Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Tuesday, July 11, 2006

Μαμα εισαι αστεια

Δεν μπορω να κοιμηθω χωρις ωτασπιδες. Οποιος εχει ζησει σε ισογειο με καταλαβαινει. Πενανε αυτο κινητα, η Κικιτσα εχει πιει και γουσταρει να τραγουδησει πανω στο μερακλωμα της, ο Γιωργακης μαρσαρει την εξατμιση για να νιωσει αντρας, ο απεναντι μπουλης παρκαρει την μηχανη του ακριβως κατω απο το παραθυρο μου για να εχει οπτικη επαφη μην τυχον και του την κλεψουν, και τα γατια της γειτονιας κανουν κανταδα στην γατα μου, ενω 2 γριες περνανε και κουτσομπολευουν μια τριτη.

Ενα βραδυ, δεν τις εβρισκα.
Εβαλα στ αυτια μου playdoh.(*)

Και το πρωι ειχε λιωσει.


Αναγκαστηκα να την βγαλω με συρριγγα και ζεστο νερο, μετα τον πρωτο πανικο μου.






Το θυμηθηκα γιατι σημερα το βραδυ κοιταξα την κουβερτουρα σοκολατας και τον ατμοκαθαριστη μου με νοημα.
Βαριομουν να φτιαξω bain marie.



Τα κανω κατι τετοια.
Ευτυχως.
Προσθετει γελιο στην ζωη μας.












(*) ζυμαρι με αλατι και χρωμα.
το ανακαλυψα οταν η 2 χρονων κορη μου εφαγε ενα ολοκληρο πακετο και πανικοβλητη επαιρνα το κεντρο δηλητηριασεων, μεχρι που μια νοτιοαφρικανη φιλη μου μου εξηγησε πως την εφτιαχνε για τα παιδια της.
Οντως ηταν τιγκα στο αλατι.
Ειπα και γω...

1 comments:

vasvoe said...

Ναι, μπράβο, πολύ καλό αυτό το ζυμάρι, έτσι και να το βάλουν στο στόμα τους δεν φοβάσαι τί συντηρητικά και χρώματα έχει μέσα... εμείς βάζαμε χρώμα ζαχαροπλαστικής. Εκτός από αλάτι, αλεύρι, νερό και λάδι μπαίνει και ένα συστατικό από το φαρμακείο, που το κάνει να μην ξεραίνεται αμέσως. Κάπου έχω την συνταγή με τις αναλογίες, μαζί με παιδικά τραγουδάκια...

My first book

My first book
A funny Homebirth