Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Wednesday, August 02, 2006

Στην λεξη Σχεσεις, υπαρχει η λεξη Χεσεις.


"δεν θελω σχεσεις, θελω να ειμαστε φιλοι"
και ειναι σπιτι σου αν οχι καθε βραδυ,καθε δευτερη νυχτα.
Και συ ζεις καποια φευγαλεα λεπτα που ξεχνιεσαι, την σχεση που θες.Και συμβιβαζεσαι στο να σου δινει ο αλλος ψιχουλα στοργης.
Γιατι?
Γιατι τον θες?
Γιατι πιστευεις οτι κατα βαθος σε αγαπαει και δεν το χει συνειδητοποιησει ακομα?
Γιατι μπαινεις στην διαδικασια να εισαι με καποιον που δεν σε γουσταρει αρκετα ωστε να θελει να ειναι μαζι σου, να μη φοβαται μην σε χασει, και ετσι να χανεις και η ιδια στα δικα σου ματια την οποια αξια νομιζεις οτι εχεις?
Γιατι εισαι με τον 'φιλο σου", γιατι εισαι με τον παντρεμενο?
Γιατι εισαι με αυτον τον τυπο που δεν βγαινει ποτε εξω μαζι σου αλλα σε παιρνει τηλεφωνο το βραδυ μετα την γυρα στα μπαρακια?

Τι ελπιζεις? οτι θα σε εκτιμησει και θα ανοιξουν τα ματια του και κατι θα αλλαξει? μα αφου δεν εκτιμας εσυ τον εαυτο σου,γιατι να το κανει αυτος?
"Ολα ωραια και καλα" μου απαντησε μια φιλη τις προαλλες"σε εναν ονειρεμενο κοσμο".
"Εχεις δει τι γινεται εκει εξω?
Χοντροι ασχημοι χαμενοι και τρεχουν τις γυναικες.
Δεν ειμαστε εμεις που δεν δινουμε αξια στους εαυτους μας. Με το να πιστευουμε οτι -δε μπορει- θα δει την αξια μας, δειχνουμε οτι πιστευουμε στην οποια αξια μας. ο κοσμος εκει εξω ομως μας διαψευδει. Δεν υπαρχει λογος να πιστευουμε σε μια αξια που δεν εχουμε, οταν ο εξω κοσμος διαφωνει μαζι μας."

προβληματιστηκα.


Ειχε δικιο.
Μετα τα 30 θεωρουμαστε τελειωμενες, Πολύ μεγαλες, πολύ εμπειρες, εχουμε χασει την φρεσκαδα.Και άλλες λοιπες μαλακιες.


Αναστεναξα και κοιταξα την άλλη μου φιλη. Αυτή ήταν σε μια σχεση που δεν ειχε μελλον, δεν ταιριαζανε. Ο τυπος δεν φεροταν και πολύ καλα αλλά δεν τον αφηνε.
«δεν θέλω να είμαι μόνη».
Εγω χωρισμενη με παιδι, ημουν πια-εμαθα- εκτος συναγωνισμου.
Πώς να διατηρησεις την αισθηση αξιοπρεπειας και αξιας οτνα εχεις επιθυμιες, σεξουαλικες, συναισθηματικες, και ο κοσμος σου λεει ότι δεν τις δικαιουσαι.
Γιατι υπαρχει υπερπληθωρα και υπερπροσφορα, γιατι ζεις σε μια χωρα που είναι αποδεκτο κατά βάθος ο αντρας να είναι αντρας(δηλαδη να κανει ότι μαλακια του κατεβαινει στο κεφαλι,), γιατι η αξια σου δεν μετριεται με την σιγουρια και το μυαλο που πηζει στο κεφαλι σου, την ικανοτητα σου να στεκεσαι στον αλλον και να καταλαβαινεις, αλλά στο ποση χρησιμοτητα εχεις, δηλαδη αν το βυζι σου κοιτταει ακομα στον ουρανο και αν το προσωπο σου είναι λειο χωρις botox.

Ρωτησα μια αγγλιδα φιλη μου, παντρεμενη με Ελληνα. Είναι ετσι τα πραγματα και εξω?
Ελπιζα να μου πει ναι.
Εγνεψε το κεφαλι της. «Όχι»
"Εδώ οι νεαρες και ομορφες δεν εχουν ελπιδα..Αν ημουν ελευθερη αυριο δεν νομιζω να ξαναεφτιαχνα την ζωη μου.»
Και ξερει τι λεει.
Δουλευει bartender, τα ματια της βλεπουν πολλα.


Όλα τα βιβλια ψυχολογιας λενε ότι μια γυναικα που αφήνει να της φερονται ετσι σε μια σχεση είναι επειδη και ο μπαμπας της της έκανε το ιδιο και προσπαθει να κανει καποιον να την αγαπησει όπως δεν την αγαπησε εκεινος.
Εγω θα προσθετα ότι όταν όλα τα περιοδικα σου λενε πώς να του παρεις πιπα για να τον ξετρελλανεις και να μην έχει ματια για άλλη, όταν υπάρχουν ακομα εκφρασεις όπως «βρηκες» αντρα. «χασεις» αντρα, «φτιαξε» την ζωη σου…
Οσο υπαρχει ακομα ο νομος της σιωπης που θεωρει φυσιολογικο τους αντρες να «τσιλιμπουρδιζουν», και οσο θα υπάρχουν γυναικες που θα μεγαλωνουν και θα μεγαλωνουν και θα μεγαλωνουν, και θα μεγαλωνουν (got the picture?) τους γιους τους, η-αλλη- γυναικα θα έχει μονο μια χρησιμοτητα και εκει θα είναι η αρχη και το τελος της αξιας της.
Αντε και να πλυνει κανα πιατο.

25 comments:

triantara said...

ακριβώς έτσι όπως τα λες...
και το πιο τρομαχτικό είναι ότι οι ΙΔΙΕΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ αυτής της χώρας διαιωνίζουν την κατάσταση...
ή μήπως είναι απλά αηδιαστικό;; δεν μπορώ να αποφασίσω ποιο απ'τα δυο...

. said...

έχω μεγάλη περιέργεια να δω αν θα γίνει και σχολιο από άντρα σ αυτό το ποστ.

Lili said...

δεν θα ασχοληθουν με "υστερικες γκρινιες μια πικραμενης αγαμητης εμμηνοπαυτικιας" ρε συ.:P
And why would they?
THEY have nothing to loose.




αυτο ειναι ενα θεμα που αφορα εμας, οπως και τα κονδυλωματα οπως και η διατροφη και οι μονογονεικες οικογενειες, οπως η σεξουαλικη παρενοχληση οπως χιλια δυο ζητηματα που καινε ΕΜΑΣ.
Συζητωντας γιαυτα χωρις θυμο, αλλα φερνοντας στα στην επιφανεια, εκφραζοντας την δυσαρεσκεια και απαιτωντας πραγματικα μια ιση μεταχειριση και σεβασμο, μονο τοτε ισως αλλαξουν λιγο καποια πραγματα για τα παιδια μας.

ΤΖΩΤΖΙΟΥ said...

Όλοι ζούμε σε μικρόκοσμους, και (όπως και το πανάρχαιο "όμοιος ομοίω αεί πελάζει" δηλώνει, ο κύκλος μας αντιμετωπίζει σχετικά παρόμοια με εμάς τον κόσμο) έχουμε την τάση να προβάλλουμε αυτό μας το μικρόκοσμο στο σύμπαν και ακόμα παραπέρα. Λυπάμαι που σου/σας τυχαίνουν αυτά στη δική σου φυσσαλίδα.

Στη δική μου φυσσαλίδα, από την άλλη, υπήρχαν άνθρωποι που κλείνονται, ή που λένε ψέμματα στον εαυτό τους για να τα πιστέψεις εσύ, μέχρι που βαρέθηκα. Ασπάστηκα μια υποθεωρία του ηδονισμού, όπου τα πάντα ανάγονται σε "θέλω". Ζύγισα λοιπόν τα "θέλω" μου, και προχώρησα. Όποιος/α μπόρεσε, ακολούθησε.

Η απάντηση από το δικό μου το στόμα είναι "όχι, μη δέχεσαι αυτή την κατάσταση". Διώξε τον. Μόνο, αν του μιλήσεις για να του εξηγήσεις, μη του πεις τι δε θέλεις. Έχε το ως αρχή να λες τι θέλεις, αν δεν το κάνεις ήδη.

Πιστεύω (και άρα εμμέσως συμφωνώ μαζί σου, και το έγραψα πρόσφατα και κάπου αλλού ως σχόλιο, αλλά δε θυμάμαι τώρα πού) ότι λίγο-πολύ, στο πρόσωπο του άλλου που λέμε ότι "νοιαζόμαστε" ή "αγαπάμε" περιμένουμε τις προσδοκίες μας να ανθίσουν. Δίνουμε αυτό που νομίζουμε ότι θέλει ο άλλος και περιμένουμε να πάρουμε πίσω αυτό που νομίζουμε ότι μας αξίζει. Τεχνολογικά είμαστε πολύ πιο μπροστά από τους ανθρώπους πριν το Χριστό, αλλά συναισθηματικά και ηθικά ελάχιστα έχουν αλλάξει.

Σε καμία περίπτωση η αδράνεια δεν είναι λύση, από τη στιγμή που δυσανασχετείς. Κάνε κάτι λοιπόν. Τι θέλεις περισσότερο, να διώξεις αυτόν που σε εκμεταλλεύεται ή να βολευτείς στην αδράνεια περιμένοντας το μάννα, τον από μηχανής θεό και τον πρίγκηπα που άφησε τα άλογά του στην Αγγλία για να περάσει από το σπίτι σου;

Αυτή είναι η συνδρομή μου στο πρόβλημά σου που επιλέγεις να κοινοποιήσεις στο δίκτυο. Και ας μη ξεχνάμε τη νεολαϊκή παροιμία "δεν υπάρχουν πια ελεύθεροι Άντρες, επειδή αυτοί είναι παντρεμένοι ή έχουν γκόμενο."

Και για να ρίξω λίγο το επίπεδο με λίγο χιούμορ, παρότι έτσι ριψοκινδυνεύω να μη θεωρήσετε σοβαρά τα όσα είπα ως τώρα, αυτά προέρχονται από έναν άντρα με υψηλά στάνταρντς απαιτήσεων όσον αφορά την εμφάνιση της γυναίκας: «Η γυναίκα πρέπει να είναι από φόλα κι επάνω.»

Lili said...

Dεν κοινοποιω το προβλημα μου.
Κοινοποιω τους προβληματισμους μου.
Το προβλημα μου ειναι οτι εχω ενα μην να πληρωθω και οτι εχω πονοκεφαλο
(μπορει καποιος να με ξεματιασειιιιιι?πεθαινωωωω)


Κατα τα αλλα ειμαι 250 κιλα, εχω μουστακι ελιες, αλλα εχεις δικιο, θα παρω αυτο που θελω, στο χερι μου ειναι:P



Braaaaaaad?

Lili said...

- 14-3-2005
Πηγα χτες σε ενα παρτι μιας φιλης.
Ηταν εκει και καποιος που ειχα προσεξει οτι με κοιταζε στο μασκε παρτι των παιδιων.
Εχοντας τσεκαρει με την φιλη μου οτι δεν συνοδευεται και οτι ειναι ελευθερος, καθησα στον καναπε σε κοντινη αποσταση.
Αρχισαμε να μιλαμε περι ανεμων και υδατων.

Στην κουβεντα πανω ακουσα πραγματα που δεν μπορω να πω οτι μεγαλωσανε το ενδιαφερον μου, οπως οτι δεν ηξερε γρι αγγλικα και αλλα.
Μου αρεσε ομως που με κοιταζε στα ματια.
Μου αρεσε που αλλα λεγανε τα ματια και αλλα τα στοματα.

Ευγενικος, σοβαρος, ομορφος, ελαφρα κομπλαρισμενος αλλα οχι πολυ ωστε να χασω το ενδιαφερον μου...μια χαρα.

Ηπιε 2-3 ποτα, γελασαμε και ξαφνικα μου το ξεφουρνιζει.

"Θελω να μπω στο κρεβατι σου"




Εμεινα για λιγο κοκκαλο, γελασα αμηχανα και του ειπα κατι ασχετο.



Ομως στεναχωρεθηκα.




Σε σπιτι φιλων ειμαστε, εχουμε πατησει τα 30 προ πολλου και ακουω τα ιδια που θα ακουγα σε ενα μπαρ.(Σε λιγο θα κοψω ΚΑΙ τις επισκεψεις )
Ρε γαμωτο, εκανα τατουαζ στο μετωπο μου fuck me και δεν το ξερω;

Χαθηκε ο κοσμος να με πλησιασει αλλιως, πιο ανθρωπινα, με λιγο ενδιαφερον για το ατομο που κουβαλαει το συγκεκριμενο αιδοιο?


Δεν ειπα να μου το γυρισει σε φεγγαρια και ματια και τριανταφυλλα και σταματω γιατι ξερναω...

Αλλα ρε γαμωτο, λιγη προεργασια, λιγη υπομονη, λιγο ενδιαφερον για κατι παραπανω απο το κυνηγι της ηδονης...με με μεσο εμενα.
Λιγη εξυπναδα βρε αδερφε.
Λιγη ευγενεια.
Παιδεια.
Υπομονη....ουτε και γω ξερω τι ειναι....



Αν σαρεσει αυτο που βλεπεις γιατι να μην το εχεις πανω απο μια φορα;
Εκτος αν θες μονο μια φορα.
και εκει ερχεται το αιωνιο ερωτημα...
ντεκολτε και αλλα προκλητικα δεν βαζω(μονο για τον αντρα μου εβαζα)
δικαιωματα δεν δινω




..γιατι λοιπον;






και μαρεσε ο χτεσινος ρε γμτο.
Ειναι τοσο δυσκολο να βρω καποιον που να μου αρεσει.

απογοητευτηκα.(σνιφ)
παλι.







Για τον επιλογο της ιστοριας, φλερταραμε και το κουρασαμε
αυτος να εξηγει τι θελει
και γω να οριοθετουμαι και να του λεω, τοσο μπορω να δωσω.
Τοσο ΘΕΛΩ να δωσω.


=============================
Ενα παλιο μου γραπτο.
τοτε που ακομα δεν ειχαν ανοιξει τα ματακια μου.

:P

ΤΖΩΤΖΙΟΥ said...

Τουλάχιστον ο άρτι αναφερθείς ήταν ειλικρινής. Κάποιος άλλος, διάβασα, ήταν ψεύτης επειδή πλάσαρε αυτό που περίμενες ώστε να πετύχει το σκοπό του.

Ποιος είχε πιο πολλή επιτυχία και γιατί;

Δεν είμαι οπαδός του Κοέλιου, αντιθέτως υποστηρίζω ότι όταν θέλεις πραγματικά κάτι, όλο το σύμπαν θα συνωμοτήσει για να σου σπάσει τα αρχίδια. Επίσης, δε θυμάμαι να είπα ότι όπως και να είσαι μπορείς να έχεις όποιον θέλεις, μίλησα καθαρά για ζύγισμα των "Θέλω" και κυνήγι αυτού. Δεν εγγυήθηκα αποτέλεσμα, οπότε και η δικανική επίκλησή σου του Brad ήταν άτοπη. Ίσως, βέβαια, πιστεύεις ότι διέκρινες "between the lines" αυτό που πραγματικά εννοούσα. Εν τοιαύτη περιπτώσει, να συμπεράνω κι εγώ ότι έγραψα ό,τι έγραψα στο blog σου καθαρά για να βγάλω γκόμενα, να σε γοητέψω με την εγκεφαλικότητά μου και μετά, ΑΦΟΥ έχω φτιάξει ατμόσφαιρα, τότε να καταφέρω να μπω στο κρεβάτι σου; Παρεμπιπτόντως, μιας και μπήκες στον κόπο να παρουσιάσεις μια εικόνα τόσο χάλια, γιατί είσαι 250 κιλά; Γιατί συνεχίζεις και έχεις ελιές; Γιατί δεν βγάζεις το μουστάκι σου;

Φαντάζομαι (και όχι φαντασιώνομαι) ότι δεν είσαι έτσι, απλά τα έγραψες αυτά για να χτίσεις την επίκληση του "θεού" Brad (;-), αλλά τα σχετικά ερωτήματα που έθεσα εγώ, καταλαβαίνεις ότι οδηγούν σε κάποια "θέλω" αντίστοιχα. Για παράδειγμα, κάποιος με απειλεί με όπλο για να με βιάσει. Τι θέλω πιο πολύ, την αξιοπρέπειά μου ή τη ζωή μου; Αν του κάτσω, με ανάγκασε;

Τεσπά, ξέρουμε αμφότεροι πώς θα εξελιχτεί η κουβέντα αν το συνεχίσουμε έτσι, και επειδή έχω ψιλοβαρεθεί την όποια έκφανση παιχνιδιών εξουσίας, πές τα arguments, abuse ή όπως αλλιώς, θα σταματήσω. Θα συμφωνήσεις μαζί μου, εκτός αν θέλεις να πάρεις ακόμα μια νίκη σε μια κόντρα με έναν άλλο συνάνθρωπο (η νίκη θα είναι βέβαιη αφού θα είναι ερήμην μου).

Απλά μπήκα στον κόπο να σου πω ότι τα ερωτήματά σου, οι προβληματισμοί σου αν θες, είναι άγονοι και από αυτούς που απαξιώνεις τον εαυτό σου έχοντάς τους. Έχοντας περάσει τα τριάντα, και έχοντας ήδη ένα χωρισμό με παιδί στη μέση, έχεις την εμπειρία να ξέρεις τους ανθρώπους ώστε το "γιατί" να είναι περιττό. Το "γιατί", ειδικά δακρύβρεχτο, ανήκει στο παρελθόν, ή θα έπρεπε να ανήκει στο παρελθόν.

Θα σταματήσω εδώ λοιπόν, επειδή επιλέγω να μη καταβάλω την απαραίτητη ενέργεια ώστε να σου κάνω πιο κατανοητή τη δική μου θεώρηση των πραγμάτων (το αν θα καταλάβεις ή όχι, είναι δική μου ευθύνη –πιθανώς να συμφωνείς σε αυτό, ειδικά αν διδάσκεις κιόλας).

ΥΓ και τώρα που τα είπαμε όλα αυτά τα σοβαρά και δείξαμε ότι είμαστε νοήμονα πλάσματα, πες μου: τι φοράς;-)

Lili said...

cute, real cute...


1) ψευτρα, οχι ψευτης
φιλη οχι εραστης

2) between the lines?
λεει ο γαιδαρος τον πετεινο κεφαλα η μου φαινεται?:P
απο αυτα που μου γραφεις συμπεραινω οτι ενω εχω απλωσει τον εαυτο μου εδω μεσα δεν εχεις κανει τον καοπο να διαβασεις λιγο πριν με συμβουλεψεις, αρα οι συμβουλες σου εξυπηρετουν εμενα η εσενα?
ειμαι απλα ενα μεσο για να δειξεις ποσα ξερεις?

3) μαιστα, αν εκφερω διαφορετικη αποψη στον παπυρο που μου αρδιασες ειναι abuse, arguments για εξουσια, νικη, αλλα οταν εσυ μου γραφεις ενα κειμενο εφαμιλλο με την ιστορια της ζωης σου-σε μακρος- εδω, τι ειναι?

4) κοπιασα πολυ για να αποκτησω την ατελειωτη κορμαρα μου και ειμαι συναισθηματικα δεμενη με τις ελιες μου. Το μουστακι εντεινει την ηδονη στην πιπα καθοτι ως γνωστον λογω ερπη και κονδυλωματων που εχει το μεγαλυτερο πλυθυσμο των ανδρων, παντα την κανω με προφυλακτικο.

4) μην κανεις ανοητες ερωτησεις. με τετοια ζεστη?
φυσικα string-ακι

gsatelite said...

....Μερικες σκορπιες σκεψεις μου..
Η γυναικα μετα τα τριαντα ΔΕΝ θεωρειται τελειωμενη,τουλαχιστον εγω ετσι το βιωνω/ανακαλυπτω/διαπιστωνω.....
Το να σκεφτεται μια γυναικα μετα τα τριαντα-τοσα οτι ειναι τελειωμενη δεν ειναι και τοσο παραγωγικο.Αρνουμαι να πιστεψω οτι η σεξουαλικοτητα,ευαισθησια,χαρισματικοτητα,ευγενεια μιας θηλυκιας υπαρξης εχει ημερομηνια ληξης στην τριτη της δεκαετια ζωης.
...Η γυναικα νοιωθει ποθητη οταν εχει καποιον διπλα της να την ποθει,να την σεβεται,να μπορει να την αναδεικνυει,με μερικα καλα λογια,ενα χαδι,ενα χαμογελο.Ολες οι γυναικες ειστε ομορφες,ακομα και οι αντικειμενικα ασχημες κανουν καποια πραγματα ομορφα(τι διαολο )καμωμενα...
Ο αντρας(ο Ελληναρας) που μενει με μια γυναικα μονο για να την κερατωνει δεν αξιζει να ειναι διπλα της,ας μεινει μονος του και ας πηγαινει στις πορνες καθε βδομαδα,του ερχεται και πιο φτηνα,ασε που τα εξοδα της γκαρσονιερας αφορουν μονο τον ιδιο...
...Δυσκολευομαι να πιστεψω-αν και το εχω διαπιστωσει και ο ιδιος,δυστυχως-οτι υπαρχουν γυναικες που ενω περνανε ασχημα-οχι μονο δεν περνανε καλα- στην σχεση(καθε ειδους) που εχουν με τον απεναντι τους,δεν το κοβουνε το τροπαρι και να στειλουν το ατομο στο σπιτι του...Σιγουρα μονες καλυτερα θα περασουν.
..εδω θα χρειαστει μια παρενθεση,δυστυχως οσο μεγαλωνει μια γυναικα ειναι και πιο δυσκολο να ξαναφτιαξει την ζωη της,ειδικα αν τυχει διαζυγιου,χωρισμου,αναγκαστικης διαλυσης του γαμου.Αλλο ελευθερος αντρας στα σαραντα,αλλο γυναικα στην ιδια ηλικια...life' a bitch....
Εν τελει,και ,επειδη οταν λεω πολλα κατανταω να πλατειαζω,οι σχεσεις ειναι ενα δυσκολο αινιγμα,δεν θα δωσω αδικο στα οσα γραφεις lili,αλλα αυτα ειναι η μια πλευρα του νομισματος,παντα θα υπαρχει και η αλλη πλευρα.
Δες'το κι'αλλοιως..αν δεν υπηρχε η δυστυχια,δεν θα ξεραμε την αξια της ετυχιας(ναι,ξερω,δυσκολο,αλλα ετσι ειναι..)

το τσογλάνι said...

Lili:
γιατί σε πείραξε που σου είπε στα ίσα τι ήθελε? Και γιατί πήρες σα δεδομένο ότι δεν ήθελε για πάνω από μια φορά. Προσωπικά δε θεωρώ κακό το κυνήγι της ηδονής και φαντάζομαι τα υπόλοιπα έρχονται σιγα-σιγά αφού γνωρίσεις λίγο παραπάνω τον άλλον. Παίρνεις λίγο, δίνεις λίγο παραπάνω και πάει λέγοντας.

silk123 said...

Lili said
Ρωτησα μια αγγλιδα φιλη μου, παντρεμενη με Ελληνα. Είναι ετσι τα πραγματα και εξω?
Ελπιζα να μου πει ναι.
Εγνεψε το κεφαλι της. «Όχι»
"Εδώ οι νεαρες και ομορφες δεν εχουν ελπιδα..Αν ημουν ελευθερη αυριο δεν νομιζω να ξαναεφτιαχνα την ζωη μου.»
Και ξερει τι λεει.

συγνωμη δεν το καταλαβα ακριβως αυτο το σημειο δηλαδη στο εξωτερικο τα πραγματα ειναι ιδια με εδω? εδω δεν εχουν ελπιδα οι ομορφες?

Παντως εχω ενα μηνυμα ελπιδας γενικοτερα. Ολο και περισσοτερες φιλες μου τελευταια βγαινουν με νεοτερους αντρες και περνανε μια χαρα. Εχω την εντυπωση οτι η πολλη χαζομαρα και αυτα τα "αντρικα" κλισε χτυπανε τους over 35

Lili said...

να το πω αλλιως
τιειναι αυτο που τον κανει να πιστευει οτι με ενδιαφερει να μαθω σε τι κατασταση ειναι το πουλι του?



ειπαμε ειλικρινεια αλλα ετσι δεν την πεφτουν ουτε στις πουτανες στην εθνικη οδο...

diki said...

Παρότι το ποστ σηκώνει πολλά ενδιαφέροντα σχόλια, θα επικεντρωθώ σε ένα σημείο. Είμαι μόλις 26 και αρκετά "ατσούμπαλος" στο πέσιμό. (δηλ. αρκετά μακριά από μαέστρος/παντογνώστης). Αλλά έχω παρατηρήσει πως όταν πλησιάζεις μία κοπέλα με ύφος "έλα να σε γαμήσω" έχεις πολύ περισσότερες πιθανότητες να ενδιαφερθεί παρά αν της πεις "θέλεις να σε κεράσω ένα ποτό;" ή κάτι πιο έξυπνο αλλά ευγενικό. Για κάποιο λόγο η ευγένεια κι η διακριτικότητα μεταφράζεται σε αδυναμία.

Ξέρεις πόσες φορές έχω ακούσει γυναίκες να απορρίπτουν (εμένα ή άλλους) με την πρόφαση ότι "μου φάνηκε πως το έβλεπες σοβαρά", "εγώ δεν ήθελα σχέση" και άλλα τέτοια κι εσύ απλώς έχεις βγει για ένα ποτό μαζί τους;!; Μετά ο άλλος προσαρμόζεται. Θέλει να βγαίνετε αλλά ξεκινάει από "θέλω να σε γαμήσω".

Εν ολίγοις, έχεις αναρρωτηθεί ρε Λίλη μήπως οι γυναίκες καθόρισαν τη συμπεριφορά του άντρα; Ή τουλάχιστον μήπως επιβράβευσαν τη συμπεριφορά του; Μήπως επειδή τα "καλά παιδιά" δεν είναι ερεθιστικά και τρέντι κάνατε και τους λίγους καλούς να τη δούνε αλητεία και τρέλα;

Έχετε μερίδιο ευθύνης (μικρότερο ίσως) και εσείς.

Lili said...

κατσε δικι να δωσω λιγο χαρτι υγειας στον μανο γιατι δεν εφερε δικο του. Πρεπει να προσεχω τι βαζω στον τιτλο γμτο μου. (

και να προσθεσω για τους υπολοιπους αντρες που μπορει να νομιζουν οτι ξερου γιατι εγινε επιτυχια το μισητο γιαυτους sex and the city οτι η επιτυχια του βασιστηκε σε δυο πραγματα. Πηρε 4 συμπεριφορες και τις εκανε "χαρακτηρες" Πχ εγω μεσα μου ειμαι σαρλοτ και φερομαι σαν Σαμανθα. Και το δευτερο και σημαντικοτερο, εφερε στην μικρη οθονη τις γτναικειες κουβεντες οπως ηταν στην πραγματικοτητα.




Tωρα θα σου πω ενα μεγαααααλο μυστικο.
καλο παιδι versus bad boy.

καλο παιδι ειναι αυτος που θα μπορουσε ανετα αν ειναι "κακος", εχει αυτοπεποιθηση,και ΕΠΙΛΕΓΕΙ να ειναι ενταξει.
Αδυναμος ειναι αυτος που ειναι καλουλης γιατι δεν τον παιρνει αλλιως,αυτος που μυριζει απο μακρυα οτι δεν το κανει απο καλη καρδια και ανεση επιλογης, αλλα γιατι θελει κατι και νομιζει οτι μονο ετσι θα το αποκτησει.


seriously, think about it.
Απλα οι "κακοι" το παιζουν καλοι, και εκει την παταμε.


Τωρα για τις 26χρονες δεν μπορω να μιλησω, δεν ξερω.Ισως ολα τα περιοδικα και τα τρεντς να τις πεισανε οτι ετσι παει το πραγμα, αλλα το θεωρω λαθος.
Πρωτα βλεπεις τον αλλον και σε ενδιαφερει να δεις τι εχει στο μυαλο του και μετα το μυαλο του σε ιντριγκαρει σε φτιαχνει και θες να δεις τι εχει στο παντελονι του.



Εκτος αν μιλατε για ξεπετες. Οι οποιες δεν εχουν απαραιτητα ημερομηνια ληξης το ιδιο βραδυ, μπορει να κρατανε και εξαμηνο.

diki said...

Εγώ θα σου απαντήσω με το αγαπημένου μου ρητό:
Απορρίπτετε το καλό, ελπίζοντας στο καλύτερο,
και καταλήγετε στο κακό, φοβούμενες το χειρότερο.

Σκέψου το.

Lili said...

Diki
εγραφα ενα κατεβατο και σβυστηκε, δεν εχω κουραγιο να γραψω περισσοτερο. Θα ελεγα μονο οτι σου ειπα μια μεγαλη αληθεια και προτιμας την δικη σου ερμηνεια των πραγματων.
καλο θα ηταν αν καθοριζες τι εστι "καλος" "καλυτερος" κλπ

Για μενα καλος ειναι καποιος ο οποιος δεν εχει αντιπαλοτητα, με βλεπει θετικα σαν φιλη και δεν σκεφτεται στνεχεια τα θελω και τις δικες του αναγκες.
ομως το θεμα δεν ειναι οι αντρες και η δυσκολια που εχουν να γαμησουν ζευγαρωσουν αλλα το κατα ποσο η αξια της γυναικας στην σημερινη πραγματικοτητα, is summed up, more or less, στο ποσο καλη πιπατζου ειναι η θα μπορουσε να ειναι.
(υπερβαλλω αλλα οχι και τοσο)


αγαπητε μανο
απαντησα στο μοναδικο ανοιγμα που αφησες για συζητηση γιατι μου φανηκε οτι ολα τα αλλα ηταν αυστηρη αγορευση-κατηγορω και δεν ηθελα να σε διακοψω.
δεν εχω διαθεση για ξυλιες στον πισινο σημερα.

οσο οτι δεν το "επιασες", somehow, Ιm not surprised.
You need to relax.
you remind me of an Old fart.
:D

diki said...

Τη συγκράτησα τη μεγάλη αλήθεια γιατί ήταν όντως νέα πληροφορία για μένα. Δεν είχα κάτι να σχολιάσω επ' αυτού.

Καλός είναι κάποιος που μπορεί να σε κάνει να περνάς καλά, να σου καλύψει τις ανάγκες σου, κτλ. Αυτό που ψάχνεις δηλαδή.

Καλύτερος είναι αυτός που πέρα από τα απαραίτητα, έχει και πολλά ευπρόσδεκτα extras, ωραίο αμάξι, γούστο, ωραία κομη, whatever. Πράγματα που μπορείς να ζήσεις και χωρίς αλλά είναι σίγουρα ευχάριστες προσθήκες.

Κρίμα που χάθηκε το κατεβατό. Μ' αρέσει να διαβάζω την άποψή σου. Μαθαίνω.

diki said...

Και κάτι ακόμα από συζήτηση με 26χρονη κοπέλα φίλη μου χθες βράδυ.

Λ: Diki πως πάει με τη μικρή;
Diki: Καλά, τα βρήκαμε και είμαστε μαζί.
Λ: Τη γάμησες;
Diki: Μία εβδομάδα είμαστε μαζί. Όχι ακόμα. Είναι και παρθένα, δεν την πιέζω.
Λ: Ε τι κάνεις ρε μαλάκα; Αν δε τη γαμάς, τι την έχεις; Αυτό δεν είναι σχέση. Σε τι διαφέρει αυτό από φιλία; Τι σου προσφέρει τότε (και άλλα πολλά στο ίδιο μοτίβο)

Δηλαδή, εγώ τι feedback παίρνω από μια αρκετά ώριμη κοπέλα (όχι ξέκωλο, πιπατζού); Ότι οι γυναίκες θεωρούν πρωταρχικό ζητούμενο το γαμήσι κι αυτό αναζητούνε. Ποιο χαρακτήρα και ποια προσωπικότητα; Η φίλη μου η Λ δεν είναι ο κανόνας, αλλά δεν είναι η μόνη. Αυτό το ξέρεις. Ίσως στα 30+ αλλάζετε μυαλά. Εγώ όμως αυτά μαθαίνω από εσάς (όχι από το Nitro) και σε αυτά θα προσαρμοστώ για να μη μείνω μόνος μου, εγώ και οι παρωχημένη ηθική των παιδικών μου χρόνων.

Lili said...

manos δεν θελω πολεμο απλα αντεδρασα αναλογα στο υφος του 'εχετε οτι σας αξιζει"
κατα τα αλλα no harm done :P


αχ δικι μου....
ξερεις ποσες φορες το ειπα και γω και το λεω σε φιλους μου? ρωτα τον nickthecynic να σου πει.
Πρεπει νομιζω να ξεχωρισεις -με δυσκολια το παραδεχομαι- καποια πραγματα.
Ενα
Οπως εμας μετριεται η αξια μας στο ποσο ομορφες και απιθυμητες ειμαστε, τοσο στην σημερινη ταξη των πραγματων, η αξια ενος αντρα μετριεται με το αν εχει(οχι τι, αν) μεταφορικο μεσο , ποση αυτοπεποιθηση εχει και με το ποση εμπειρια διαθετει. Δεν λεω οτι ειναι σωστο, αλλα ετσι εχει και για τους εξης πρακτικους λογους.
1) να μπορειτε να πατε σε μια παραλια να βγαλετε τα ματια σας αν δεν υπαρχει φραγκο ηγια ξενοδοχειο η διαθεσιμο σπιτι και να εχετε μια σχετικη αυτονομια που δεν θυμιζει σχολιαροπαιδα με το λεοφορειο.
2)Οποιος εχει αυτοπεποιθηση δεν χρειαζεται να ειναι ωραιος. Μας αρεσει να μας παιρνουν απο το χερι και να μας οδηγουν λιγο. οχι να μας πατανε(αδυναμια χαρακτηρος που προσπαθει να μας πατησει για να νιωσει σημαντικος αλλα γενναιωδωρος στην ψυχη που θελει το καλο μας)
3)Ξερει ποτε θελουμε αλλα δεν τολμαμε να το πουμε. Ξερει να μας πει την καταλληλη στιγμη οτι δεν τον νοιαζουν τα ψωμακια μας και ετσι να αφησουμε το ξεκωλο μεσα μας ελευθερο αφου δεν θα μας κρινει.
δε σιχαινεται δεν εχει βλαμενα ταμπου (μην μου πιανεις τον κωλο δεν ειμαι αδερφη, με αποτελεσμα να σκεφτομαστε, τι αλλα κολληματα εχει και τι θα πιστεψει αν εμεις θελουμε π** σκαμπιλα? :P)
kαι κυριως ξερει να μην μας κανει να νιωσουμε την ωρα του σεξ οτι τον ενδιαφερει μονο η δικη του ευχαριστηση(ακομα κιαν ειναι ετσι)



ισως η φιλη σου να κοιτταει το καλο σου(να αποκτησεις εμπειρια, να φτιαξεις τα δοντια σου) Ισως να σε γουσταρει και να εκνευριζεται
ισως πραγματικα να πιστευει οτι το ξεκινημα μιας σχεσης ξεκινα απο το κρεβατι αλλα την περιμενει μεγαλη εκπληξη σε λιγα χρονια...

διαβασε τα "αποτυχημενα κρεβατια" στο πλαι του μπλογκ.
Πιστευω θα σου αρεσει.


talk with your girl
αν δεν πιασει την ουσια, θα την πιασει η επομενη.


Πως καταλαηξαμε να μιλαμε για τα προβληματα των αντρων σε ενα θεμα που μιλουσε για τα προβληματα των γυναικων ειναι ενδεικτικο...τελικα.
Νο?:P

Anonymous said...

Απεφευγα να γραψω σε αυτο το θεμα γιατι νιωθω πολυ εντονα καποια πραγματα. Πιστευω οτι και οι αντρες και οι γυναικες εχουν πεσει θυμα εκμεταλευσης της δυτικης κουλτουρας.

Οι σχεσεις μου φαινονται υπερβολικες. Εχω εναν φιλο που αποκαλει την σχεση του "δουλεια πληρης απασχολησης".

Αυτο που εχω δει ειναι οτι σχεσεις ψαχνουν συνηθως οι αντρες που δεν εχουν επιλογες. Που πρεπει να δουλεψουν πολυ για να βρουν γυναικα. Οσα παιδια εχω γνωρισει που ξερουν το "παιχνιδι" καλα και βρισκουν ευκολα γυναικες εχουν πολυ χαλαρη νοοτροπια και μικρο ενδιαφερον για δεσμευσεις. Πιο πολυ κοιταζουν την καριερα και την ζωη τους.

Οι κοπελες παντα ψαχνουν για σοβαρη σχεση αλλα φαινεται οτι καποιος που ξερει πως να τις προσεγγισει τις "πειθει" για one night stands, one night quick handjob, one night gangbang και πολλα αλλα one night κατι. Και καλα κανουν. Ισως οι γυναικες να λενε οτι θελουν σοβαρη σχεση επειδη, στην Ελλαδα τουλαχιστον, θα τις αποκαλεσουν πουτανες αν κανουν οτιδηποτε αλλο.

Σκεφτομαι οτι ολοι θελουμε να κανουμε σεξ. Εχω διαβασει οτι πολλοι ανθρωποι κανουν σχεσεις η παντρευονται επειδη φοβουνται τη μοναξια και δεν αντεχουν χωρις καποιον στη ζωη τους. Τεινω να συμφωνησω με αυτο.

Eιμαστε ολοι θυματα ηλιθιων περιοδικων, της τηλεορασης και ολων των κοινωνικων αντιληψεων και ρολων που μας καταπιεζουν.

Τελικα...

seaina said...

Διάβασα τυχαία το post σου και το βρήκα παραπάνω από ενδιαφέρον. Μπορεί και να βρήκα οικείες σκέψεις, οικείες καταστάσεις, οικεία συναισθήματα.....
Ξεκίνησα να σχολιάζω αλλά στην πορεία σκέφτηκα να πάρω αφορμή, να δανειστώ κάποιες φράσεις σου και να γράψω ένα δικό μου post.
Ευχαριστώ για την αφορμή και τον προβληματισμό!!

Lili said...

Opote βλεπω μπλογκ με το τεμπλειτ μου (ως γνωστο εγω το φερα πρωτη) παθαινω ενα σοκ.
εχω και γω τα ελλατωματα μου χεστε με.:P

σεαινα ωραιο το ποστ σου.
Νικ, αντε παγαινε διαβασε το και δες ποσο τελικα οι γυναικες θελουν σεξ.



Οι αντρες θελουν σεξ, γιαυτο και οσοι το χουν λυμενο το προβλημα δεν προσποιουνται οτι θελουν σχεση.

οι γυναικες θελουν σεξ με καποιον που συμπαθουνε εστω.


ολα τα αλλα ειναι μαλακιες.
και θα ειναι μεχρι την ημερα που θα δω μια γυναικα να γονατιζει στις δημοσιες τουαλετες, θα πιπωνει εναν αγνωστο, θα πασαλειβεται και θα σηκωνεται ικανοποιημενη και πληρης απ ολη την εμπειρια και μην ξαναειδατε τον Παναγη.

Lili said...

kai kati teleytaio
νλες οτι ειμαστε θυματα των περιοδικων, αλλα εισαι και συ ο ιδιος θυματους αν πιστευεις το παραμυθακι των γυναικων που πληρουνται με το σεξ.



thats a man's point of vue



και τοχουμε καταπιει το δολωμα και το παιζουμε απελευθερωμενες και ταυτιζομαστε με την εικονα μας και ποσο ποθητες ειμαστε και εχουμε γαμησει την φυση μας την ιδια.

νασι ποθητες ναι ομορφες, ναι και ξεκωλλα και βιτσιοζες και και και

αλλα, οταν ερθει η ωρα να θηλασουμε, να μην σκεφτουμε οτι θα γαμησουμε το στηθος μας και μετα ο αντρας μας θα κοιταξει αλλου.
Να δημιουργηθει η ταξη πραγματων οπου το πρωτο πραγμα να ειναι η εξωτερικη εμφανιση ο ποθος το ατελειωτο παθος, αλλα και εναν συντροφο που θα βλεπει παντα την κοπελλα που γνωρισε στην μεσηλικη διπλα του.
που θα της κραταει το χερι οταν περπατανε(οπως οι ξενοι)
που μεσα απο τον σεβασμο για το ατομο της, θα βλεπει μια συντροφο, εναν ΑΝθρωπο.
Υον ανθρωπο του.


εγω δεν θελω να συμβιβαστω για κατι λιγοτερο.
Μπορει να ειμαι ακομα καλη για πιπα η γαμησι
but thats not all I am.


και αν δεν το βλεπουν οι γυρω, δεν σημαινει οτι πρεπει να παψω να το βλεπω εγω.
κιας θολωνει το ματι καμια φορα
its only human.

seaina said...

Δεν ήξερα ότι το template είναι δικό σου. Είναι φανταστικό, όταν έψαχνα για template και το βρήκα ενθουσιάστηκα....
Όσο για το θέμα έχεις απλά πολύ παραπάνω από δίκιο.....

Lili said...

οχι ρε συ δεν ειναι δικο μου!
απλα ανακαλυψα το σαιτ με τα τεμπλειτ του μπλογκερ πρωτη, μετα απο λιγες μερες βγηκε ο πεσταολα (σε μισω)και ανακοινωσε το σαιτ και βουαλα :P

My first book

My first book
A funny Homebirth