Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, August 04, 2006

Φορος Τιμης σε 2 ΑΝΤΡΕΣ (και την οικογενεια τους)

Υπαρχει ενας αντρας εδω μεσα που καταρρπτει ολες τις ζοφερες αληθειες, ολη την ελληνικη πραγματικοτητα οπως την εχω στο μυαλο μου.
Ενας αντρας που οταν τον γνωρισα (μια φορα τον εχω δει ολο κι ολο) εδειχνε φοβισμενος ανασφαλης.
Κι ομως αυτος ο ανθρωπος κρυβει απιστευτη δυναμη μεσα του.
Απιστευτη καρδια.
Αντιμετωπιζει την ζωη με τις γλυκες της αλλα και την αγρια πλευρα της καθημερινα, και δεν ψαχνει ποτε να κρυφτει, να τρεξει, να επωφεληθει.
Οταν του πρωτομιλησα δεν ηξερα τιποτα γιαυτον και σε 5 λεπτα με ενημερωσε για την οικογενειακη του κατασταση, για να μην υπαρξουν παρεξηγησεις. Μου αρεσε αυτο πολυ.Φερθηκε οπως θα ηθελα να φερθει ο δικος μου αντρας αν εκανε γνωριμιες στο διαδικτυο. Δεν γνωρισα ακομα την γυναικα του αλλα θα γινει συντομα, με εχουν διαβεβαιωσει οτι ειμαι ευπροσδεκτη στο σπιτι τους.
Τους θεωρω φιλους μου και νιωθω απιστευτη τιμη που τους γνωριζω και με συμπαθουνε τοσο αξιολογοι ομορφοψυχοι ανθρωποι.
Για τον G-satellite και την Ζωη.



Ο δευτερος αντρας που εκτιμω, ειναι ενας ανθρωπος που με κατεπληξε με το ανοιγμα του μυαλου του, την διαθεση να ψαξει να μαθει, να κινητοποιηθει.
Μου εκανε εντυπωση οτι ποτε δεν σταθηκε στις βλακειες μου αλλα στην ουσια των σοβαρων πραγματων που ειχα να πω και αυτο ειναι ενδειξη ευφυιας, σεβασμου, και καλοπροαιρετου ανθρωπου.
Μορφωμενος καλλιεργημενος, δεν εχει τον σνομπισμο-δεκανικι που εχουν οι περισσοτεροι.
Κι αυτος και η γυναικα του εχουν μια καρδια απο χρυσαφι, μια απιστευτη αξιοπρεπεια.
Κιαυτοι, μια δεμενη οικογενεια, μου δινουν ελπιδα και εικονες που με βγαζουν απο τις μαυρες σκεψεις μου οταν βλεπω συνεχεια γυρω μου αντρες που κλεβουν/κοροιδευουν τις γυναικες τους, παρατανε τα παιδια τους, ζουν διπλη ζωη και καταδικαζουν την οικογενειακη ζωη ολονων στο σπιτι με μοναξια και αποξενωση.
Ο Θοδωρης και η Μαρια Γουτα ερχονται να προσθεσουν με την παρουσια τους την βεβαιωση οτι ο κοσμος γυρω μου τελικα, δεν ειναι ολος αποτυχημενοι ανηλικες.


Σας ευχομαι καλη δυναμη, αγαπη και υγεια για τα παιδια μας.

3 comments:

Ιφιμέδεια said...

Είχα καιρό να περάσω από δω Λίλη και καθόμουν και διάβαζα και προηγουμένα.

Κάνεις καλά και γράφεις γι'αυτούς τους δύο άνδρες-ανθρώπους. Είναι κρίμα να τους παίρνει η μπάλα όλους και να τους κατακρίνουμε συλλήβδην.

Να προσθέσω -αν και ίσως δεν θα το ήθελε ο ίδιος, αλλά δε βαριέσαι- ότι στην κατηγορία Κυρίων που αναφέρεις μπορεί να προστεθεί άνετα και ο Βαρόμετρος!

Καλορίζικο το βιβλίο και καλές πωλήσεις!

gsatelite said...

..Αντι απαντησεως..

..Γνωρισα το μπλογκ της Lili μεσω μιας πολυ καλη φιλης που ειχε την συνηθεια να διαβαζει ιντερνετικα ημερολογια,σε ενα λινκ της Dis..
Οσο διαβαζα,τοσο μαλακας εμενα,με τον τροπο γραφης,με το ουρλιαχτο ψυχης,με τον ειρμο σκεψης ,με τα γραφομενα και τον τροπο παρουσιασης.Διαβαζα και δεν μπορουσα να χωνεψω.Τα γραπτα της ηταν γροθια στο στομαχι,γλαφυρα,πικρα σαν την σοκολατα μπιττερ,απεγνωσμενα πολλες φορες..σε πολλα απο αυτα "διαβασα" τις σκεψεις της Ζωης,παντα πιστευα οτι μπορω να καταλαβω τις γυναικες της ζωης μου-και μεχρις ενος ποσοστου ειναι αληθεια-αλλα τα γραπτα της Lili με εκαναν για πρωτη φορα να τελειωνω τα "σεντονια" της με εκφραση απογνωσης"ρε πουστη μου,τι ζει η κοπελλα.." ή αλλες φορες να καθομαι και να ξαναδιαβαζω,να ξαναδιαβαζω,μεχρι να μου μεινουν τα γραπτα της χαραγμενα στην σκεψη μου.
Αλλες φορες χαρουμενα,αλλες θυμωμενα,αλλες φορες μονολογοι....Σιγουρα αξιζε καθε λεπτο που περασα μπροστα στην οθονη τοθ πι-σι μου.
Καποτε εκατσε να βρεθουμε,σε μια μλογκοσυναντηση.Παντα προσπαθω να φανταστω ενα προσωπο πριν το γνωρισω για πρωτη φορα,αυτο που ειδα μπροστα μου,ο χειμαρρος εκφρασης,γελιου,πειραγματος σε ο,τι κινουταν στον χωρο που ειμασταν(τα γκαρσονια ακομα σταμπαρισμενους θα μας εχουν) με εξεπληξε ομορφα...πραγματικα ,χαρηκα που την συναντησα,αν οι συνθηκες και ο τροπος ζωης μας ηταν διαφορετικος ισως και να βλεπομασταν καθε μερα(λεω τωρα).
Πνω απ'ολα ομως,σεβομαι το γεγονος οτι ειναι ενας ανθρωπος μονος,με ενα μικρο αγγελουδι,που προσπαθει να επιβιωσει,να μεγαλωσει το παιδι της,να παλεψει με νυχια και με δοντια για την αξιοπρεπεια της,και της μικρης της....και παρ'ολα αυτα βρισκει την ψυχη να βγαζει τα εσωψυχα της στην φορα,να εκτιθεται,να αφηνεται να την κριτικαρουν,να την πονεσουν,να την κανουν σκουπιδι,και παρόλα αυτα να ανοιγει ξανα το ρημαδι και να ξαναγραφει.Δεν ξερω ποσοι απο εμας θα μπορουσαν να το κανουν,την διαβαζω καθημερινα ομως,και βλεπω οτι καθημερινα "ομορφαινει",ωριμαζει ομορφα,she stands with a fist,οπως η ινδιανα στο "χορευοντας με τους λυκους" και ζηταει να την δεχτουμε,as is δεν ζηταει ουτε την βοηθεια μας,ουτε τον οικτο μας,ενα ατομο που οπως και η αληθεια-like Jesus said- μπορει να σταθει και μονη της.Αρκει να μην της βαζουμε τρικλοποδιες..
Κυρια μου σας βγαζω το καπελλο i salute you..και ειναι τιμη μου να με θεωρεις φιλο,και μενα και την οικογενεια μου....God bless you sis,from the bottom of my heart...

(Αει στο διαολο πρωϊνιατικα,συγκινηθηκα..)

Lili said...

Eιπα μια φορα να ξεφυγω απο την εγωπαθεια και τον Ναρκισσισμο μου αλλα το πεπρωμενο φυγειν αδυνατο.


ασταδιαλα ρε θα γινουμε νουμερο σαν τους κινεζους που υποκλινονται συνεχεια.



τα πιστευα αυτα που εγραφα και καιρο τωρα πιστευω επρεπε καποιος να σας αναγνωρισει καποια πραγματα.









δεν περιμενα αυτα που εγραψες. Βουρκωσα.
(και τωρα θα μας βγαλουν ερωτευμενους. Θοδωρη ελα και συ να σωσεις την καταστασηηηηηη! η μαλλον οχι, καποια γυναικα, κατιτις!:P)


φιλια σε ολους

My first book

My first book
A funny Homebirth