Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, May 08, 2006

Μικρο γατι

...μολις στεκεται στα ποδια του, και δεν ξερω τι να του δωσω να φαει, μεχρι σημερα θηλαζε την μανα του.
Κρυωνει και το εχω μονιμως μες την τσεπη μου ολη μερα.
Του καλομυρισε ο τοννος που ανοιξα το μεσημερι και τουδωσα λιγο...και λιγη κονσερβα για γατακια, αλλα ανησυχω...μηπως δεν ειναι ετοιμο το πεπτικο του συστημα και παθει τιποτα...πειναει αλλα δεν ξερω ποσο να του δωσω για πρωτη φορα.
γαλα δεν ξερει να γλυψει και με το μπιμπερο δεν το θελει.


με ποντικι δεν μοιαζει αλλα μολις αρχισε να θυμιζει γατα...
Πειτε μου , τι να κανω...αν δεν ηταν ετοιμο για στερεη τροφη, θα ετρωγε?

15 comments:

Μαύρος Γάτος said...

Άκου τον.. ειδικό...

Γαλατάκι θέλει, σε ένα πιατάκι. Δεν χρειάζεται να ξέρει, θα το γλείψει από ένστικτο, όταν πεινάσει. Καλύτερα νουνού, που είναι πιό παχύ.

Να σού ζήσει Σ;)

Lili said...

Mmmm
το νουνου ειναι πολυ δυσπεπτο. Εχω παρει ειδικο γαλα σε σκονη αλλ αδεν το θελει.
εφαγε απο την ειδικη κονσερβα αλλα δεν εχει παει τουαλετα.
Θυμηθηκα οτι σε αυτην την ηλικια η μαμα τους γλυφει τον πισινο και ετσι ενεργουνται αλλα δεν εχω ιδεα πως θα μιμηθω αυτην την μητρικη πραξη...Μ εενα ελαφρα βρεγμενο γαντι ισως.
(εχω βαλει θερμομετρο-κατοπιν οδηγιων- σε γατα που ειχε καψες για να ανακουφιστει, δεν κολλαω)
Δεν βρισκω ομως τις σημειωσεις μου (nomiza οτι ειχα τελειωσει πλεον με τα ζωα )και τα εχω ξεχασει τελειως.

Το κυριο προβλημα μου ειναι οτι θελει συνεχεια αγκαλια.
εχω φτιαξει ενα ειδος σλινγκ. Δηλαδη φοραω ενα κασκολ ενιαιο(χωρις αρχη και τελος) και το εχω μεσα και κοιμαται. Αν το αφησω κατω να κοιμηθει ξυπναει.
Νιωθω σαν καγκουρο...για να φαω πρεπει να σηκωσω το κεφαλι σαν πουλι...ρε τι τραβαω

Και γω τωρα πως θα κοιμηθω?
Πως θα παω για μαθημα αυριο?
Και εχω και την μικρη μου ολο παραπονο που δεν της το δινω να "παιξει"

MARIA said...

zestane gala,bouta to daxtilo sou mesa sto gala kai akoumpise to xeri,daxtilo sto stoma tou gatiou.an antidraei anoikse to stoma tou na stakseis mia stagona gala mesa.
xriste mou gatomana
anarotieme an auto einai to detero post pou kano sto idio comment kai an ekleisa telika rantevou ston ofthltro.
to word verftion me skotonei.
oso xaraktira ki an exei to gati siga min einai picky apo tora.

MARIA said...

A KAI VALE KAI TO KASKOL MAZI STO MEROS POU KOIMATE.

Art Attack said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Art Attack said...

επισης ρωτα ενα κτηνιατρο!
(και προσεχε με το γαλα μη του δινεις πολυ)

OldSkipper said...

Σε καμμια περιπτωση νουνου, η αλλο συμπυκνωμενο. Η ποσοτητα ζαχαρης και τα λιπη που περιεχουν ειναι πολυ βαρια για μωρο γατι.
Γατοτροφες, κονσερβες κλπ. ειναι επισης ακαταλληλα.

Υπαρχουν υποκαταστατα του (ανθρωπινου) μητρικου γαλακτος που ειναι καταλληλα για μωρα 1-4 εβδομαδων (σε μορφη σκονης). Χρησιμποιουνται, οταν δεν ειναι δυνατος ο θηλασμος. Τα αγοραζεις στο σουπερμαρκετ η στο φαρμακειο. Αυτα ειναι η __μονη__ καταλληλη τροφη για μικρο γατι, sorry Μαυρε Γατε.

Το γατακι δεν μπορει να γλυψει απο πιατακι μονο του. Στην φυση δεν κανει κατι τετοιο. Ουτε μπορει να θηλασει απο πιπιλα. Ο μονος τροπος τροφοδοσιας ειναι με μικρη συριγγα (5 μλ) η μεγαλο σταγονομετρο. Γεμιζεις την συριγγα γαλα - θερμοκρασια σωματος - και του την χυνεις σιγα σιγα στο στομα (βαλε και μια πετσετα γυρω, γιατι θα φτυνει).

Επειδη εχει πολυ μικρο στομαχι, δεν μπορει να φαει πολυ μονομιας. Θελει πολλες μικρες δοσεις φαγητου.

Για να χεσει, κανε του απαλες μαλαξεις χαμηλα στην κοιλια.

Θελει παρα πολυ ζεστη - ακομα και οταν για μας σκαει ο τζιτζικας, πρεπει να ειναι σκεπασμενο και οχι σε ρευματα.

Καλη επιτυχια, ευχαριστω που το φροντιζεις. Συγνωμη για το μακρυ ποστ - ελπιζω να βοηθαει. Αν χρειαστεις και αλλες πληροφοριες, ευχαριστως.

Δεν ειμαι αναγνωστης του μπλογκ. Ο υπολογιστης μου ψαχνει για μενα στο μονιτορ τις λεξεις-κλειδια (γατα, σκυλος κλπ.) και ετσι ηρθα εδω.

Lili said...

οπως ειπα εφαγε χτες λιγη κονσερβα..αλλα δεν εκανε κακα του και σημερα τα ματια του ειναι τσιμπλιασμενα και με "σακκουλες", του εβαλα γαλα ειδικο για γατακια/σκυλακια σε σκονη και λιγο νουνου( δεν ειχα δει την απαντηση)και εφαγε 2 γερα γευματα.
κακα ακομη δεν εκανε.

κοιμαται συνεχεια στο κασκολ, διπλα στον λαιμο μου, κοντα στο στηθος μου, ενω κανω δουλειες και γραφω κλπ

το βραδυ κοιμηθηκε σε τσαντουλα της κορης μου, διπλα στο κρεβατι.
Ειχα το ενα χερι χωμενο στην κοιλια της μικρης να μην ξεσκεπαστει, και το αλλο στην τσαντα για να καταλαβω αν θα βγει.
το πως κοιμηθηκα δεν σας το περιγραφω...3 ωρες μονο.

Επρπε να λειψω 3 ωρε να παω στη σχολη και το καγκουρο εκανε η μανα μου που βηχει και ειναι αρρωστη εδω και ενα μηνα.


θα παω το απογευμα να δω για το γαλα.
ειναι ακριβο? εχω μεινει με 20 ευρω μεχρι την πεμπτη
(κτηνιατρος αουτ οφ δε κουεστιον)
καμια ειδικη μαρκα?





απορια ασχετη
την διευκρινηση οτι δεν διαβαζεις αυτο το μπλογκ την εβαλες για να μην σε κακοχαρακτηρισουν?

θα μπορουσε να με πληγωσει αυτο , ξερεις.
Αλλα δεν.
Ειμαι ευχαριστημενη που τρεξατε να με συμβουλεψετε για το σκατογατο*...



(* χαιδευτικο μεχρι να του βγαλουμε ονομα...ονομα δεν μπαινει αν δεν σιγουρευτουμε οτι θα ζησει)

OldSkipper said...

Γεια σου Λιλη. Ξεκιναω αναποδα. Την διευκρινηση για το πως σε βρηκα, την εβαλα για σενα. Εξ' αλλου ολο μου το σχολιο ηταν λογια γραμμενα για σενα - οχι για αλλους.
Δεν εχω προβλημα να με "κακοχαρακτηρισει" κανεις. Οτι κανω, το κανω φανερα και μπορω να το υποστηριξω απεναντι στον οποιονδηποτε.

Ο λογος δεν ηταν να σε πληγωσω - δεν ηθελα κατι τετοιο και εξακολουθω να μην θελω. Την διευκρινηση την εκανα γιατι σε σχολια μου αλλου (στην Κουρουνα πριν καποιες βδομαδες) ειχα εκδηλωσει την διαφωνια μου σε πραγματα που εχεις κανει / γραψει.

Λοιπον, για να ξερεις με ποιον μιλας - και για να μην στεναχωριεσαι αδικα: Οσο κανεις κατι που θεωρω σωστο, θα ειμαι διπλα σου και θα σε υποστηριζω. Οσο κανεις κατι που θεωρω λαθος, θα σιωπω [*]. Εκτος και αν μου γινει απευθειας ερωτηση (π.χ. απο την Κουρουνα), οποτε θα εκφρασω διαφωνια.

[*] Το μπλογκ σου το γνωριζω εδω και 12 μηνες. Σε εχω διαβασει κυριως απο σχολια που εχεις κανει σε αλλα μπλογκς. Οπως ισως εχεις προσεξει, εχω σιωπησει παντου σε σχεση με εσενα.

Το να περιμαζεψεις και να φροντισεις ενα γατι, ανηκει σαφως στην πρωτη κατηγορια. Ειμαι λοιπον μαζι σου - χωρις δευτερη κουβεντα (αν με θελεις φυσικα, δεν γινομαι φορτωμα).

Μιας και ξεκαθαρισα - ελπιζω - τα ασημαντα, προχωραω στα σημαντικα:

α) το γαλα που προτεινω ειναι ακριβουτσικο, σε σχεση με νουνου κλπ. Δεν θυμαμαι καλα αλλα νομιζω οτι κανει 2-3 ευρω στο σουπερμαρκετ.
Το ιδιο γαλα το δινουν σε 3 διαφορετικες εκδοσεις. Για τελειως νεογεννητα (ειναι και το ακριβοτερο), για μωρα 2 μηνων, μωρα 4 μηνων κλπ. Το γατακι χρειαζεται οπωσδηποτε την πρωτη κατηγορια.

β) Αν χρειαστεις χρηματα, αναλαμβανω ολη του την τροφη και την ιατρικη περιθαλψη μεχρι την ενηλικιωση! Χωρις να εχω καμμια απαιτηση απεναντι σου και χωρις να εχεις καμμια (!) υποχρεωση απεναντι μου. Στειλε μου mail για λεπτομερειες.

Πολυ θα ηθελα να μας γραψεις νεα του.

MARIA said...

ehm,old skipper
taksidevo aurio,exo kseminei more...
kana psilo ki edo?
pairno kai pipes.

Lili said...

μαλιστα....


τι να πω εγω τωρα σε ολα αυτα?


δεν ειχα ιδεα οτι εγινε σηζητηση για το αν πραττω σωστα η οχι στο μπλογκ της κουρουνας..
και ειλικρινα βαρεθηκα.



Το αν με ξερεις απο σχολια μου σε αλλους, μου κανει εντυπωση γιατι σπανιως επισκεπτομαι αλλα μπλογκ και ακομα σπανιοτερα σχολιαζω, εκτος αν με αφορα το θεμα αμεσα...και παλι.

Δεν προσεξα αν ειχες σιωπησει, οπως δεν προσεχω ποιος λεει τι. μπορει να ακουγεται εγωκεντρικο, και πιθανον να ειναι, αλλα ειναι μια πραγματικοτητα. Αν σχολιασσω καπου, δεν μπορω να ξαναμπω να δω τι εχει γραφτει γιατι σπανιως συγκρατω ποιος εγραψε τι και που.


το θεμα της στεναχωριας τωρα.
οταν εγραψα το σχολιο, δεν ειχα στεναχωρεθει, ειχα απορησει γιατι το βρηκα λιγο αγενεια να διαχωριζεις ετσι τον εαυτο σου απο την στιγμη που δεν τεθηκε θεμα, ετσι στο ασχετο.κατα ταλλα το ριξα στην πλακα.

Τωρα ναι, σταναχωρεθηκα. Οχι επειδη δεν εισαι διπλα μου(!!)αλλα γιατι ολο αυτο το κατεβατο ηταν περιττο. Η ζωη μου εγινε καλυτερη με ολα αυτα που εγραψες? Οχι.
Οποτε δεν ηταν αναγκη να δεχτω μια απορριψη στα καλα του καθουμενου-ασχετα αν ειναι απο αγνωστο- σε ενα τοπικ οπου η διαθεση μου δεν ειχε προετοιμαστει για κατι τετοιο,και να μαθω οτι -παλι- με συζητανε καπου στην μπλογκοσφαιρα.
Και η Γιαννα, εχει καθε δικαιωμα να με σηζηταει, εχει αποψη, με εχει γνωρισει και εχει διαμορφωσει μια ολοκληρωμενη εικονα μεσα της ασχετως αν εγω συμφωνω μ' αυτην η οχι.


Απο καρδιας σ ευχαριστω για τις οδηγιες και την ευαισθησια που εδειξες στο θεμα της γατας.
Μακαρι να ειχα επωφεληθει και γω απο αυτην την τρυφεροτητα.


Οσο για την προσφορα σου να πληρωσεις για το γατι μου, αν δεν εχω λεφτα, οσο και να ειχες καλη προθεση εχω να πω μονο αυτο:" φυσικα θα αστειευεσαι".(μονο εγω διακρινω οτι εχουν ξεπεραστει καποια ορια εδω?
Να προτεινω λιγο κατι, αν μου επιτρεπεις.Θα προσπαθησω να το πω οσο πιο θετικα μπορω γιατι οσο να ναι, -ακομα κιαν δεν ειναι προθεση σου- το ολο στυλακι που σου βγηκε προς εμενα ηταν πασιφανες ως προς το που με κατατασσεις και που κατατασσεις τον εαυτο σου σε σχεση με μενα και οσο να ναι, ειναι irritating.


Ριξε λιγο τον προβολεα σ αυτα που ειπες, πως τα ειπες και γιατι τα ειπες, και ασε τους αλλους( στην προκειμενη περιπτωση εμενα) να ειναι αυτοι που ειναι.
θα ειναι πολυ πιο επικοδομητικο, και πιο ωφελιμο.


Για μενα, που χαλαστηκα εστω και για λιγο...οχι τοσο για αυτα που ειπες( δεν σε ξερω, χεστηκα) αλλα γιατι μου επιβεβαιωσες λιγο ακομα την αποψη που εχω οτι τελικα ο κοσμος ειναι γεματος ακαρδες ψωναρες.
Με την καλη εννοια.

( το χαρτι υγειας ειναι στα δεξια σου οπως καθησες)


:P

OldSkipper said...

Καλησπερα Λιλη. Ειμαστε και οι δυο πολυ μεγαλοι για να καθομαστε να αναλυουμε τι ειπε ο ενας και τι εννοουσε ο αλλος.
Δεν ξερω για σενα, αλλα εγω βαριεμαι. Αναγνωριζω το λαθος μου: στην προσπαθεια μου να ειμαι οσο γινεται πιο ακριβης, εγραψα παρα πολλα. Αντι να γινω σαφεστερος, εδωσα αφορμη για παρανοησεις. Παρανοησεις που δεν εχω ουτε καιρο, ουτε διαθεση να ξεδιαλυνω. Δικο μου το λαθος, δικο μου το προβλημα. Ζηταω συγνωμη.
Οπως γραφεις και εσυ, ολο το κατεβατο που εγραψα ηταν περιττο. Εχεις δικιο!

Αν θελεις, πιστεψε τα εξης:
α) δεν ειχα / εχω προθεση να θιξω η να προσβαλλω.
β) τα λογια μου διαβαζονται οπως γραφονται. Δεν εχω "στυλ", ουτε ξερω απο μπηχτες, υπονοουμενα η οτιδηποτε αλλο. Μπορεις ανετα να τα παρεις τοις μετρητοις. Οτι γραφω το σκεφτομαι και οτι σκεφτομαι το γραφω.
γ) Προθεση μου ηταν / ειναι να βοηθησω. Ξεκινησα με πληροφοριες (διαολε, μετα απο καμμια 30ρια μωρα γατια που εχω αναθρεψει, κατι θα ξερω).
δ) Προσεφερα χρηματα γιατι προτεινα μια ακριβη τροφη και εγραψες "εχω 20 ευρω μεχρι την Πεμπτη".
ε) Ειναι κατι που δεν μπορεις να το ξερεις, αλλα η προσφορα χρηματων δεν ειναι κατι ξεχωριστο. Δεν το εκανα μονο για σενα, ουτε για να σε μειωσω, ουτε για να δειξω καποιο "στυλ". Με αυτον τον τροπο, εχω βοηθησει μερικες δεκαδες ζωα (αν θελεις το πιστευεις). Φιλοζωος ειμαι, δεν ειμαι πρακτορας με μυστικη αποστολη να σε προσβαλλω.

Δεν ειμαι ικανος να σου δινω συμβουλες. Αν θελεις ομως, σκεψου οτι δεν ειναι __ολοι__ οι ανθρωποι καθαρματα.

Δεν πειραζει, καλα να εισαι. Η ζωη και των 2 μας ειναι πολυ συντομη και πολυ σημαντικη για να την σπαταλαμε σε αλληλο-αναλυσεις. Ας ειναι καλα και το ζωο που ειχες την καλοσυνη να περιμαζεψεις.
Ξανα-ζηταω συγνωμη οπως και στην αρχη. Δεν θα ξαναενοχλησω.

Ναντις η οπως αλλιως σε λενε: εισαι μεγας ηλιθιος. Θα σε εβριζα χειροτερα αλλα σεβομαι τον ξενο χωρο. Ουστ!

MARIA said...

ILITHIA EIMAI.
ME TA LEFTA TI THA GINEI?
OYST?OPOS LEME OUST! PSORIARIKO VROMOGATO?
MPOREITE NA ME VREITE KAI STON DIKO MOU XORO ALLA MEXRI AYRIO. TIS OPIES PROTASEIS SAS IPOSXOME NA TA KRATISO AUTI TIN FORA,NA FTIAKSO ENA SPECIAL FOLDER ME GENIKO TITLO:TO GATI TELIKA AYTOKTONISE! KAI NA TA ANOIGO NA TA DIAVAZO KATHE MA KATHE FORA POY VLEPO ANTHROPOYS POU THELOYN NA KANOYN TO KALO....KAI APLA ANTIMETOPIZOYN ENA A PROVLIMA DIATIPOSIS.
A KAI ONE LAST MORE THING:
-KSIDI,(MAMA POSO KANEI TO KSIDI?DE KSEREI).ANYWAY, O X I T O A K R I V O!

Lili said...

ανοιγω ποστ

Anonymous said...

Best regards from NY!
» » »

My first book

My first book
A funny Homebirth