Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Saturday, May 20, 2006

Superstar

Αυτες τις μερες δεν εγραφα γιατι ημουν απασχολημενη με επαγγελματικα ραντεβου.
Το πρωτο ηταν με μια μπαντα.
Ο ενας απ αυτους μου την επεσε στην πρωτη ωρα.
Γαμω το κερατο μου γαμω, αφου ενθουσιαζεσαι που βρηκες "τετοια τραγουδιστρια", γιατι ρε παπαρα τα κανεις ολα μανταρα?
Αλλο να εξελιχτει κατι μεταξυ 2 ανθρωπων που δουλευουν ο ενας διπλα στον αλλον, και αλλο να μου την πεφτεις την πρωτη ωρα. Αγαπησες τον εσωτερικο μου κοσμο?
λεγεσαι επαγγελματιας?

Aλλος ενας λογος που δεν εμπαινα να γραψω ειναι γιατι ημουν απασχολημενη να ζω, for a change.
Περασα σχεδον καθε βραδυ με τον Hakaan.
Ενω ειναι ασχημος χοντρος( μια χεροτερη βερσιον του Χορχε :P), και καραφλος...ειναι απιστευτα αστειος, ευγενικος, και ταλαντουχος.
Ηρεμος.
Τραγουδησαμε μαζι καποια ντουετα την Τριτη, sto Lazy, και τον ξαναπηγα χτες που επαιζαν οι Blues bug, με νεα τραγουδιστρια (ζηλευω ζηλευω ζηλευω)...
αργα στις 4 τον πηγα στο ξενοδοχειο του.
Ενιωσα κατι που ειχα καιρο να νιωσω,απο τοτε που ημουν 15 και μετακομιζαμε απο Χωρα σε Χωρα.
Οτι καποιος θα μου λειψει.
Στεναχωρια.

Δεθηκα.


Μου αρεσει που ουτε μια φορα δεν εκανε υπονοουμενο σεξουαλικης φυσεως. Μου αρεσε που παντα μου φεροταν με ευγενεια. Μου αρεσε που δεν τον ενοιαζε να τσαλακωθει δημοσιως.
Μου αρεσε αυτος ο ανθρωπος.
Αυτο που μου εδειξε.

Και σημερα για πρωτη φορα στην ζωη μου, προγραματιζω να δω eurovision.
Σημερα,θα αγωνιω μαζι του για την επιτυχια του τραγουδιου του.

5 comments:

Lili said...

Oποως εχω ξαναγραψει πρπει να ειμαι απο τους λιγους που δεν ειδε το φλικ φλακ του Ρουβα. Δε μου λεει τιποτα η Γιουροβιζιον, απο και πριν 15-17 χρονια που ηταν ανοικτο σε μας τους αγνωστους καλλιτεχνες και ενας συνθετης ηθελα να παω το τραγουδι του.
Μια φορα παρουσιασα τραγουδι και αυτο στη Κυπρο σαν προσωπικη χαρη.

ΟΜως
ασχετως με το πως νιωθω εγω και συ.
οταν ενας δικος μας παει και ολο αυτο ειναι σημαντικο για κεινον, το υποστηριζουμε γιατι νιωθοτμε την αγωνια του και την προσπαθεια του να ακουμπησει τα -οποια- ονειρα εχει.Εδω το νιωθω εγω για εναν αγνωστο.
Αν πηγαινε ο αδερφος σου, σιγουρα θα το εβλεπες.

Lili said...

""""""""
Εκτός μιας, σχεδόν παθολογικής, αποστροφής προς το φτηνό, το κιτς και το γελοίο (αν θες να με τρελάνεις, βάλε με να δω fame story για πάνω από μισή ώρα)
"""""""""


Γελαω γιατι αρκετοι-της κουλτουροκαβλιασης κυριως- θα χρησιμοποιουσαν αυτους τους χαρακτηρισμους για αυτο το μπλογκ.
Και δνε θα διαφωνησω μαζι τους, ο καθενας βλεπει τα πραγματα οπως τα βλεπει...

η γιουροβιζιον τελειωσε, κερδισανε τα τερατα.
Στην κυριολεξια.
(μισω την ροκ μουσικη)

So_Far said...

Τελικά πώς πήγε το τραγούδι του Hakaan?

Lili said...

Forky, αν ειναι, θα σου τον γνωρισω.

zappa said...

h giourobizion phre kati pou egw perimena. Epitelous ena terma sthn politically corect-kits-kyrila. Thn eixa skylobare8ei tosa xronia pou thn trww sth mapa. Toulaxiston, ean ta pragmata den pane kat eyxhn kai katargh8ei h rhmada, 8a antiproswpeyontai kai alla eidh mousikhs, opws h rok, h metal, to hip hop, h peiragmenh dance kai ta resta.

latreyw th rok, kai oti allo eidos mousikhs einai "rok" (dhladh peiragmena beat, blues,jazz,soul,reggae,ska, ethnic, orismena metal, polly punk, rempetika, th mish indie skhnh, klp klp klp)

My first book

My first book
A funny Homebirth