Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, May 08, 2006

Αντιστροφα

Οταν ξεκινησα να γραφω για τα παραδοξα του εξω κοσμου, εβρισκα μια ανακουφιση γιατι τα λεγα και ξεθυμαινα. Τωρα αντιμετωπιζω παραδοξα εδω μεσα και δεν ξερω που να τα γραψω. Ποτε εγινε κωλοκοινωνια το μπλογκ ρε π**στη μου?


Ακουω ενα καρο παπαριες και δεν μπορω να τα γραψω. Και μερικα πιστεψτε με ειναι priceless.
Αλλα δεν θελω. Γιατι την μια μαλακια μου την ειπε καποιος που κατα τα αλλα συμπαθω, την αλλη καποιος που θα με πρηξει till kigdom comes, την αλλη τυπος που δεν ξερω καλα, την παραλλη καποιος που δεν μου κανει καρδια να τον πληγωσω/προσβαλλω.

Σκεφτηκα να τα γραψω χωρις να βαλω ονοματα.
Ομως και παλι οι ιδιοι θα αναγνωρισουν τον εαυτο τους. Και να πεσουν και 1-2 σχολια του στυλ "μα τι μαλακας", θα εχει γινει το κακο.
Απο εκτονωση θα γινει πηγη εντασης το μπλογκακι μου.


Ομως ωρες ωρες με πιανει το γαμωτο.
Εγω πρπει να προσεχω?
Εγω τις λεω?
Μηπως να γραψω στ αρχιδια μου οποιον εχει προβλημα και να αρχισω να κανω πραγματικα αυτο που νιωθω οπως το νιωθω και στην τσου τσου του νεου μου γατου, ποιος παρεξηγιεται?
Αφου ετσι κιαλλιως....μαλακακοι ειναι.


Θελω πισω την ελευθερια μου.

12 comments:

Ιφιμέδεια said...

Λίλη δεν σου έχω ξαναγράψει νομίζω, αλλά σε διαβάζω συχνά.

Έχω τη γνώμη ότι επειδή αναγκαζόμαστε να ακολουθούμε συμβατικούς κανόνες στην υπόλοιπη ζωή μας, καλό είναι να είμαστε τουλάχιστον ελεύθεροι στην μπλογκοκοινωνία.

Γράψε τη γνώμη σου όπως νομίζεις. Δεν νομίζω ότι θα πάθει κανείς τίποτα σοβαρό.

Χαμένο κορμί said...

Έχω διαβάσει καμπόσα απο τα blogs σου... και αυτό που έχω να σχολιάσω είναι:

Βρέ Λιλή, αφου αυτό κάνεις έτσι κι αλλιώς, τί κουτουρού κολλήματα είναι τούτα; Συνέχα και μή μασας, (αμα λάχει ναουμ')

:D

ηω-λιθικός said...

Kαλησπέρα
σε βρήκα μεσω χνουδίου , αλλά μάλλον έπεσα σε κακή στιγμή ....

Πολύ καλό το blog σου....

Lili said...

an αυτο το θεωρεις κακη στιγμη, να χαρεις μη διαβασεις παραπανω. Θα φρικαρεις με τους καβγαδες.

(Και μη λες ποτε σε καποιον τι καλο μπλογκ εχει, πριν δεις ΟΛΕΣ τις πλευρες του( στην δικη μου περιπτωση τις πεοσυζητησεις):P

Παρ αυτα αν συνεχισει να σου αρεσει, καλοδεχουμενος


iφιμεδια
και χ.κ

εχετε δει ποτε πληγωμενο εγωισμο Ελληναρα?
Που ζει για την εικονα που εχει φτιαξει τσαπατσουλικα για τα ματια του και μονο?(ξερς ποιος ειμαι γω ναουμε?)
Και δη εληηναρα μαλακα?
Η και αρρωστακι?


Μπρρρ...its not pretty.


( πνιγομαι ομως....πνιγομαι)

Μαύρος Γάτος said...

Βρε Λιλή.

Μασάς εσύ;;;

Λέγε. Βάρα.

Τουλάχιστον εσύ, είσαι αληθινή.

Σ;)

teacher dude said...

Be regular and orderly in your life, so that you may be violent and original in your work.


Gustave Flaubert

bluesmartoula said...

Θέλει μεγάλη ωριμότητα για να αντιληφθείς ότι κάποιος ανοίγει την ψυχή του - μ΄όποιον τρόπο βολεύεται και γουστάρει-. Κι εμπιστοσύνη (ΣΠΑΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!!!). Μη μασάς και μην σ΄ενοχλούν τα σχόλια. Ελεύθεροι είμαστε, σ΄ελεύθερη χώρα ζούμε. Όποιος δεν αρέσκεται...μπορεί ν'αλλάξει blog!!! (Ορίστε μας, μην τα πάρω στο κρανίο τώρα!!!)

bereniki said...

"....ο τρόπος με τον οποίο συμπεριφέρονται οι άλλοι είναι το δικό τους μονοπάτι, ο τρόπος με τον οποίο αντιδράς το δικό σου..."
(αυτά και άλλα πολλά λέει ο ΓΟΥΑΙΗΝ ΝΤΥΕΡ)
...αυτό που έχω πει πολλές φορές στη ζωή μου είναι ότι ..μερικές φορές, δεν έχει τόση σημασία το τι θα πεις, αλλά το πώς θα το πεις. Κάτι παρεξηγίσιμο, μπορεί με την κατάλληλη διατύπωση να μην προκαλέσει παρεξήγηση...
οπότε αν θες να πεις κάτι σε κάποιον, και δε θελεις να προκαλέσεις εντάσεις ή στενοχώρια, σκέψου και σίγουρα θα βρεις το σωστό τρόπο...
και για να επανέλθω στον Γουαίην, όποιος καταφέρνει να βλέπει τις συμπεριφορές των άλλων και, όσο κι αν τον ενοχλούν, αντιδρά με τρόπο ώστε να μην παρεκλίνει από το δικό του "μονοπάτι", είναι ίσως ο πιο κερδισμένος και κοντά στο ολοκληρωμένος

ZissisPap said...

Τα πράγματα είναι απλά.

Εσύ...
...γράφεις γιατί σου αρέσει.
...γράφεις αυτό που σου αρέσει.
...γράφεις και γι αυτό που δεν σου αρέσει.
Εσύ γράφεις, εσύ αποφασίζεις.

Οι υπόλοιποι...
...διαβάζουν αυτά που εσύ αποφασίζεις να γράψεις.
Και...
...σχολιάζουν θετικά
...σχολιάζουν αρνητικά
...δεν σχολιάζουν
...δεν σε ξαναδιαβάζουν
...πιστεύουν ότι θέλουν
αλλά...
...δεν έχουν κανένα λόγο και δικαίωμα να σου επιβάλουν έμμεσα ή άμεσα.

Αυτός ο χώρος είναι το σπίτι σου και κάνεις ότι θέλεις.

Λαμπρούκος said...

Mήπως εγώ Κύριε;...

eparxiakosaloni said...

Κορυφαια ατακα το "μηπως να γραψω στ αρχιδια μου οποιον εχει προβλημα ..." και μην πεις οτι σε θεωρω πλεον αντρα , ξερω εισαι γυναικα .

Εγω γιατι εχω την εντυπωση οτι γραφεις αυτα που θες ?

Φανταζομαι τι εχει να γινει αν μεχρι τωρα ειχαμε δει την "συγκρατημενη" λιλη

Χωστα κανονικα "μαλακακοι" παντα θα υπαρχουν .

Lili said...

sigmund
δες εδω...(και το ποστ πριν απ αυτο η το μετα, νομιζω υπευθυνη δηλωση λεγεται)
http://womansown.blogspot.com/2005/12/blog-post_113512449878211449.html



τωρα...
το να μου μιλησει πχ, ο χορχε και να μου πει μια μαλακια που θα με πληγωσει, ειναι μαλακια να τον "δωσω" σε τριτους που τον ξερουν.
Εδω μπορω να μιλησω για ανθρωπους που δεν ξερετε, που ειναι μονο "ονοματα'

το να μιλησω για την μαλακια που μου εκανε/ειπε καποιος απο δω μεσα, ειναι μαλακια.


αλλα θα γινονταν τοσο ωραια ποστ...μερικα, ειναι απιστευτα!



καποιος ειπε οτι ειμαι συγκρατημενη.
Φυσικα.
οσως οχι στο βαθμο που ειναι οι αλλοι.
Λιγες φορες εχω βγει εκτος εαυτου (2) και αυτες τις φορες σταματησα το μπλογκινγκ, γιατι ενιωθα οτι δεν ειχα ελεγχο των αντιδρασεων μου.

My first book

My first book
A funny Homebirth