Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, June 29, 2006

Απντέιτς

Περασα την μερα μου φτιαχνοντας ψωμι, πιτα, κουλουρακια και κεικ. Και το βραδυ περασα απο το lazy, ειχε jam night.
Διαφοροι μουσικοι απο οπουδηποτε βρισκονται μαζι πανω σε μια σκηνη και παιζουν γνωστα κομματια η οχι. Μου ακουγοταν βαρετο, αλλα οταν πηγα επαθα πλακα. Ολο σχεδον ηταν μουσικοι και υπηρχε μαι χαλαρη ατμοσφαιρα, του στυλ, την βρισκουμε ολοι για την παρτη μας.Μπλουζιες, απιστευτες. Ενας εφερε φυσικο μπασο. Μια αλλη κοκκινομαλα αυστραλεζα που παντρευεται σημερα, επαιζε ροκ και ειχε και φωνη που με εκανε να μεινω μαλακας. Και πιστεψε με δεν μενω συχνα μαλακας.
Λεω να ξαναπαω στην πρωτη ευκαιρια, βγηκα απο κει μεσα φορτισμενη ενεργεια και με πολυ καλη διαθεση.
Πηγα μετα στο μαγαζι που δουλευει ο Βασιλης.
Στο μαγαζι που θελω να πηγαινω ολο και λιγοτερο, και ξερει αυτος γιατι.
Δεν θα πηγαινα, αλλα σημερα μου εστειλε μνμα.
" Σου ειχα πει οτι θα σε βρω,.....Λιλι"
και καταλαβα οτι ειχε βρει το μπλογκ.


Οσο περιπλεκεται ο εξω κοσμος μου με το μπλογκ τοσο νιωθω να χανω την μπαλα.
Αλλα ακομα κανω παιχνιδι.


Πηγα να δω και τον ψυχολογο μου σημερα.
Του ζητησα να μου θυμισει την προταση που μου ειχε πει περισι και ειχα βρει τοσο σοφη-αλλα δεν θυμομουν μια απο τις κυριες λεξεις.Σε μια σχεση, αλλ ειναι να κανεις υποχωρηση, και αλλο παραχωρηση.
το πρωτο το "γραφεις" το μετρας, το κρατας.
Το δευτερο δεν ζηταει κομματι του εαυτου σου που εσυ θεωρεις σημαντικο.
ειπα να το γραψω εδω για οσοι και οσες-οπως εγω καποτε -μπερδεψανε τις βουρτσες με τις π**

Ειδα και το break up.
πηγε να θυμισει πολεμο τον ροουζ στο πιο αδιαφορο.
Η σχεση "τους" δεν επειθε, δεν συγκινησε δεν ξεχασα στιγμη οτι εβλεπα 2 ηθοποιους να παιζουν.
και ειναι περιεργο γιατι τις καταστασεις που περιεγραφε τις εχω ζησει...και γω επαιξα το χαρτι της ζηλειας, και γω ειπα κατι που δεν το εννοουσα για να με εκτιμησει.

Ομως εβλεπα ποσο λαθος ειναι αυτο.
να θες ο αλλος να κανει αυτο που εσυ εχεις αναγκη.
bootom line its a clash of ego's and wants.


Μετα πηγα Ψυρρη.
Με εναν φιλο μου και τον γκομενο του, και εκει ειχα μια heart to heart κουβεντα με καποιον που δουλευε εκει. Ναι, στην παλια μου δουλεια.
Γενικα ειχα μια γεματη μερα, και τωρα παω να ξεραθω γιατι οι 3 μπυρες που ηπια με στραβωσανε.



Κιαν η ΔΕΗ κανει παλι διακοπη ρευματος δεν ξερω και γω τι θα κανω(4 φορες το τελευταιο διμηνο. Τα κουλουρακια μου τα ψηνα με δοσεις)

0 comments:

My first book

My first book
A funny Homebirth