Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, July 24, 2006

Live your myth in greece

Ο μαλακομαγνητης φετος εχει υποστει μια υφεση αλλα ψαχνω σαν δαιμονισμενη εναν εξορκιστη, εναν μαγο βουντου ενα κατιτις τελος παντω διοτι αυτη η γκαντεμια μου πρεπει επιτελους καποτε να τελειωσει, νο?

Μια γευση πηρατε απο το γεγονος οτι βρεθηκα σε ενα σπιτι με σπασμενα κρεβατια, κατσαριδες κλπ...
Αλλα μην ζηταω πολλα, τζαμπε ειναι, το παιδι μαθαινει κολυμπι, αρα?
Αρα τουμπεκι ψιλοκομενο και να καταπιω την απογοητευση μου.

Παω στον ταξιδιωτικο πρακτορα την δευτερη μερα, να βγαλω εισητηριο επιστροφης. Δεν υπαρχει τιποτα. Μονο λεει αν παω νωρις και πιασω καμια θεση σε καταστρωμα. Εχετε παει ποτε στο λιμανι της ροδου?
Δεν αφηνουν τα ταξι να μπουν...που σημαινει οτι κουβαλησα την βαλιτσα μεχρι την εξοδο του λιμανιου και περιμενα στην σειρα για ταξι. Τωρα θα ξανακανω το ιδιο, αλλα ειναι αδυνατον να τρεξω με ενα παιδι στο ενα χερι και μισο τονο στο αλλο, για να πιασω θεση.
Ποτε εχει ματια μου θεση?
Βραδυ, μονο καταστρωμα, ουτε καν αριθμημενη, καμπινα μεν αλλα στο ταξιδι το ημερησιο.
Πεταμενα λεφτα δηλαδη.
Και ποτε αυτο κουκλα μου?
α. τοοοοσο κοντινα...
αρχισα να υπολογιζω χρηματα...

μενω και πιο πολυ και ξοδευω και πιο πολλα στα εισητηρια.
φτου.


αφου περασανε 2-3 μερες με τοστακια και φυστικοβουτυρο, σαλταρα.
πηρα το παιδι και πηγαμε στο εστιατοριο που τοσο μας προσεχε περισυ.
παρηγγειλα λιγα, αλλα ενιωσα για πρωτη φορα την ανεμελεια των διακοπων.
"γαμωτο, του χρονου πρεπει να οργανωθω καλυτερα"
σκεφτηκα.

Πηρα τηλεφωνο σε 2 απο τις 4 εργασιες μου για χρηματα που μου χρωστανε. δεν μπορω να πω οτι βρηκα και πολυ κατανοηση.
Κατι που με εκανε να τα βαλω με τον εαυτο μου και την ελαστικοτητα μου. καποια πραγματα πρεπει να εχουν αμφιδρομη κατανοηση.
αναθεματισα τον χαρακτηρα μου που δεν θα αλλαξει ποτε και αποφασισα να χειριστω τις υποθεσεις μου διαφορετικα στο μελλον.

Την αλλη μερα περπατησαμε παλι ενα χιλιομετρο για να παμε στην πισινα του ξενοδοχειου και ζητησα ενα λαπτοπ για να γραψω...
αλλα, οπως αποδειχτηκε, εφοσον δεν ειμαι φετος πελατισσα, κακως το ζητησα.
γιατι εχουν πολιτικη να μην το χρεωνουν στην πισινα.
αρα οταν το ζητησα, ημουν τζαμπατζου
"το θελουμε για τους πελατες που πληρωνουν" μου απαντησε ο γηραιοτερος.
καταπια οσα μου ερχονταν να πω απο σεβασμο στην φιλια μου με τους γιους του, αγνοησα το υφακι περιφρονησης που ειχε η φατσα του και τα μαζεψα και εφυγα...
και βρηκα αλλη πισινα.
Κοντα στο σπιτι.
αλλα οχι οσο καθαρη θα ηθελα.

πηγα το παιδι στις πεταλουδες να χαζεψει, πηγαμε και στην θαλασσα οπου ξεθαρεψε τελειως. ξαφνικα την ειδα να σηκωνεται απο την παραλια οπου επαιζε με πετρουλες και να περπατα προς τα μεσα. Για ποτε πεταχτηκα σαν ελατηριο, ετρεξα και επεσα στο νερο...βρεθηκα κοντα στο μουτρακι που με κοιταξε διπλα της τελειως φυσικα και μου ειπε"γεια σου μαμα" ενω η καρδια μου κοντευε να σπασει, δεν θα επεκταθω.

γυρισαμε σπιτι.
μου θυμωσε επειδη δεν ηθελα να την αφησω να παιξει ηλεκτρονικο και χτυπησε το στρωμα με το μαξιλαρι της. Πεταχτηκε ενα συννεφο σκονης και φταρνιστηκα 8 φορες συνεχομενες.
4 κατσαριδες αρχισαν να τρεχουν πανικοβλητες.
αργα το βραδυ ενιωσα τον λαιμο μου και την μυτη μου μπουκωμενα.
Αναστεναξα.

Ανοιξα το ντιβιντι και εβαλα ενα απο τα εργα που μου εγραψε ο πρωην αντρας μου.
και εκει επεσε το χερι μου στο εβιλενκο.
Ξερετε τι εστι εβιλενκο?
σοβιετικος που απο το 84 εως το 92 βιασε, σκοτωσε, τεμαχισε και εφαγε 55 γυναικοπαιδα.
με την φατσα του μακ νταουελ, να με στοιχειωνει, εστειλα μνμα στον πρωην μου.
"ρε συ, ξερεις τι ταιναι μου εγραψες?"
με πηρε γελωντας
"ημουν σιγουρος οτι θα ειχες καποια αντιδραση"
" το εκανες επιτηδες?"
"φυσικα"
το αιωνιο πειραχτηρι
Εδιωξα τις σκεψεις μου και πηγα να παρω τα εισητηρια μας

πηγαμε να φαμε σε μια ταβερνα που περισυ μου ειχε αφησει τις καλυτερες εντυπωσεις. Ζητησα ενα αψητο, αχτυπητο φιλετο. Μου φερανε μια σολα. Οταν διαμαρτυρηθηκα, ο τυπος τσαμπουκαλευτηκε.
"εισαι σιγουρη?'
"ανθρωπε μου, αυτο το φιλετο εχει χτυπηθει, τρωω 20 χρονια , μονο φιλετο, δεν ειναι η πρωτη φορα"
αρχισε να υψωνει την φωνη του, φερνοντας σε δυσκολη θεση τους φιλους μου π[ου μενοντας μονιμα εδω, δεν θελανε να δωσουν λαβες
"εισαι σιγουρη κυρια μου? να σου φερω 5-6 να δεις οτι ειναι ετοιμα κομμενα και γιαυτο λιγο πατηθηκε γιατι ειναι το ενα πανω στο αλλο?"
Ο χριστος και η παναγια δηλαδη.
Εφαγα την αηδια που μου σερβιρανε,οπως και οι φιλοι μου, και παρηγορηθηκα μες την ιδεα οτι και καποια αλλη ταβερνουλα( δειτε στα λινκ) με ιδιο attitude, φετος ηταν θεοκλειστη (χοχοχοχοχο).



εδιωξα τις σκεψεις μου και πηγα να βρω αλλη πισινα. με ιντερνετ.
Και βρηκα.

Πηρα τηλεφωνο τον φιλο μου με τον οποιο θα πηγαιναμε Kαλαματα,. ξαφνικα ο γιος του γκρινιαζει και δεν θελει, μου λεει.
Ενω ηταν κανονισμενο.Eδω και ενα μηνα.
nice.


Το βραδυ συναντηθηκα για καφε με μια γνωστη/φιλη.
Η οποια μπροστα μου θεωρησε καλο να ζητησει ενα "γαρο" απο εναν φιλο της, ενω η κορη μου επαιζε λιγο πιο κει.
Και σκεφτηκα πως τελικα η μαλακια των τριτων με κουραζει, με εκθετει, μου κανει κακο.
Και ελικρινα σας το λεω, αναρωτηθηκα ποιος πουστης μεφτυσε στην κουνια και ολο τετοιους και τετοια μου τυχαινουν

Η ροδος μαλλον μας τελειωσε, its time to move on.
Ξερω οτι ο τουρισμος αυξηθηκε κατα 38% φετος και ειναι καλο, αλλα ενιωσα πολυ unwelcomed φετος.
Ξαναειδα υφακια σε φατσες που ειχα καιρο να δω, και οπως ειπα, αν ειναι οι ταξιτζιδες να τσακωνονωνται για το ποιος δεν θα μας παρει...



Χαιρομαι που η μικρη μου κανει μπανιο.

Θα παω το βραδυ, και θα κουρνιασω σε οποια γωνια του στρωματος δεν εχει ακομα παθει μεγαλη ζημια, θα βαλω ενα πανι στα στοματα μας και θα ονειρευτω ποτε θα γυρισω σπιτι μου , να ξεκουραστω.



Και να αλλαξω πλεον τακτικη.
καλως η κακως, εχω αγριεψει.

6 comments:

Αντώνιος said...

Και να αλλαξω πλεον τακτικη.
καλως η κακως, εχω αγριεψει




η σωστότερη προσέγγισή σου μέχρι τώρα...

φιλιά

bluesmartoulis said...

Lord Have Mercy!!!!
Έλα κοπέλλα μου εδώ να ξεκουραστείς. Στην ησυχία σου και στο σπιτάκι σου. Και να' ρχεστε με το παιδί να κάνουμε μπάνιο όλοι μαζί. Με το λεωφορείο είναι περίπου 45 λεπτά. Και το εισητήριο τζάμπα. Και έχουμε και κρεββάτια με καινούργια στρώματα και δωμάτια χωρίς κατσαρίδες.......σε περίπτωση που επιθυμήσετε να ξεμείνετε κάποιο βράδυ......
Φιλάκια

diki said...

"Χαιρομαι που η μικρη μου κανει μπανιο."

Πάντα υπάρχει η θετική πλευρά. Σε λίγο καιρό αυτό θα θυμάσαι μόνο. Κι αν όχι, να φροντίσεις! Σε διατάζω! Positive thinking. Μη χαλιέσε ρε με τον καθένα. Ασήμαντοι περαστικοί απ' τη ζωή μας. Ποιος τους χέζει; (συγγνώμη για το 'ποιος')

Λύσιππος said...

Ιδού η Ρόδος, ιδού και το "πήδημα".

Lili said...

blue, τα χαλια του σπιτιου ειναι δικο μου προβλημα και ευθυνη γιατι η κολλητη μου το ειχε νοικιασει εναμισι χρονμο σε εναν τυπο και δεν ηξερε σε τι κατασταση θα ηταν και μου ειπε μαλιστα να περιμενω να ερθει η ιδια να δει τι γινεται(ειναι Αθηνα τωρα) αλλα εγω βιαζομουν.. οποτε δεν φταιει κανεις γι αυτο.

ερχομαι απο εβδομαδα, σπιτι μου σπιτακι μου!!

aremare said...

χειρότερο και απο τις κατσαρίδες νομίζω,ειναι η συμπεριφορά των ανθρώπων.Βλέπε υπάλληλος τοθ ξενοδοχείου που ζητησες το λάπτοπ και της φίλης που, εγραψε στα παλία της τα παπούτσια την μικρή και ζήτησε να κάνει γάρο.Σκατά στα μούτρα τους.Μια χαρα ειναι οι κατσαρίδες.

My first book

My first book
A funny Homebirth