Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, June 05, 2006

Γεννηθηκε το πιο ομορφο παιδι του κοσμου;

φωτογραφια φτιαγμενη με κομπιουτερ

Πολλα χρονια πριν βρεθουν αυτοι οι δυο...ελεγα τι ωραια που θα ηταν να ηταν ζευγαρι.
Οταν συμπρωταγωνιστησανε ηταν οτι πιο κοντινο...και τωρα εχουν παιδι.
Δεν πιστευω οτι θα κρατησει καιρο αλλα σιγουρα το παιδι τους θα ειναι κατι το εξαιρετικο.
(εχω και γω τα εφηβικα μου ινδαλματα οκ :P)

7 comments:

A.F.Marx said...

Έχω δει πολύ πιο όμορφα μωρά από αυτό.

Mona Sax said...

auto einai moro tou Photoshop by the way!!!!but still sou dinei ena clue....ligo apaisio if you ask me.

Jimbo said...

Εμένα γιατί μου φαίνεται λίγο τρομακτικό; Ψιλοαηδία θα έλεγα... :)

Anilikos said...

Να συνομολογήσω ότι, μια ανατριχίλα την βγάζει...

Lili said...

afou einai ftiagmeno me pc vre paidia...kanenan moro den exei tetoio xroma mation kai den koitaei etsi...giayto sas sokarei:P

symfono oti yparxoyn pio oraia mora
Isos mia mera na vro to tharros na valo moroydistiki fotografia tis koris mou

. said...

'όντως, ένα μωρό με ενήλικα ματια είναι πολύ τρομακτικό.

και το μωρουδίσιτκο το στοματάκια με τα χειλάκια που ξεφέυγουν από δω και από κει, δεν συγκρίνονται με τα ενήλικα γκλοσαρισμένα

the ibt said...

Λιλάκι, τρέμε τον e-Lawyer!

:p

My first book

My first book
A funny Homebirth