Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, August 03, 2006

Blogger

O blogger ειχε word verification οταν εγραφα ποστ. σημερα εδεησα να δω γιατι.
θεωρειται λεει το μπλογκ μου σπαμ, και αν θελω να στειλω ειδοποιηση να το δει καποιος για να βγαλουν το προληπτικο μετρο.
να δω τι θα καταλαβει απο τα ελληνικα.

dear blogger person,
I have been called a lot of things in my life time but spam was a first. Kinda gave me a tingling sensation all over.
My blog is not spam(distasteful maybe, but spam I assure you not), and since its all greek to you, take my word for it and speaking of wich, take the word verification out please.... and if possible let me know how you guyz got to this conclusion.


επισης μου στελνει στο μαιλ μου τις απαντησεις σας 2-3 φορες.


ξερει κανεις γιατι ολα αυτα?



(kai μια και βρισκομαι στο θεμα αποριες εχω κανα δυο με το θεμα του μονιτορ.
Ποια η διαφορα με λινκ και λινκμπλογκ
Πως γινεται μια μερα τα γραμματα να ειναι τεραστια και την αλλη μερα να γινονται μικρα? ξαφνικα δεν μεγουσταρει κανεις εν νυχτι?Ειναι σοκ οσο ναναι δεν ξεφουσκωνουν σιγα σιγα κιαυτα τα γαμημενα.
Στα ποσα ημερησια λινκς αρχιζει και μεγαλωνει η γραμματοσειρα?
κατα μεσο ορο εχω 3-4 την ημερα, να παρω και βιαγκρα?
Θελω το δικο μου μπλογκ να φαινεται μπλε στο μονιτορ για να ταιριαζει με την ταπετσαρια του σαλονιου και τα ματια μου( αν ηταν μπλε)



επισης εχω και αυτες
γιατι δεν μου πε κανεις οτι ο μπρους ξαναγυρισε(προσκυνημα στην ανατολη 3 φορες)
Γιατι οι πορδες μυριζουν?
Που θα βρω φτηνο λαπτοπ?(να μου το χαρισουν θελω αλλα δεν το κανω ζητημα μην το γκαντεμιασω)




Εχω κεφια.

9 comments:

Λύσιππος said...

Για τον Bruce δεν ξέρω αλλά ορίστε το εγχειρίδιο για τις πορδές.

Spi_Der said...

Πιθανον να σε θεωρουν spam λογω του (c) που εχεις στον τιτλο.("Φωναζει" εμποριο).
Για τη γραμματοσειρα στο μονιτορ,το ξερω οτι ειναι αγενες να απανταει κανεις με ερωτηση, αλλα...γιατι να σε νοιαζει in the first place? Anyway, οι σηκωμαρες και οι ρευσεις στις γραμματοσειρες δεν οφειλονται σε sentient αποφασεις, αλλα στις μεταβλητες που εχει ορισει ο Μαστερ Μονιτορ για να μετραει τη δημοφιλια.Καπου νομιζω γραφει ποιες ειναι αυτες.Αλλαζουν οι μεταβλητες, αλλαζει και το μεγεθος.

Lili said...

και σενα αγενεστατο αραχνοειδες λογαριασμο θα σου δωσω γιατι με νοιαζει?
ασχετα αν σου δινω.
μπλογκ μου ειναι. μου εχουν εξηγησει πως γινεται αλλα δεν "κολλαει" η εξηγηση με το τι γινεται ( η εγω δεν εχω καταλαβει καλα)
το ερωτημα ειναι εσενα τι σε νοιαζει που με νοιαζει για το μονιτορ?


τραβα ρε ζωγράφα κατι :P

η ενιοτε πλυν'τις καλτσες σου

Spi_Der said...

Eνιοτε μανταρω και κανα βρακι.
Επισης, η απαντηση "μπλογκ μου ειναι", δεν στεκει σε ερωτηση για το μονιτορ ;-)

Lili said...

να χαρεις με τετοια ζεστη που την βρισκεις την ορεξη για δεοντολογικο debate περι του ορισμου του μπλογκ και λοιπα?





Im sorry I asked
οτι πειτε
χεστηκα(ελα μαντερε τωρα ΤΟΥΤΟ το βρακι-ιστιοπανο να σου πω εγω)

:P

Spi_Der said...

Μα δεν εχεις ακουστα την εκφραση "heated debate"? Ε, αυτο ειναι. ΄-)

gsatelite said...

Μουαχαχαχαχα....
Εχω πληρωσει τον blogger να σου κανει την ζωη δυσκολη μεχρι να αρχισεις να μοιραζεις δωρεαν αντιτυπα του βιβλιου σου...;-ρ
..Εισαι απολαυση οταν εχεις κεφια...καλημερα...

Νετρίνος Τζιαρίδης said...

τελικώς υπήρξε εξέλιξις/ανταπόκρισις από τον blogger?

Lili said...

Mολις σημερα :P

My first book

My first book
A funny Homebirth