Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, June 05, 2006

Την ανοιξη, εξαρσεις


τι το θελα βραδιατικα;
Δε φτανει που την πρωτη φορα γιναμε κωλος γιατι εβλεπε αλλαντ αλλων, ειπα να δωσω μια δευτερη ευκαιρια, να του πω λιγο τι ανθρωπος ειμαι, μπας και βγαλουμε μια ακρη.
Οοοοχι, ειχε πιο πολυ σημασια να σχολιασει αυτα που του ειπα για ΜΕΝΑ. Με διεκοψε, μου ειπε οτι κανω μονολογο και βλαστημησα την ωρα και την στιγμη που αποφασισα να τον εμπιστευτω. Δωρο του εκανα, και το πηρε σαν εγωιστικη κινηση.
Και μετα ηρθε και το κερασακι.
"στα τοσα χρονια, πρωτη φορα δεν μπορω να συννενοηθω"
"προσεχω τι γραφω αφου οι εκδοτες με εμπιστευονται για πανεπιστημιακα βιβλια"(η κατι τετοιο τελος παντων)
Μαλιστα
σε απλα ελληνικα
εσυ φταις
εγω ειμαι υπερμορφωμενος και ξερω να "μιλαω" αρα, εσυ φταις.


εγω διαβασα
ειμαι πομπωδης
ειμαι καλαμιασμενος και ερωτευμενος με τον εαυτο μου.

Ειμαι ειλικρινης μου ειπε, αγνοωντας τον πρωτο κανονα που λεει οτι δεν λες την γνωμη σου αν δεν σε ρωτησουν.
Αχ ποσο θα ηθελα να ειχα και γω αυτην την πολυτελεια σκεφτηκα, αλλα θα κρατησω το επιπεδο.
ναι ωραιες λεξεις ελεγε, αλλα ΑΥΤΑ που ελεγε ηταν γεματα ασχημια.


του ειπα οτι ειναι λιγο full of himself
Μου απαντησε οτι αν βαλω καθρεφτη...

δεν εχω αντιρρηση.
Αλλα τουλαχιστον δεν με θεωρω αλανθαστη, δεν προσπαθω να κανω καποιον να νιωσει υποδεεστερος, δεν κανω inventory την μορφωση μου σαν επιχειρημα οταν με καποιον εχω μια διαφωνια αποψεων.

that was so classy!

Νομιζω εκει ειναι που εχασα καθε ενδιαφερον να συνεχισω την προσπαθεια επικοινωνιας, εκει εχασα και καθε σεβασμο.
Αφου εισαι πανεπιστημιακος θα επρεπε να εχεις την ικανοτητα να πλησιασεις all kinds of people,να χειριστεις την γλωσσα, να χειριστεις τον εαυτο σου με τους αναλογους ελιγμους , να μπορεις να πλησιασεις εσυ αυτον που θεωρεις πιο ακαλλιεργητο..αντ αυτου περιμενεις απο τον αλλον το reach you και του ριχνεις τις ευθυνες της αποτυχιας η επιτυχιας του διαλογου;


Το να σου λεει καποιος
"ελα τωρα, καταλαβαινομαστε"
"δεν αγοραζω δεν πουλαω"
ενω του μιλας με ειλικρινεια, δειχνει ανθρωπο με προκαθορισμενη αποψη για το τι θελει να βρει, και σε κανει να νιωθεις μαλακας που μιλαγες επι 30 λεπτα, ενω αυτος περιμενε να τελειωσει ολο αυτο και να μπειτε στο "θεμα"

Γιατι να δωσεις 2η ευκαιρια σε τετοιον ανθρωπο;
Για να σου πει πλεον στα μουτρα σου το ποσο πολυ χαμηλης νοημοσυνης σε θεωρει;


Και οκ, ισως να μην ειναι αυτος ο στοχος του αλλα αυτο ειναι το αποτελεσμα.

1 comments:

Mona Sax said...

ΕΚΑΝΑ ΤΕΣΤ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ Τ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΒΓΗΚΑΝ ΑΡΝΗΤΙΚΑ!!!
ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!!

My first book

My first book
A funny Homebirth