Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, August 03, 2006

Η καλυτερη σερβιεττα ειναι αυτη που σου δινει φτερα.


Χτες βγηκαμε 3 γυναικες και ενας αντρας. Πηγαμε καραοκε.
και το χα πολυ αναγκη.Οσο πιεσμενη νιωθω, τοσο ξεσπαω πανω στην σκηνη.
Τα ευτραπελα βεβαια αρχισανε οταν εψαχνα επι μιση ωρα την ζωνη στο μοναδικο πλεον φορεμα που μου κανει διοτι εχω φτασει αισιως τα 69 κιλα.
κοιταζω την κοιλια μου στο πλαι και την χαζευω. Αναμνησεις εγκυμοσυνης με κατακλυζουν και βουρκωνω.
ειναι κωμικοτραγικο.
Η περιοδος μου κανει ακομα τα τρελλα της και μεχρι χτες το χα παρει λιγο φλου, ωσπου προσπαθησα να τραγουδησω και ανακαλυψα με φρικη οτι οι ψηλες μου νοτες δε βγαινουν.
thats it, δεν γαμει που δεν γαμει, δεν θα μου χαλασει το μ'νι και την φωνη, ολα κιολα.

ξαναρχισα να κανω λιιιιγη γιογκα εδω και δυο μερες, ειχα και ενα ερωτικο ονειρο, δεν ξερω αν αυτα ηταν καταλυτης αλλα απο χτες εχω περιοδο.
Νομιζω δηλαδη.
Αν σε 5 μερες δεν σταματησει θα συρθω στα επειγοντα μπας και εχει υποστει κατιτις μια ρηξη( που ξερω γω, μπορει κατι να βουλωνε την οωθηκες, να μεγαλωσε και να την εσκισε...αμαν αυτη η φαντασια μου)

anyway
εψαχνα λοιπον μια ζωνη και ακομα δεν την εχω βρει.
πανικοβλητη γιατι ειχα αργησει εβαλα ενα κολαν αλλα ηταν διαφανες απο το τσιτωμα.
Εβαλα μια ασπρη πουκαμισα, διαφανης κιαυτη. φτου!
σουτιεν?
μου ειναι πολυ μικρα πλεον.
εβαλα το μαγιο μου και πηγα.

και με πιασανε τα ντερτια μου τρομαρα μου και αρχισα να τραγουδαω το im feeling good(θα το βρειτε νομιζω στα midis μου απο τον michael Bubble) και ετριβα με νοημα το σταντ του μικροφωνου, και γελαγα και κουναγα την μαουνα πισω μπρος και αδιαφορησα αν φεγγιζει, αν ειμαι σαν τον ιπποποtαμο της fantasia, ημουν με ανθρωπους που συμπαθω, ειχα πιει 3 μπυρες και περνουσα καλα.
και απ οτι καταλαβα εκανα και τους αλλους να γελασουν και να περασουν κι αυτοι καλα.



καλημερα!

14 comments:

vasvoe said...

ςγώ πάντω γέλασα με το ποστ. πολύ. και μου έκανε και καλό, γιατί ακριβώς πριν ανοίξω το κομπιούτερ έκλαιγα.

SilentSoul said...

Πολυ ομορφο ποστ και αυτο οπως και το προηγουμενο..
Σε διαβαζω καθε μερα και οποτε δω νεο ποστ..
Μου εφτιαξες την μερα..Ευχαριστω
να σαι καλα και να συνεχιζεις να χαριζεις απλοχερα το χαμογελο σου
φιλια

ΤΖΩΤΖΙΟΥ said...

Χμ… μάλλον σε ό,τι έχω διαβάσει από τα Άπαντα της Lili έχω πρόβλημα να διαπιστώσω το υποκείμενο της κάθε πρότασης, οπότε χάνω πότε μιλάς για σένα, πότε για φίλη, πότε για τον τέως και πότε για τωρινούς.

Η εικόνα που είχα ήταν ότι έχεις ένα παιδί, κορίτσι, σε ηλικία που μιλάει ήδη.

Το σημερινό ποστ ταιριάζει σε γυναίκα που έχει γεννήσει πριν από 3 έως 6 μήνες (στο περίπου).

Τεσπά, είναι γνωστό ότι όταν μιλάνε οι γυναίκες οι άντρες σκέφτονται οτιδήποτε άλλο αρκεί να μην ακούνε. Ο κανόνας αυτός μάλλον ίσχυσε κι εδώ με αναπροσαρμογή των ρημάτων προς το γραπτό…

Κατά τα άλλα, προσβλέπω στην επόμενη αποκάλυψη, που θα είναι ότι τελικά έχεις μουστάκι αλλά το βγάζεις, και οι ελιές είναι απλές και όχι κρεατοελιές (θρούμπες). Α στο διάλο, σκατοκόριτσο, μας καβλώνεις μεσημεριάτικα, που λέει και το ανέκδοτο. Ζώνη και σουτιέν δε βρίσκεις, αλλά στριγκάκια βρίσκεις (προφανώς υπό μορφή Sloggy που ζαρώνει λόγω σύγκρισης με τα 250 κιλά σου, από τα οποία τα 69 έχουν μαζευτεί στην περιφέρεια, ε;-).

Ο υπογράφων ως φανατικός οπαδός των Sloggies.

Lili said...

θα στο εξηγουσα αλλα βαριεμαι.
οσο για τα βρακια μου, κιαυτα με κοβουν αν ειναι δυνατον.


και ολοι να μου λενε
"αδυνατισες!"




( ρε πουστη μου ποσοι εχουν παρει lsd στα νιατα τους?)

ΤΖΩΤΖΙΟΥ said...

Να χαρείς, μη μου εξηγείς. Στο κάτω-κάτω, άντρας είμαι, σιγά μην έδινα βάση στα λόγια σου. Τζάμπα θα τα έγραφες. Έπειτα, αν το καλοσκεφτείς, και το blog σου τζάμπα το γράφεις. Οι άντρες δεν καταλαβαίνουν και οι γυναίκες συμφωνούν εκ των προτέρων :)

Και το θέμα δεν είναι πόσοι πήραν LSD στα νιάτα τους, αλλά πόσοι συνεχίζουν και παίρνουν ακόμα.

ΥΓ αγαπημένη ατάκα από το Natural Born Killers (εγώ είχα γελάσει πολύ με αυτή την ταινία γιατί μου έκατσε ως καραμαύρη κωμωδία και εντυπωσιακό λαβ στόρι, "εγώ κι εσύ και στα παπάρια μας όλος ο υπόλοιπος κόσμος"):

Έχουν πιάσει τους πρωταγωνιστές Μίκι και Μάλορι, αφού έχουν σκοτώσει άπειρους ανθρώπους για την πλάκα τους, και τους έχουν βάλει σε χωριστές φυλακές. Ο διορισμένος ψυχαναλυτής τους είναι ένας φευγάτος τύπος, λίγο σα μαστούρης, και από την τηλεόραση του παίρνουν συνέντευξη. Λέει διάφορα για τα ψυχολογικά των πρωταγωνιστών, και κάποια στιγμή του λέει η δημοσιογράφος:

«Η Μάλορι Νοξ έχει δηλώσει ότι θέλει να σε σκοτώσει με τα ίδια της τα χέρια.»

Και ο τύπος συνεχίζει με το κοιμισμένο ύφος του:

«…ποτέ δεν πιστεύω πραγματικά αυτά που λένε οι γυναίκες…»

Lili said...

γελασα πολυ με την πρωτη παραγραφο.



επρεπε να σταματησεις while you were ahead :P

ΤΖΩΤΖΙΟΥ said...

Μιας και δε σμιλεύω την περσόνα μου με σκοπό να σε πηδήξω, θα μου επιτρέψεις να γράφω αυτά που θέλω όπως τα θέλω. Κοινώς, κάνε κριτική, αλλά αν μου μιλάς για "πρέπει" που παραβαίνω και (υποθετικά :) για ευκαιρίες που ξυστά τις χάνω, θα χαλάσουμε την τόσο όμορφη σχέση μας.

Επίσης μπορείς να μου πεις να πάω να παίξω με τα κλειδάκια μου στη γωνία, το οποίο επίσης θα σεβαστώ (αλλά θα σου αφιερώσω ενδεχομένως ξεχεστήριο στα δικά μου τα λημέρια).

Η ζωή με τα ρίσκα της. Η κυρία είναι ευχαριστημένη; Ο Αρτούρο μπορεί να φύγει για την ημέρα;


ΥΓ φήμες λένε ότι έχω θητεύσει δίπλα στις καλύτερες.

Lili said...

διακρινω μια επιθετικοτητα?
Κριμα και με εμπνεες.


αλλο χιουμορ, αλλο σαρκασμος και ειρωνεια.
δεν μου περασε ποτε απο το μυαλο οτι "σμιλευεις περσονα για να με πηδηξεις"

απλα σε πειραζα
γιατι βρηκα την επεξηγηση για το εργο βαρετζζζζζζζζ
:p

αν το θεωρεις αυτο απαγορευση και θες να με ξεχεσεις go ahead and do it.


εγω μολις βαρεθηκα.( ε τι να μην το πω?)Παω να φαω, να κρατησω την κορμαρα μου στα γνωστα επιπεδα




ελπιζω να σε πετυχω σε μη σοβαρη διαθεση συντομα...γιατι καιρο ειχε καποιος να μου φτιαξει το κεφι.

η μηπως σου εβαλα μασκα μουτσουνα και φτιαχτηκα μονη μου ?(μουμπλε μουμπλε)

ΤΖΩΤΖΙΟΥ said...

Ξανά θα σταματήσω μετά από αυτό.

διακρινω μια επιθετικοτητα?
Δεν είναι επιθετικότητα, αλλά δεν είναι και εντελώς στην πλάκα. Είμαι τσιγκούνης στα σμάιλις.

Κριμα και με εμπνεες.
Τέτοια είναι τα σχόλια που χαλάνε τις όμορφες σχέσεις :)

δεν μου περασε ποτε απο το μυαλο οτι "σμιλευεις περσονα για να με πηδηξεις"
«Και όμως… θα έπρεπε…»

γιατι βρηκα την επεξηγηση για το εργο βαρετζζζζζζζζ
Αυτό είναι κριτική, και σεβαστή.

αν το θεωρεις αυτο απαγορευση και θες να με ξεχεσεις go ahead and do it.
Δεν είναι απαγόρευση.

ελπιζω να σε πετυχω σε μη σοβαρη διαθεση συντομα...γιατι καιρο ειχε καποιος να μου φτιαξει το κεφι.
Ορίστε, κάτι τέτοια μου λες και μετά δεν μπορώ να σε ξεχάσω.

η μηπως σου εβαλα μασκα μουτσουνα και φτιαχτηκα μονη μου ?(μουμπλε μουμπλε)
Χαίρομαι που εμμέσως μου λες ότι διάβασες αυτά που έγραψα περί προσδοκιών.

Καλή χώρεψη (και καλή ιδέα περί μάσας)!

Lili said...

Νταξ, περασε η κλιμακτηριος?
:P
παιζουμε παλι?

ΤΖΩΤΖΙΟΥ said...

Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα, και γύρισε ο κόκκορας και τού'ριξε ροχάλα.

nkaminakis said...

To "feeling good" to exw apo Muse σε mp3!!! Άψογο. Το θέλεις???

Lili said...

sure!

ΤΖΩΤΖΙΟΥ said...

Υπάρχει και από Nina Simone.

My first book

My first book
A funny Homebirth