Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Sunday, July 30, 2006

Καλοκαιρινες διακοπες

H τελευταια μας μερα μας βγηκε τελεια.
Ισως επειδη δεν ειχα το αγχος των χρηματων και μπορεσα οταν πεινασαμε να παραγγειλω μια ομελετα και μια σαλατα στο σνακ μπαρ της πισινας.
Καποια στιγμη το παιδι, κουλουριασμενο στην πετσετα ηρθε και καθησε στα ποδια μου και αγκαλιασμενες κατω απο το υφασμα την αγκαλιασα να την ζεστανω και τραγουδουσα αρλουμπες, σιγανα, νανουριστικά...ηταν απολαυση να νιωθω το κορμακι του παραδομενο επανω μου,χωρις 'ασε με να παω να παικθω"...
Καθισαμε ετσι αρκετη ωρα, ειχε αναγκη την συναισθηματικη φορτιση και γεμισε και η δικη μου μπαταρια.Αργοτερα μου επιφυλλαξε μια εκπληξη.
μετα απο τοση επιμονη εκ μερους μου να βαλει το κεφαλι της μεσα στο νερο, απο μονη της μου ειπε
"θελω μασκα"
Και βουταγε με δυναμη το κεφαλακι της μεσα και κολυμπαγε αδεξια με τον πωπο της να ανεβαινει στην επιφανεια και τα χερακια ποδαρακια να πηγαινουν περα δωθε σαν μαριονετα με σκοινι αλλα στο οριζοντιο της.
και μια ολοκληρη πισινα που παρακολουθουσε μερες τις διαμαρτυριες της, ανασηκωθηκε και χαμογελασε και χειροκροτησε.
και φουσκωσα απο περηφανεια με το θαρρος της.
Βγαινωντας, μου ειπε
"μεγαλωσα πολυ μαμα, τα καταφερα!"

ξαπλωσα στην ξαπλωστρα και κουρνιασε αναμεσα στα ποδια μου.










(η λεπτομερεια στις αλυσιδες μου αρεσει)


Tραβηξα την φωτογραφια και στα παπαρια μου αν φαινομαι χοντρη.
ετσι κιαλλιως στην Ροδο ανακαλυψα κατι πολυ σημαντικο.
Τις πρωτες μερες, που δεν ειχα κατασταλαξει σε προγραμμα και γενικα ολα μου την σπαγανε, ειχα προσεξει πως ολα τα παιδια εκει ειναι υπερβαρα.
Φανταζομαι μια προσπαθεια των μαναδων, υποσυνειδητη να τα κρατησουν μωρα.
Αλλωστε δεν λενε το παιδι για ενα νηπιο, αλλα "το μωρο".

Οπως περνουσαν οι μερες, προσεξα κατι αλλο ομως.
Και οι γυναικες ηταν πιο βαριες.
Αρκετα πιο βαριες θα ελεγα.
Αλλα με μια απιστευτη αυτοπεποιθηση.
Οι αντρες θα ειναι παντα αντρες, δεν νομιζω οτι αυτο αλλαζει με την γεωγραφια, αλλα εκει οι γυναικες ειναι ...ποια ειναι οι αντιστοιχη γυναικεια λεξη για το ευνουχισμος?
ε , δεν ειναι.
Αγκαλιαζουν τα σωματα τους, νιωθουν κυριες στο σπιτι τους, οι αντρες τους συμμετεχουν, δεν κοιτανε πονηρα(οι περισσοτεροι τελως παντων) δεν μπορω να το περιγραψω...αλλα ενιωθα καλα ως γυναικα εκει.
Ενιωθα καλα με την θηλυκοτητα μου, και ενιωθα ευγενεια γυρω μου.
Μηπως να βρω κανα Ροδιτη να μενουμε εδω το χειμωνα και εκει το καλοκαιρι?


Καθισαμε στην πισινα ολη μερα.
Η μικρη ηταν αγγελος.















Καλα λεει ο sears οτι οταν το παιδι ειναι δυσκολο, τοτε ειναι on the verge να κανει ενα αλμα προς τα μπρος.
Και τι αλμα.
μεσα στο νερο!






για την επιστροφη με το καραβι, το ποσοι πηγαν να τσαλαπατησουν το παιδι, το οτι ηρθε ο μπαμπας της να μας παρει και αγνοησε την μικρη που τον ρωτησε γιατι τρεχει(1)-της απαντησε "βιαζομαι" και μετα οταν ειπε "τρομαζω" εκανε πως δεν ακουσε και αναγκαστηκα να διαμαρτυρηθω και να αναθεματισω την ωρα και την στιγμη...δεν θα επεκταθω, εχω καλη διαθεση σημερα....
Καλως γυρισα!:)

8 comments:

diki said...

Επίσης αυτό δείχνει πως καμιά φορά δεν αξίζει να πιέζεις ένα παιδί για κάτι, αφού θα έρθει εν καιρώ από φυσικού του. Να του βάζεις την ιδέα, ναι, αλλά άφησέ το να το κάνει όταν του έρθει, ώστε να πιστεύει πως το έκανε μόνο του κι όχι επειδή έπρεπε. Είδες τι σου είπε. Μπορείς να φανταστείς πώς ένιωσε για το επίτευγμά του. Τα παιδιά είμαστε αντιδραστικά στις προσταγές/παρακλήσεις.

Καλή επιστροφή.

Lili said...

Διαφωνω απιστευτα και απορω πως σου διεφυγε το ολο ποιντ.
περισυ δεν ηθελε να μπει χωρις μπρατσακια και με επιμονη και παζαρια την εβαζα ολο και πιο πολυ καθε μερα(σαν μαθημα) και την τελευταια μερα κολυμπησε μονη της.
κατι που φετος της ηρθε φυσικα μετα την δευτερη μερα.
Φετος τα ιδια, δεν εμπαινε με τιποτα με μασκα και μονο με παζαρια και επιμονη το εκανε για λιγο.

του χρονου θα επιμεινω να μπει χωρις μασκα και του παραχρονου να κανει βουτιες με το κεφαλι.
Και αυτο γιατι ειναι για καλο της( αν πεσει κατα λαθος στο νερο να ξερει τι να κανει και να ειναι καλη κολυμβητρια) και δεν τιθεται θεμα διαπραγματευσης.
Ναι παω με τους ρυθμους της δεν επιμενω οταν βλεπω οτι δεν θελει αλλο, αλλα ειμαι υπερ της επιμονης και υπομονης, οπως θα ειμαι και στο θεμα να τρωει σωστα , να μην βλεπει πολυ τιβι, να μελεταει μολις γυρισει απο το σχολειο και μετα να φαει και να παιξει κλπ κλπ...

. said...

καλωσήρθατε μάνα και κόρη =)

η φωτό είναι υπέροχη, μου θυμίζει το πώς ξάπλωνα και γω ανάμεσα στα πόδια των γονιών μου..

αυτό με την αυτοπεποίθηση στο νησί.. νομίζω ότι συνήθως όταν είμαστε σε διακοπές, επιδή φοράμε και ό,τι να ναι οι περισσότεροι, άνετο να ναι, κι ας φαινόμαστε και διπλάσιοι, σε συνδυασμό με το ότι συνήθως δεν μας ξέρει κανείς, νιώθουμε πιό άνετα να αποκαλυπτόμαστε..

Lili said...

καλως σας βρηκαμε...
δεν νομιζω οτι ειναι αυτο Μαριλινα
πρωτον γιατι εκαι δω βαζω οτι ναναι
και εκει με ξερουν ολοι;P

το ειδα και γυρω μου...




εδω στην Αθηνα, αν εχει ατελειες η εισαι ανω των 27 εισαι τελειωμενη...αυτην την αισθηση εισπραττω.

. said...

αρχοντογυναίκες δλδ.... νταρντάνες και κυράδες =)

εγώ έχω καταλήξει ότι πρέπει να παώ σε καμιά νιγηρία να νιώθω γκομενάρα.. όσους νιγηριανούς έχω γνωρίσει μ έβρισκαν ομορφότερη κι από κορίτσια που εδώ τα λέμε "αντικειμενικά πολύ όμορφα". Τα χρώματα που φοράω συνήθως, το ανοιχτό χρώμα μου και τα πολλά πολλά πιασίματα θα έβρισκαν τον θαυμασμό που τους αξίζει =ΡΡΡΡΡ

όσο για την τελευταία σου πρόταση, κατι ωραία σχολια στο προτελευτάιο μου ποστ, μ έκαναν να το συνειδητοποιήσω...

Lili said...

πηγα.
εγραψα εκει αυτην την απαντηση.


Oταν ζεις σε μια κοινωνια που προωθει το γυναικειο προτυπο σαν πρωτ' απολα σκευος ηδονης ( βλεπε τσοντες, μοδα, περιοδικα), οταν η αξια του ατομου σου εχει να κανει ΜΟΝΟ με την ομορφια και τα νιατα σου και κυριως τα δευτερα...Οταν πρεπει να διεκδικεις το δικαιωμα στην απολαυση, στον λογο και στην φυσικη εξελιξη του σωματος σου...
Οταν σκεπτεσαι και εκφραζεις τις αντιρρησεις σου εισαι γκρινιαρα σπαζαρχιδω,πικραμενη, και χιλια δυο αλλα(διοτι αν ενα ωραιο διακοσμητικο αντικειμενο, χρησιμο μεν αλλα αντικειμενο δε, εχει απαιτησεις, χαλαει την χρησιμοτητα του)
Οταν ζεις σε μια κοινωνια που στα 30 se theorei has been, ενω εσυ νιωθεις οτι τωρα αρχιζουν ολα..οταν εισαι σε μια κοινωνια που σε φοβαται τοσο πολυ και σε κουτσουρευει, ειδικα σε μια εποχη που εχεις πεταξει ολες τις εφηβικες νεανικες ανασφαλειες απο πανω σου
οταν ζεις σε μια κοινωνια που οι αντρες ειναι μικρα φοβισμενα ποντικακια που δεν αντεχουν την θυμηση της μανς τους, την δυναμη της, την παρουσια της και το ποσο λιγοι ειναι μπροστα της....
Οταν ζεις σε μια κοινωνια που ο αντρας περπατα μπροστα καιχωριστα απο την γυναικα του και οχι χερι χερι οπως αλλοι, απο μακρυνες χωρες...
ξερεις οτι ζεις στην Ελλαδα.




( οσο μεγαλωνω τοσο πεφτουν στα ματια μου οι περισσοτεροι λεγομενοι 'αντρες", τοσο θα τους κοροιδευω μεσα μου, αυτους που τους υποδουλωνει το πουλι τους, η αβυσσος αυτην που τους πηρε μακρυα απο την μανα τους και οποια ελπιδα εξομοιωσης μαζι της, και αυτο το πραγματακι που πρεπει ντε και καλα να τους το σηκωσουμε(ακομα και εν αγνοια μας) για να νιωθουμε αξιες,σημαντικες, και ανθρωποι)


Κρατησου καλα Μαριλινα
it gers worse

gsatelite said...

Καλως ηρθατε,καλο υπολοιπο καλοκαιριου(δεν μου παει να πω απο τωρα καλο χειμωνα, η σκεψη μου ειναι ακομα στα χωρια της Τηνου)....
Διαβαζοντας παντως πισω τις ημερες που περασατε παρεουλα.ειχατε τελικα αναγκη η μια την αλλη,εστω και ψιλο-γκρινιαρικα,εστω και με τις ομορφες αλλα αναγκαιες προστριβουλες σς,ε;
Συγχαρητηρια στην μικρη για το βημα μπρος,και στην μαμα για την προσπαθεια:-))

bluesmartoula said...

Καλώς τες!!!! Χαίρομαι αφάνταστα που περάσατε όμορφα και γεμίσατε τις μπαταρίες σας και οι δύο. Πάντα τέτοια...

My first book

My first book
A funny Homebirth