Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Monday, August 07, 2006

To πορτραιτο του Dorian Grey

χτες το βραδυ αναψα τον κρυφο φωτισμο και κοιταξα γυρω μου. Τα φτηνα αλλα μινιμαλ επιπλα, την μπλε ελεκτρικ μοκετα, τα μαξιλαρια, και ενιωσα μια απεραντη αναγκη να κατσω σπιτι, να δω τηλεοραση, να αφησω την πραγματικη μου φυση να εκδηλωθει( ειμαι απιστευτη σπιτογατα και αποφευγω τα νταβαντουρια).
Ομως δεν εχω αυτην την πολυτελεια.
Αν θελω να αλλαξει η ζωη μου...θυμηθηκα τον πρωτο χρονο που χωρισα. σπιτι καθε βραδυ, μελαγχολια, ενιωθα οτι η ζωη μου πια τελειωσε, ειμαι μονο μανα, και ποσο ευκολο ηταν να γλυστρισω στην συνηθεια του"ωχ δε βαριεσαι τωρα που να παω".
Να χαλαρωσω, να αφεθω στην γλυκα της θαλπωρης οπως ο κουρασμενος, ο αρρωστος που θελει να κοιμηθει και βαραινουν γλυκα τα βλεφαρα του.
Που θελει να σταματησει να παλευει.
Ποσες φορες δεν ξυπνησα, κουρασμενη.
Με δελεαζει η ησυχια του σπιτιου, οι πιτζαμες και η τηλεοραση, πραγματα που θα ειχα μαλλον αν δεν ειχα βρεθει να τρεχω παραλληλα με ενα τρενο, προσπαθωντας να το προλαβω, να ξαναμπω μεσα.
το τρενο της ζωης
Η ζωη ειναι εκει εξω, ο συντροφος που ισως αποκτησω, η σταθεροτητα, η ασφαλιση, και τοσα οσα θελω να εχω εξασφαλισει, πριν χαλαρωσω.
Ακομα δεν με εχει αφησει πισω, τρεχω παραλληλα, αν βρεθει η ευκαιρια, θα πηδηξω και μεσα.
και κει εχει και βαγονι εστιατοριο, και βαγονι δωματιο και θα μπορεσω να τεντωθω, να γουργουρισω σαν γατα χωρις φοβο οτι θα μεινω στασιμη, χωρις φοβο οτι τα χρονια μου θα περασουν με ενα ανοιγοκλεισμα βλεφαρων.

Πολλες φορες δεν φτιαχνω το σπιτι, να ειναι αφιλοξενο, και πιεζομαι να βγω, να παω εκει εξω, απο φοβο κυριως.
Μην με προσπερασει η ζωη.
Θα εχω τον χρονο να ξεκουραστω, αργοτερα...καποτε.






Η ωρα εχει παει 5 και στριφογυρναω στον υπνο μου.
Ξερω κατα βαθος οτι τα 35 συγκριτικα με τα 50-60-70 ειναι μια καλη ηλικια. Ξερω οτι ειμαι ακομα ομορφη.
νταξ τα χω κανει σκατα στο θεμα σωμα αλλα ειναι κι αυτο ενα συμπτωμα.
Δεν πιστευω σε μενα.
Πιστευω οτι εχω 'τελειωσει"ασχετα αν το παλευω. Ισως αν δεν ττο πιστευα να μην το παλευα κι ολας.
Δεν πιστευω οτι ακομα μετραω σαν ανθρωπος, σαν οντοτητα σαν μυαλο και σαν γυναικα.
μπορει να το λεω αλλα δεν το πιστευω.
καταβαθος ξερω οτι εχω πιασει την ριζα του προβληματος, γιαυτο και δεν μπορω να κοιμηθω.
ναι αν εισαι νεα και ομορφη εχεις δουλεια, εχεις γκομενο εχεις options.
Τογεγονος οτι οι δικοι μου και ο πρωην αντρας μου(τι συμπτωση)και γενικα οι περισσοτεροι ανθρωποι στην ζωη μου ηταν obsessed με την εξωτερικη εμφανιση (μεχρι και γνωστος που με κατηγορησε για ξινιλα γιατι πλεον δεν ειμαι πια μουναρα και δεν μου κανουν τα χατηρια.Τζιζους)σιγουρα ειχε απο ενα σημειο το τιμημα του ειδικα αν η αποδοχη μου και η απορριψη μου ειχε παντα να κανει with how I look.

Ωραια ολα αυτα.
Εγω γιατι τα υιοθετησα?
Γιατι ενω δεν τα πιστευω καταληξα να τα πιστευω?

Σηκωθηκα.
Γδυθηκα.
Με κοιταξα στον καθρεφτη.
πως αφησα τον εαυτο μου ετσι?
μπρατσα κοιλιες...
Κοιταξα το προσωπο μου.
Οχι δεν ειμαι οπως στα 20, ουτε καν στα 28.
Κοιταξα το τωρινο μου προσωπο και εδιωξα το φαντασμα του παλιου.Mε κοπο.
Γερνας, γερασες, παρε το αποφαση.
Κοπιταχτηκα και εψαξα να δω εμενα, μια 35χρονη οχι μια εικοσαχρονη.
ειμαι ακομα ομορφη? δεν ξερω. Καποιυ εχω χασει τον μπουσουλα.
εχει σημασια? δεν εχει σημασια? εχει σημασια για τους απεξω και επηρεαζει την ζωη μου, τις ευκαιριες που μου δινονται...
καποτε δεν θα "υπαρχω"
αλλα τωρα? υπαρχω ακομα?
βαφτηκα.
4 η ωρα το πρωι, μες την ηρεμια της νυχτας, βαφτηκα.
Με προσοχη, με αγαπη.
Εβαλα σκουλαρικια.
Χτενιστηκα.


Νομιζω, οτι απο τωρα και μπρος θα σταματησω να χανω το σημερα με το χτες και τον φοβο του αυριο.
Και σαν να μου φαινεται οτι το τρενο εκοψε ταχυτητα...

26 comments:

Anonymous said...

Ειναι δυσκολο να μην ταυτιστεις με κατι που σου "δινει". Η ομορφη γυναικα, οσο συνειδητοποιημενη και να ειναι, ξερει οτι η εμφανιση της, της δινει πολλα πραγματα. Δυσκολο να μην ταυτιστει.

For the record εγω διαφωνω μαζι σου. Εισαι πολυ ομορφη. Και τωρα στα 35 μετρας πολυ περισσοτερο σαν ανθρωπος και θα εχεις περισσοτερες ευκαιριες να το δειξεις αυτο απ' οτι οταν ησουν πιτσιρικα.

Και αν ισχυει αυτο που λες με τους "περισσοτερους ανθρωπους στη ζωη σου" ισως ειναι καιρος να βρεις καινουργιους ανθρωπους που να σε γουσταρουν και ως ατομο.

Lili said...

trim
ειμαι 1 60 και 69 κιλα, αλλα πιο πολθυ σημασια εχει το πως νιωθω, στα ποσα κιλα νιωθω καλα και ποσο γρηγορα τα πηρα(10 κιλα σε 3 μηνες)


νικ
that leaves you out then :P

Lili said...

H μαλακια ειναι οτι πιο μικρη δεν ειχα συναισθηση της ομορφιας μου.
και οταν μεγαλωσα το ειδα-για τοτε- και λυπηθηκα που δεν το χαρηκα.
και μετα τρομαξα γιατι ειδα αλλαγη στους γυρω. αυτο που λες οτι η ομορφια μου εδινε.
και γω δεν το ειχα καταλαβει.

και με στεναχωρησε που δεν διναν οι γυρω απο μονοι τους αλλα για να παρουν και με πληγωσε η σταση μερικων ανθρωπων που ηταν διπλα μου δινοντας περιμενοντας να παρουν, και το μισησα.

και μετα με επιασε τρομος στο τι θα γινει οταν κανεις δεν θα θελει να παρει κατι απο μενα.



its so depressing και αμεσα συνδεδεμενο με κανα 3-4 ποστ πιο πισω (δεν θυμαμαι τιτλο)

Nikos Dimou said...

lili τον έχω ξανακούσει αυτόν τον μονόλογο. Δεν έχει σχέση ούτε με την εμφάνιση ούτε με τα κιλά. Αυτά ξεπερνιώνται. Είναι ο μονόλογος της έξυπνης γυναίκας, της γυναίκας με προσωπικότητα, που μένει μόνη γιατί οι άντρες φοβούνται τέτοιες γυναίκες...

Lili said...

δεν θα διαφωνησω Νικο, καταλαβαινω και γιατι φοβουνται και απο που πηγαζει και και και
αλλα εχει να κανει και με την εποχη που ζουμε, οποθ ολα ειναι θαρρεις κατω απο την αιγιδα της στιγμιαιας κοντακ φωτογραφιας.

Η εμφανιση τα νιατα ειναι το παν παντου πια.
τα δεκατριαχρονα νιωθουν ασχημα αν εχουν γυναικειους γοφους αφου η μοδα θελει χαμηλοκαβαλο και σωμα οχταχρονου
στην δουλεια θες να βλεπεις ομορφες φατσουλες, στις σχεσεις η εμβαθυνση και η συντροφικοτητα ειναι εννοιες ξενες ειτε γιατι παιρνεις ακομα απο την μαμα ολα οσα θα επρπε να σου εχει στερησει για να φυγεις απο την φωλια, ειτε γιατι ποτε δεν υπηρξε ουσιαστικο δεσιμο να δεις, να παραδειγματιστεις, ειτε και τα δυο.

fast food, fast sex και η ζωη σου ολη ενα κλικ φωτογραφιας στα καλυτερα σου, οταν ακομα δεν ξερεις ουτε τι εχεις στο βρακι σου ουτε ξερεις τι εχεις στο μυαλο σου.

δεν ακουμε τα παιδια γιατι ειναι παιδια, δεν ακουμε τους γερους γιατι ειναι γεροι δεν ακουμε τις γυναικες γιατι ειναι γυναικες.
με την μονη διαφορα οτι αυτες μπορουν να νιωσουν για λιγο το παραμυθι που τους πουλανε περι ισοτητας, αξιας, κλπ αν ειναι λιγο ομορφες.



Μου λειπει το εξωτερικο.
Μου λειπει το να ακουγομαι χωρις να φωναζω
μου λειπει το να μην γινομαι τρομαχτικη.


Οπως ειπα κουραστηκα, θελω να σταματησω να αμυνομαι, να προσδιοριζω ορια, να παλευω για τα αυτονοητα.
και να μπερδευομαι και απο πανω.

city girl said...

geia sou lili,

symfwnw oti to thema einai pos aisthanesai esy sta kila pou eisai. Sigoura den eisai ypervari, eimai sigouri pos tha fainesai mia hara, alla efoson esy den niotheis kala me ayto ksekina na to allakseis! Apo to na prospatheis na symvivasteis me ayto, gine ayto pou thes. Sto kato kato oute ta hronia se piran, oute se kamia tragiki thesi vriskesai... Etsi eimaste oloi! Paroimia tis theias mou pou tairiazei sta panta... "to mati deilo, to heri tolmiro". :o) Mporei na sou fainetai asteia alla emena me ehei voithisei poly... filia!

. said...

θα διαφωνήσω με την προλαλήσασα. όχι ότι δε μπορείς ν αλλάξεις όσο θες, αλλά θεωρώ πιό σημαντικό τον δ΄ρομο που έχεις μπει. Τον δρόμο του να αποδεχτείς τον εαυτό σου και τις αλλαγές του, τις αδυναμίες του. Είναι τρομακτικό να κυνηγάς εναν παλιό εαυτό. Οπότε σου εύχομαι να αγαπήσεις τον τωρινό σου όσο περισσότερο μπορείς, αυτό τα αξίζει όλα =)

gsatelite said...

..θα συμφωνησω με το Νικο Δημου..και να συμπληρωσω,η γυναικα παει να ειναι θελκτικη,οταν παψει να νοιωθει ετσι,και γνωριζοντας σε,μου ειναι δυσκολο να φανταστω οτι το εχεις βαλει κατω.
Στο κατω-κατω,μια ελαφρια υποθερμιδικη διατροφη(εστω και σαν τεστ) και καλυτερα θα σε αφησει,και την διαθεση θα σου φτιαξει.
Εν κατακλειδι,οτι μας ενοχλει το αλλαζουμε,ετσι;

Lili said...

εγω σκεφτομαι ποσα ποσοστα πρεπει να της ζητησω για το city...:P

maggie said...

λίλη μου, το θέμα είναι πως αισθάνεσαι εσύ καλά, όπως είπαν κ αρκετοί παραπάνω..
κι εγώ έτσι σκέφτομαι κ έφτασαν να με πουν κομπλεξική..και που?στα blogs... έλεος...
anyway, it's up to you.. κ αν νιώθεις πως δεν έχεις κουράγιο, πάλεψε πρώτα για να αποκτήσεις το κουράγιο..
τα χρόνια περνούν, αλλά η προσωπικότητα σου μπορεί μόνο να ωφεληθεί από αυτο..
και αντίθετα με αρκτούς πιστεύω πως η προσωπικότητα κ η διάθεση επηρεάζουν την εξωτερική εμφάνιση.αν νιώθεις καλά, είσαι καλά όπως κ να έχει..
sorry για το σεντον(ακ)ι.
xxx

Lili said...

δε σε ξεχασα..απλα δεν υπαρχει βιασυνη

maggie said...

i know it's fine i'm not in a hurry

ΤΖΩΤΖΙΟΥ said...

Εγώ μάλλον θα είμαι ο μόνος που θα διαφωνήσω με το Νίκο. Η εικόνα που έχω είναι ότι οι άντρες δεν φοβούνται τις έξυπνες γυναίκες, αλλά τις έξυπνες και επιθετικές γυναίκες.

Συχνά, βέβαια, μια έξυπνη γυναίκα που αηδιάζει με τα κριτήρια και τις επιλογές των γύρω της θα εκφράσει το θυμό της με επιθετικότητα, δυσπιστία, κυριαρχικότητα και ανταγωνιστικότητα, αλλά ευτυχώς δεν πέρασαν όλες οι έξυπνες γυναίκες άσχημες φάσεις.

Απλά έχει σημασία να εντοπίζουμε με ακρίβεια τις ποιότητες που προκαλούν συμπεριφορές, αν θέλουμε αυτές οι συμπεριφορές να αλλάξουν.

maika said...

mono i psysoula sou metraei!! Afti na prosexeis san ta matia sou!
Katw oi mezoures.. toso prepei na fas,toso na koimitheis,toso na zygizeis.. to idaniko varos,to idaniko ypsos.. idaniki xolisterini, aman pia..
Mi skas! Peta! Ki opoios se zorizei giati thewrei lathos tis analogies sou pes tou na paei na dei an erxesai...

filika

AsGoodAsItGets said...

Ίσως βρεις ενδιαφέρον αυτό το βιβλίο:

Healing Without Freud or Prozac: Natural Approaches to Conquering Stress, Anxiety, Depression Without Drugs and Without Psychotherapy

http://www.amazon.co.uk/gp/product/1405067187/202-6007249-1761460?v=glance&n=266239
http://www.instincttoheal.org/

Προσωπικά το βρήκα αρκετά χρήσιμο και το ίδιο και ένας φίλος στον οποίο το δάνεισα.

Σικελια said...

Είναι σημαντική η εμφάνισή μας. Είναι σημαντικό να μας αρέσουμε. Όχι για τους άλλους. Επαναλαμβάνω, όχι για τους άλλους. Για εμάς τους ίδιους. Και είναι ωραίο να μην "αφηνόμαστε" (στα πλαίσια του υγιούς σώματος), να μην κρυβόμαστε πίσω από την επιτυχημένη καριέρα ή την γοητευτική προσωπικότητά μας για να πάρουμε μερικά κιλάκια ή να μην νοιαστούμε για τα σπυράκια που βγάλαμε στην πλάτη.
Από μέσα μας όμως ξεκινάει η ομορφιά. Και μέσα από τα μάτια των άλλων. Έχω φίλους/ες που αντικειμενικά είναι μέτριοι. Έχουν όμως τόσο καλή ψυχή και τόση αυτοπεποίθηση που όταν τους κοιτάζω γλυκαίνομαι από την ομορφιά τους. Το εκπέμπουν από κάθε πόρο του σώματός τους. Τους βάζεις δίπλα σε πιο όμορφους αντικειμενικά ανθρώπους και κερδίζουν άνετα.
Όλα από το μυαλό και την ψυχή μας ξεκινάνε. Βρες την δική σου χρυσή τομή! Παλεύω κι εγώ παράλληλα για την δική μου ;)

Blonde said...

Είμαι σίγουρη πως είσαι πανέμορφη, τράβα την κουρτίνα και θα δείς...

Lili said...

Ποιος εχει καταλαβει οτι δεν μιλαω για κιλα?


τζιωτζ
να χαρεις μανα μου, το να μην ειναι αποδεκτο η επιθετικοτητα στην γυναικα μου ακουγεται σαν να λεμε "οι αντρες δεν κανει να κλαινε¨

αν σ ενοχλει η επιθετικοτητα να σ ενοχλει και στα 2 φυλα.
εγω αρνουμαι να πασπαλισω τα δοντια μου με ζαχαρη οταν με πανε πιπα κωλο:P

ViSta said...

Eπειδή δεν τα καταφέρνω να κρατήσω στο μυαλό μου όλα τα σχόλια..., αναφέρομαι μόνον στο κείμενό σου...

Ένα από τα κεφάλαια του Ξενοδοχείου με τα 28 δωμάτια αναφέρεται στο δωμάτιο 22 και τις σκέψεις της κας Ευδοξίας για τον Θάνατο και την Ζωή...
http://february2006.blogspot.com/2006/02/to-28-24-post-1000.html

Πιστεύω πως η κατάληξη του post σου είναι ανάλογη της ιστορίας.
"...Κάθε φορά που έκανε αυτές τις σκέψεις δεν μελαγχολούσε, ήταν κάτι που της έδινε κουράγιο και δύναμη για να συνεχίζει. Της έπαιρνε ένα μεγάλο κομμάτι ευθύνης από τους ώμους της.

Ήταν σίγουρη για την αρχή, ήταν σίγουρη για το τέλος, το ενδιάμεσα δεν το όριζε, άλλα ήταν περίεργη και ανυπομονούσε να δει πως θα διαδραματιζόταν."

Θέλει κουράγιο η ζωή και η ευτυχία. Την καλησπέρα μου και τις καλύτερες ευχές μου για το βιβλίο σου :-)

Lili said...

Ρε χεσε τα βιβλια μας και πες μου τι κανει ο μικρος σου?
:P
(eχουμε πολυ καιρο να τα πουμε και εχω πολυ καιρο να "σ επισκεφθω"....ντροπη μου)

ViSta said...

Σε ευχαριστώ για την ερώτηση, μετά χαράς να απαντήσω :-)
O μικρός ονειρεύεται τώρα, ποιός ξέρει τι... Ίσως πυραύλους που διασχίζουν το άπειρο διάστημα, γενναίους ιππότες σε κονταρομαχίες, τον δυναμικρό Spiderman να αναριχεται ουρανοξύστες ή τεράστειους και φοβερούς Tyranosaurus Rex την στιγμή που δαγκώνουν ένα Velociraptor.. με άλλα λόγια...
είναι καλά :-)

ΤΖΩΤΖΙΟΥ said...

Ρε συ Λίλη, παράπονο: θα μου πεις ότι είμαι λεπτολόγος (που είμαι), αλλά σε παρακαλώ, καμιά φορά προσπάθησε να διαβάζεις και ακριβώς σε αυτό που λέει ο άλλος. Είναι αυτό που κάποια στιγμή σου πρόσαψα (τη δημοτικιά μου γαμώ), ότι "you read between the lines", και όταν στο έκανα πίσω για να δω πώς το παίρνεις εσύ, με πήρες στα σοβαρά και έλεγες για κοκόρια και όνους.

Την τάση άλλα να ακούμε και άλλα να καταλαβαίνουμε την έχουμε όλοι όσοι πιστεύουμε ότι έχουμε ακούσει αρκετά ψέματα (προφανώς εντάσσω και εαυτόν εκεί), αλλά γαμώ το κέρατό μου, μια στο τόσο προσπαθώ να πατάξω και λίγο την αλαζονεία μου (που έχω, sorry) και να αφήνω καμιά ευκαιρία στους άλλους να λένε αυτό που εννοούν. Στην πορεία, οι φαφλατάδες φαίνονται (και λόγω σεντονιών μπορεί να υπαχθώ ομοίως εκεί).

Πρόσθεσα την άποψή μου για το τι "φοβούνται" οι "άντρες". Το προσδιόρισα καλύτερα, σύμφωνα με αυτό που έχω δει εγώ, αυτό που ερμηνεύει τα πράγματα, που δίνει νόημα σε όσα βλέπω. Δεν ασχολήθηκα με το τι είναι "αποδεκτό", και δεν είπα τι με "ενοχλεί". Δεν έξεφρασα πλαγίως προσωπική φοβία.

Προσωπικά τώρα, στη γυναίκα μου αναγνώρισα πολλή μαγκιά, και για αυτό μου άρεσε. Την κυνήγησα, και ακριβώς επειδή την κυνήγησα, είχε το πάτημα και με χτύπαγε αλύπητα (όχι κυριολεκτικά). Ήταν η φάση του τεσταρίσματος που πολύ σας τέρπει τις γυναίκες. Μου πήρε πολύ κουράγιο να μπορέσω να σηκωθώ (μιλάμε για πολύ δούλεμα και προσβόλα, από αυτή που εμπεριέχει και αλήθεια επειδή ουδείς Στέλιος, και για αυτό δεν μπορείς να την παλέψεις εύκολα, όχι χωρίς ψέματα, και τα ψέματα δεν παίζουν όταν έχεις ανοίξει τα χαρτιά σου), αλλά τα κατάφερα. Τώρα μιλάει πολύ λιγότερο από ό,τι στην αρχή, και το δούλεμα το κρατάει για άλλους πια, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία :)

Λοιπόν… δεν είμαι ο αρμόδιος να απαντήσω στο αν πρέπει οι άντρες να κλαίνε και αν δεν πρέπει οι γυναίκες να είναι επιθετικές. Για μένα, εγώ κλαίω ενίοτε, και οι επιθετικές γυναίκες καλά κάνουν και είναι, εκτός αν είναι επιθετικές εναντίον μου απρόκλητα, είναι επιθετικές by default, επειδή θεωρούν δεδομένο ότι πρέπει να παλέψουν κάθε στιγμή της ζωής τους για να κρατήσουν τον εαυτό τους ακέραιο, οι γυναίκες που είναι μόνο επιθετικές και δε χαλαρώνουν στιγμή.

Αν δεν γίνω κατανοητός τώρα, υπόσχομαι δημοσίως να μη ξαναδώσω σοβαρή απάντηση ως σχόλιο στο βλογ σου.

Lili said...

Mωρε κατανοητος εγινες, αλλα μπαινω σε μεγαλο πειρασμο να σου πω οτι δεν εγινες με τετοια υποσχεση.


οκ δεν κεφραζες φοβια σου κακως σε ερμηνευσα, αλλα ειναι απο κεκτημενη ταχυτητα
μην εισαι και συ μωρε τοσο ψειρας, 9 στις δεκα δεν προσεχω ποιος λεει τι και απαντω στο κομεντ καθεαυτου χωρις να βγαζω συμπερασμτα γι αυτον που γραφει.

αν και για σενα εχω βγαλει το συμπερσαμα οτι μιλας πολυ (και γιαυτο μαλλον η γυναικα σου το λιγοστεψε...που να προλαβει?:P)


πριν τα παρεις να σου πω οτι και γω μιλαω πααααααρα πολυ και φχαριστειμαι τα κομεντ σου.

ΤΖΩΤΖΙΟΥ said...

Τι να τα πάρω; Με τόσα που γράφω, τι άλλο να συμπεράνεις; Αλλά περισσότερο γράφω, παρά μιλάω. Η εξήγηση είναι από το Μη πατάτε τον τοίχο (φαίνομαι σιωπηλός και δυνατός επειδή δεν μπορώ να μιλάω και να ρουφάω την κοιλιά μου ταυτόχρονα).

Σκάω. Παφ.

ΤΖΩΤΖΙΟΥ said...

(Και επειδή είμαι ψεύτης όπως όλοι οι άντρες, θα σκάσω μετά το επόμενο.)

Συμφωνώ με τη Maggie, ότι άμα νιώθεις καλά με τον εαυτό σου, φαίνεται, και τύφλα να'χουν ο Brad, η Salma και η Natalie. Από πριν συμφωνούσα, αλλά ξέχασα να το πω πάνω στον ειρμό μου.

achilleas said...

KANE DIETA TOTE!
1,60 KAI 69 KG, too much!
me to blog pantos tha travixeis pistevo

My first book

My first book
A funny Homebirth