Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, May 08, 2006

What a fool believes

Αυτο το τραγουδι εχει μια νοτα mελαγχολιας και αισιοδοξιας ταυτοχρονα που με τρελλαινει, με εκφραζει.
Nαι ειναι κομματι καθαρα 80s, ναι η εισαγωγη θυμιζει σαχλοτραγουδο, αλλα ακουστε προσεκτικα εκει που κανει την γεφυρα
"she....had a place in his life...he ...."
και μετα το θεικο
"he's watching her go"
και
"what a fool believes, he sees...the wise man has no power...to reason away"



Να περπατας στον δρομο και να σκεφτεσαι αυτον που αγαπας και σ αγαπαει που ειναι μακρυα, ειτε γιατι λειπει σε ταξιδι για δουλειες, ειτε γιατι ειναι φανταρος, ειτε γιατι ζει αλλου...
Σας εχω πει οτι οι σχεσεις εξ αποστασεως ειναι το καλυτερο μου?
Συνευρεσεις διαρκειας και χωρο και χρονο δικο μου μεσα στην καθημερινοτητα.
Ελλειψη ρουτινας, καθε επαφη και μια γιορτη.

Μακαρι να εχει ηλιο αυριο να περπατησω με μεγαλα βηματα ακουγοντας το , εισπνεοντας το crisp δροσερο αερα.
With a smile on my face.

3 comments:

Λύσιππος said...

Κάτι τέτοια γράφεις και θέλω να σε αγκαλιάσω - κι ας μου ρίξεις διπλό φάσκελο μετά!

Λαμπρούκος said...

Aγάπη μου μη το λες, ρώτα και εμάς που φάγαμε τα νιάτα μας να περιμένουμε 13 ΕΣΣΟ φαντάρους να απολυθούνε, ήμουνα νια και γέρασα η γελοία...

ηω-λιθικός said...

Aυτές οι αποστάσεις και οι δυσκολίες που δημιουργούντε μέσα από αυτές , αποσβένοντε με την χαρά της αντάμωσης, που είναι τόσο μεγάλη, που όμοιά της δεν έχω συναντήσει ποτέ....Αυτό μου έχει μείνει έντονα...

παρα πολύ καλό block
θα σε επισκέπτομε συχνά

My first book

My first book
A funny Homebirth