Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, June 30, 2006

Τηγανιζεις ψαρια μου πετας εναν κιοφτε. Ζητω η ανοιξη!

"Xαιρετε, ο κος Χ?" Ο τυπος που μου ανοιξε την πορτα με κοιτουσε βλοσυρα.
"ο ιδιος" μου απαντα βαριεστημενα και ελαφρως απορημενα.
"ειμαι η Κα Ταδε"
"περαστε"
Μπαινω στο γραφειο του, φισκα σε τροπαια σαν κιαυτα που κερδιζεις στο μποουλινγκ η στα τσικο αλλα απο ευγενεια δεν σκυβω να διαβασω ενα απο τα 100 που ηταν διπλα μου.
"Μου στειλατε ενα αρθρο"
"ναι, αν θυμαστε, χτες μου ειπατε να περασω..."
"δεν σας ειπα να περασετε, μονη σας ηρθατε"
δεν πτοουμαι, συνεχιζω την φραση μου σαν να μη με διεκοψε ποτε
"μου ειπατε να περασω το απογευμα αλλα δεν θυμομουν την ωρα και πηρα το πρωι την γραμματεα σας για"
" 3-5 σας ειχα πει, τωρα ειναι 6"
κοντοστεκομαι. Μια δεν ενδιαφερεται μια οχι, και ο βοηθος του μου ειπε να ερθω τωρα...


Δεν καταλαβαινω ποιο ειναι το προβλημα.
Χτες πηρα τηλεφωνο τον ενημερωσα για το τι μπορω να κανω και να προσφερω και αφου μου ειπε οτι δεν εχει κενες θεσεις, τον ευχαριστησα και ετοιμαστηκα να κλεισω λεγοντας του οτι πιστευα οτι μπορει να του φαινομουν χρησιμη οταν μου ειπε
"καντε ενα κοπο να περασετε αυριο το απογευμα"

Και περασα αφου πηρα πρωτα 2 φορες τηλεφωνο και συννενοηθηκα γιατι δεν θυμομουν την ωρα και αφου ειχα στειλει ενα αρθρο περι χορτοφαγιας (το οποιο θα εμφανιστει συντομα στο fe-mail )

Kai τωρα ειχα εναν τυπο που μια δεν θυμοταν, μια θυμοταν, ειχα βγει μεσημεριατικα και ειχα περπατησει στον ηλιο, μηπως ειχα παθει καμια ηλιαση και δεν το χα καταλαβει;

Τον αφησα να μιλησει.
Aρχισε να μου εξηγει οτι ολα τα γραπτα τα παιρνουν απο γιατρους. Και μονο. Ακομα και τα εναλλακτικα, ειναι απο γιατρους ειδικευμενους. Οτι δεν εχουν σελιδες. Οτι εχουν 2 δημοσιογραφους φοιτητες που κανουν την πρακτικη τους.
Οκ.
"δεν ειχα καταλαβει οτι το εντυπο φιλοξενουσε μονο γιατρους" του ειπα.
"Ειδα το αρθρο της Δ. μιας γεωπαθολογου (αυτο κιαν ειναι ακραιο εναλλακτικο και αποσο ξερω γιατρος δεν ειναι-αλλα μπορει να κανω λαθος) που γνωριζω και εχω παρευρεθει σε παρουσιαση της και θεωρησα οτι μπορει να σας ενδιαφερανε καποια θεματα."
"Η διαφημιση της Κας Δ.ηταν γιαυτο το μηνα, τον προηγουμενο ειχαμε αγιουβερδα"
"διαφημιση;"
To τοπιο αρχιζει να ξεκαθαριζει.
"Δεν ειχα συνειδητοποιησει οτι ουσιαστικα δεν εχετε περιθωρια ελευθεριας κινησης"
του απαντησα.
Πηγε κατι να μου πει αλλα ειχα ηδη σηκωθει.

Τον ευχαριστησα και εφυγα.
Οπως ψηνομουν απο τον ηλιο στον δρομο του γυρισμου θυμομουν τι μου ειχε πει ο βοηθος του που με πηρε αφου μου ειχε ζητησει το τηλεφωνο μου.
"Ο κος Χ. μου ζητησε να σας ειδοποιησω οτι θα ειναι στο γραφειο του για μια ωρα, αν θελετε να περασετε."
και ενταξει, μενω διπλα, απλα ψηθηκα λιγο και επρεπε να αφησω καπου το παιδι, αλλα δεν μπορεσα να μην σκεφτω οτι μπορουσε απο την αρχη να μου πει τι παιζει και να μην υποστω και το ξεβολεμα και το attitude.


what a waste of time and energy...



δεν γαμιεται.
Εμπειρια.



3 comments:

ONOMATODOSIA said...

hremh eisai

Lili said...

Σχεδον παντα
εδω μεσα τα παιρνω...:p

θοδωρής said...

lili, διόρθωσε το link του fe-mail.gr.
kisses

My first book

My first book
A funny Homebirth