Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, June 15, 2006

Ξημερωσε νεα μερα

Αλλαγη στην οψη του μπλογκ, παντα με μαυρο φοντο.
Δοκιμες, αλλαγες, ανανεωση.

Μου αρεσε η δυνατοτητα να νοικοκυρεψω τα "ακριανα" αλλα ακομα δεν εχω συνηθισει την αλλαγη.
Ειδωμεν.
Καλυτερα το μπλογκ παρα να παρω ψαλιδι και να κοψω τα μαλλια μου.
Η αλλαγη αυτη, αν δεν μου αρεσει, αλλαζει σε ενα μισαωρο.

3 comments:

Anonymous said...

Σημασία δεν έχει το περιτύλιγμα αλλά το περιεχόμενο. Σε κάθε περίπτωση το ίδιο όμορφο, όπως και εσείς δεσποινίς Lili.

Σας ασπάζομαι,
Κωνσταντίνος


Υ.Γ. Τα χαιρετίσματα μου στο παιδί. STOP. Μη μασάτε με τους μαλάκες που κατακρίνουν το βιβλίο σας. SΤΟP.

ONOMATODOSIA said...

kalhmera

kai to mege8os twn mble grammatwn,swsto.
me talla ta mikra .straßw8hka ligo

bluesmartoula said...

Πολύ καλό. Τα μικρούτσικα γράμματα πράγματι κουράζουν, όμως το layout είναι άψογο.

My first book

My first book
A funny Homebirth