Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, June 28, 2006

VRYPAN η οποιος αλλος..λυστε μου την απορια...

...ακομα κιαν εχει απαντηθει στο παρελθον, αν δεν σας κανει κοπο.
ειναι η δευτερη φορα που βλεπω τα γραμματα μου απο τοσα, εν μια νυχτα να γινονται τοσα.
Παντα νομιζα οτι εχει σχεση με την επισκεψιμοτητα, οποτε δεν εδινα ιδιαιτερη σημασια.
μπηκα στο τρακερ μου και βλεπω οτι εχω αυξηση σταθερη, και μαλιστα μεγαλη.
Αρα η αλλγaη γραματοσειρας εχει να κανει με κατι αλλο.
Τι ομως?
Απλα ειμαι περιεργη.

( ρε συ παναγιωτη, αν ειναι τα personal favorites σου, να γονατισω μανα μου, να κανω σεξουαλ φειβορ...:P )

5 comments:

Lili said...

-oxi
-οχι
-μμμ....βαριεμαι αλλα θα το εχω στα υποψη μου.


ολα ωραια και καλα, παντησα στις αποριες σας αλλα εγω εχω μεινει ακομα με την δικη μου.

artois said...
This comment has been removed by a blog administrator.
artois said...

To μέγεθος της γραμματοσειράς αυξομειώνεται ανά 15 ημέρες και συνδέεται άμεσα με τα linkblogs που σου κάνουν.

Είναι ένα από τα μεγάλα μειονεκτήματα του vrypan.monitor, σκόπιμο κατά την άποψή μου.

Το άλλο μειονέκτημα είναι ότι σου επιτρέπει να κάνεις πολλαπλούς λογαριασμούς και έτσι πολλοί έχουν δημιουργήσει κλώνους για να αυτολινκάρονται και να εμφανίζονται με μεγάλη γραμματοσειρά.

Έύλογη απορία: γιατί το επιτρέπει αυτό ο Βρυώνης;

mario said...

δεν έχω ιδέα τι γίνεται στο μονιτορ, δεν μπορώ να βοηθήσω με τπτ.
εγώ πέρασα απλά για να σου πω ότι είμαι εδώ:)))
φιλιά lili

Παναγιώτης Βρυώνης said...

Νομίζω ότι αυτό http://vrypan.net/weblog/2006/02/10/2321/ τα εξηγεί όλα...

:-)

My first book

My first book
A funny Homebirth