D

My first book

My first book
A funny Homebirth