Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Thursday, October 26, 2006

Ελευθερια στο νετ; Μια αλλη αποψη

Διαβαζω απο χτες την αγανακτηση των μπλογκερς για την ελευθερια του μεσου και -ξερω οτι θα φαω κραξιμο τωρα- δεν μπορω να μην αναρωτηθω...Ελευθερια σημαινει να μπορω να πω "εγω γουσταρω τα μακαρονια" ακομα κιαν ΟΛΟΙ (η σχεδον ολοι) γουσταρουν το ρυζι.
Αυτο ειναι ελευθερια.
Το να γραφεις "εγω γουσταρω τα μακαρονια" και να σου βριζουν την οικογενεια δεν ειναι ελευθερια, ειναι αγενεια, abuse, ελλειψη παιδειας, μαλακια, πες το οπως θες, αλλα ελευθερια δεν ειναι.
Αν λες "εγω γουσταρω τα μακαρονια" και σε χλευαζουν η απλα φιλονικουν μαζι σου για το οτι ΕΣΥ γουστρεις τα μακαρονια, παλι ειναι μαλακια.Σπανιως εχω δει επιχειρηματα και διαλογο, αλλα εχω νιωσει πολυ συχνα απο "συνομιλητες" την επειγουσα αναγκη φιμωματος, κριτικης και "θα σε φτιαξω εγω"
Πως μπορει να ξερει ο φυλακισμενος τι ειναι ελευθερια;
Λιγους, πολυ λιγους ανθρωπους εχω δει μεσα την μπλογκοσφαιρα να ειναι πραγματικα ελευθεροι, μεσα τους, και σαν παραδειγμα θα φερω τον bruce.
Θα πει οτι γουσταρει τα μακαρονια, θα πει οτι θεωρει μαλακια οποιον τρωει ρυζι, αλλα δεν θα επηρεαστει ουτε θετικα ουτε αρνητικα απο τους απεξω. Τα λογια του δεν πηγαζουν απο απωθημενα ουτε απο κακιες. Εκφραζεται ελευθερος απο προσωπικα παθη.
Και αυτο ειναι που εμενα μου αρεσει σε κεινον.
Οποτε τα παιρνω με τις μαλακιες, παω και τον διαβαζω (και ευχομαι να μην εχει γραψει για γκρουπ τα οποια τα μελη γεννηθηκανε οταν συζουσα με τον πρωτο μου γκομενο) και ερχομαι στα ισα μου.

Ποια ελευθερια λοιπον;
Ποτε ειχαμε ελευθερια;
Επειδη δεν υπηρχε αστυνομευση;
Μα φανηκε τι γινεται, αντι να εκμεταλλευτουμε αυτην την ελλειψη "νομων" και να γραψουμε για πραγματα που θα αγγιζαν αλληλους και θα προσφερανε γνωσεις(η και παρα-γωνσεις, στ αρχιδια μου) κατι που δινει δυναμη, καθησαμε ολοι να ασχοληθουμε με το ποιος γαμαει ποιον,ποιος δεν μας "κανει", ποιος μας κανει και να συσφιξουμε σχεσεις, ποιος εχει λινκς και επισκεψιμοτητα και το ποιος εβγαλε βιβλιο η οχι. Το μελημα μας ηταν ποιος ειναι 'ενταξει" βασει το σετ των δικων μας αξιων και καταναλωσαμε ενεργεια σε καβγαδες και πισωπλατα χτυπηματα.
Συγχαρητηρια, οι αυριανοι νομοι περι ιντερνετ θα βασιστουν στην δικη μας συμπεριφορα.



Οσο για το ποιος μηνυσε ποιον, δεν μπορω να εκφερω γνωμη.
Πριν καιρο ειχα πεσει σε ενα μπλογκ το οποιο εκανε outing σε δημοσια προσωπα.
Χωρις να θυμαμαι/ξερω ποιος ηταν πισω απο το μπλογκ αυτο(και δεν με ενδιαφερει, το θεμα μου ειναι οι πραξη) δεν μου φαινεται τοσο τρομερο να μυνηθει.
Η ελευθερια μας σταματα εκει που αρχιζει του αλλου και εφοσον δεν μπαινει στον δικο μας κωλο δεν εχουμε κανενα δικαιωμα να σπρωξουμε καποιον στο να παραδεχτει οτι ειναι gay, ακομα κιαν ειναι υποκριτης, ακομα κιαν ψηφιζει ο ιδιος νομους κατα των gay.

Δεν λεω οτι η μυνηση εγινε σε αυτο το μπλογκ, απλα το φερνω σαν παραδειγμα γιατι -για μενα-και το τονιζω, για μενα, αν καποιος βλεπει την φατσα του στο ιντερνετ με την κατηγορια οτι ειναι gay( η οποιαδηποτε αλλη κατηγορια), εχει καθε δικαιωμα να παει δια της νομικης οδου, και ολα αυτα περι ελευθερια τα ακουω βερεσε.
Ελευθερια για ολους, οχι μονο για αυτους που κραζουν.


Αλλο ελευθερια και αλλο ελευθεριοτητα.





Μην εχοντας ομως περισσοτερα στοιχεια ως προς το τι εχει γινει δεν θα πω περισσοτερα οπως θα επρεπε-λογικα- να κανει και η υπολοιπη μπλογκοσφαιρα.
Για να μπει η αστυνομια σε ενα σπιτι, υπαρχει ΛΟΓΟΣ. (ενα χαρτι ενα ενταλμα που βασιζεται ΚΑΠΟΥ)
Απ οτι καταλαβα εχουμε στα χερια μας μονο το τι εγραψε ο ιδιοκτητης του blog me.
Δεν εχω λογους να αμφισβιτησω οτι ολα εγιναν οπως ειπε( δεν μου αρεσει να βγαζω κατηγορητηρια με ευκολια) αλλα δεν εχω και λογους να πιστεψω οτι ολα οσα ειπε ειναι αληθεια η ακριβως ετσι.
Πολλοι μπλογκερ ειναι δημοσιογραφοι, εχουν φανταζομαι προσβαση στα αστυνομικα δελτια. Ποσοι κανανε τον κοπο να δουνε τι εχει γινει;
Και οσοι απο μας δεν ειναι ρεπορτερ, μηπως θα επρεπε να περιμενουμε να δουμε ΤΙ εχει γινει, ποιος φταιει και μετα να φωναζουμε;
Δεν λεω οτι τα πραγματα δεν ειναι ακριβως οπως τα λεει το blogme ουτε οτι η μηνυση δεν ηταν δικαιολογημενη. Μην παρεξηγηθω.

Λεω οτι
Οι παρορμητικες κινησεις και δηλωσεις εκθετουν εμας, και η ελευθερια δεν ειναι ενα γλυφιτζουρι που αποβαλλει απο πανω μας τις οποιες ευθυνες μας.
Γιατι τοτε την ευθυνη μας και των γραπτων μας θα την παρει καποιος αλλος.


Δεν εχω να πω τιποτ αλλο πανω στο θεμα, δεν ξερω τι εχει γινει, γυρναω στους κωλους.
Αυτους, τους ξερω καλα.

21 comments:

S G said...

χμμ δεν εχεις καταλαβει κατι. Η αγενεια και η μαλακια δεν απγορευονται. Το να σου λεει καποιος οτι ειναι ηλιθιο να μην γουσταρεις μακαρονια, ειναι ισως ανουσιο (περι ορεξεως...) αλλα ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ.

enteka said...

όντως, δεν ξέρουμε όλη την ιστορία, αυτό που μου κάνει την χειρότερη εντύπωση είναι ότι κατηγορείται το blogme που απλώς αναμετέδιδε το όποιο blog. Αύριο το Μόνιτορ;

SykoFantiS_Bastoyni said...

Λίλι μπορούμε να γίνουμε σαν τα υστερικά αμερικανάκια που μηνύουν την καντίνα της παραλίας γιατί τους έκαψε ο ήλιος την ώρα που έκαναν μπάνιο.

Ο μηνυθείς δεν έγραψε κάτι, απλά διατηρεί ένα site ΣΥΛΛΟΓΗΣ πληροφοριών από άλλα sites που ΔΕΝ μπορεί να ελέγξει .
Οπως το monitor .
Και βέβαια ο καθένας μπορεί να ζητήσει απο την αστυνομία να τον προστατευσει όταν νοιώθει πως προσβάλεται αλλά το να μηνύσει κάποιος τον τράκερ ενός άλλου γιατί έχει ένα Referring URL που τον βρίζει είναι ΑΝΟΗΣΙΑ

Την καλημέρα μου

Lili said...

ενας ενας δεν σας προλαβαινω


νιωθω οτι καπου δεν εγινα κατανοητη.

συκοφαντι και εντεκα, ο blogme λεει οτι ο λογος που μπηκαν ειναι αυτος.
Δεν εχω λογους να μην τον πιστεψω, δεν εχω ομως και λογους να τον πιστεψω.
θεωρω οτι το να μπει η αστυνομια σπιτι σου να κατασχεσει τον σκληρο σου και να σε βαλει για νανι στην ασφαλεια, ειναι μια σοβαρη κινηση και ισως-ισως λεω- δεν εγινε για τον λογο που παραθετει ο μπλογκ μι
Ζηταω μια επιβεβαιωση πριν ξεκινησω να ξεσηκονωμαι. Αυτο λεω.



sg
ειναι λιγο λεπτο το ζητημα, αν θες humor me για λιγο.
Οι νομοι βγηκανε για να προστατευουντ καποιοι ανθρωποι αφου δεν ειχαν ολοι μεσα του εσωτερικο φως που να τους οδηγει σε αξιεπαινες πραξεις.
οι νομοι βγηκαν για να προστατευτει καποιος απο physical pain, ψυχικη οδυνη, ζημια στα επαγγελματικα του κλπ κλπ.
καλα μεχρι εδω;

Αν ειχαμε εσωτερικη ευγενεια, δεν θα υπηρχαν νομοι, αλλα και αν η γιαγια μου ειχε ροδες θατα τρολει.

Στην προκειμενη περιπτωση, ναι δεν ειναι παρανομο καποιος να σε βρισει, οσο ηλιθιο και να ειναι, οπως δεν ειναι και παρανομο καποιος να σου κανει μηνυση, οσο ηλιθιος και να ειναι ο λογος για μας που ειμαστε απ εξω.


συκοφαντη
τα αμερικανακια που μηνυουν τον οποιονδηποτε για ψυλλου πηδημα ειναι ανθρωποι που δεν παιρνουν καμια ευθυνη για τον εαυτο τους και ειναι συνηθως ανθρωποι passive agressive που το παιζουν θυμα, η που ειναι πονηροι και πανε να βγαλουν κανα φραγκο.
Dεν βλεπω τι σχεση εχουν με το συγκεκριμενο ζητημα, αληθεια. Περα οτι υπαρχει νομικη οδος, οι περιπτωσεις ειναι τελειως διαφορετικες.


(και μη μου λες εμενα μια ξερη καλημερα γιατι θα σου κανω μηνυση :P)

SykoFantiS_Bastoyni said...

Κάνε μου μηνυση μανάρι μου αλλά ντεν έχω φράγκα . Μόνο το κορμί μου έχω ...

Επι της ουσίας η αστυνομία και κυρίως η δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος δεν έχει ιδέα ούτε απο ηλεκτρονικά ούτε απο πληροφορική ούτε απο έγκλημα.
Δεν ξέρω αν θυμάσε το ντέρτι μπίζνες πριν κανα χρόνο ...τσουβάλιασαν ένα φοιτητή που έκανε πλάκα στο διαδίκτυο. Αποδεδειγμενα πλάκα.

Θα μου πεις τώρα αμα είναι επικεφαλής της αστυνομίας ο Πολύδωρας τι περιμένεις ;

παράλληλος said...

"Για να μπει η αστυνομια σε ενα σπιτι, υπαρχει ΛΟΓΟΣ."

Τίποτα πιο παθητικό και φασιστικό, σου βρίσκεται?

Lili said...

συκοφαντη, δεν παρακολουθω ειδησεις και πρπει να σου πω οτι στην δικη σου περιπτωση δεν ειχα καμια αμφιβολια. Ομως επειδη ακριβως μου φαινεται μεγαλη ανοησια αυτο με το μπλογκ μι, νιωθω οτι χρειαζεται διασταυρωση πριν αρχισουμε να τρεχουμε στ αρματα.
Απο κει και επειτα αν η στυνομια δεν εχει την απαραιτητη καταρτιση δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν καποιοι δικηγοροι οι οποιοι ξερουν τι τους γινεται σε θεματα νετ.


Δεν ελεω οτι δεν εγινε ετσι.
Λεω οτι θελω να το διασταυρωσω πριν "προκανω τα στηθη μου στον αγωνα."

(και πιστεψε με αν ειναι αληθεια, θα κανω ισως και περισσοτερο θορυβο...αλλα χρειαζομαι την επιβεβαιωση....εσεις οχι;)

SykoFantiS_Bastoyni said...

Λιλι μου . Το διαδίκτυο έχει μια κουλτούρα ( και επιμένω στην λέξη κουλτούρα ) που ένας «λειτουργός» της δικαιοσύνης δύσκολα θα την καταλάβει .
Και βέβαια κρατώ πολλές επιφυλάξεις αν αυτός ο έρμος ο μηνυτής θίχτηκε από ένα μπλόγερ.
Έχει τεράστια διαφορά αυτό από το να μηνύεις αυτόν που διαβάζει το θέμα για το οποίο θίγεσαι .
Ο bologme.gr δεν έκανε τίποτε άλλο από το να ΣΥΛΛΕΓΕΙ ποστ όπως το Monitor .
Αυτό με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι και ο μηνυτής και ο εισαγγελέας και η δίωξη ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΕ .
Για αυτό και όλος αυτός ο χαμός cherie ...

Υ.Γ Κάνε μου μήνυση και από μένα ότι θες μανάρι μου...

Lili said...

funel
δεν καταλαβαινω τι λες στο σχολιο σου ομως αυτα περι αμοιβης με ξενερωνουν απιστευτα...και εφοσον δεν καταλαβαινω τι γραφεις δεν μπορω να αναλαβω την ευθυνη να τα φιλοξενησω εδω ειδικα απο την στιγμη που υπαρχει απο μερια σου νομικο ζητημα.(αν καταλαβα καλα)
Επισης αυτα περι αμοιβης για να καταδωθει καποιος(παλι αν καταλαβα καλα) με ξενερωνουν απιστευτα (κιας μην καταλαβα ποιος τα εγραψε, εσυ η καποιος αλλος)...οποτε δεν θα δημοσιευσω το σχολιο σου ειδικα απο την στιγμη που το εχεις ποσταρει και αλλου (Αλλου φαν μαρξ.)και μπορει να το διαβασει οποιος θελει πηγαινοντας εκει.


ελπιζω να μην σε προσβαλλω η να σε θιγω με αυτην μου την αποφαση αλλα εφοσον δεν καταλαβαινω γρι, θα κανω την παπια και δεν θα ανακατευτω με τα πιτουρα.


εδω μιλαω πιο πολυ για γενικα συμπεριφορες και οχι για ειδικες αντιδικιες, παιρνοντας παραδειγμα τον μπλογκ μι.

δεν θα θελα να γινει πιο "ειδικο" το θεμα


σ ευχαριστω για την κατανοηση.

Lili said...

ρε συ θα σου κανω μυνηση για ασυνενοησια



ποιος λεει οτι ο λογος που συλληφθηκε ο μπλογκ μι ειναι αυτος που λεει?
Ο μπλογκ μι.


ολα καλα και ωραια



Ποιος μου λεει οτι ο μπλογκ μι δεν κανει πλακα/ πειραμα/ εχει αφησει καποιες λεπτομερειες απ εξω?



τωρα καταλαβαινεις τι λεω;




Μια διασταυρωση θελω οτι ο χριστιανος οντως συλληφθηκε για τους λογους που λεει πριν συμμετασχω.

(να σου κανω καλυτερα εισαγγελικη παρεμβαση?)

S G said...

"δεν ειναι παρανομο καποιος να σε βρισει, οσο ηλιθιο και να ειναι, οπως δεν ειναι και παρανομο καποιος να σου κανει μηνυση, οσο ηλιθιος και να ειναι ο λογος για μας"

οχι οι νομοι δεν ειναι γενικα για να σε γλιτωνουν απο ψυχικη οδυνη. Η υπαρξη μιας καρακαξας ή ενος τηλευαγγελιστη μου προκαλει οδυνη. Μεγαλη. Αλλα δεν απαγορευεται ουτε διωκεται.

Αλλα τελοσπαντων δεν τα εχω με αυτον που κανει την γελοια αυτη μηνυση. Τα εχω με το πανηγυρι, τσιρκο, μπουρδελο που ονομαζουμε ελληνικο κρατος και ελληνικη δικαιοσυνη.

SykoFantiS_Bastoyni said...

Φαντάζομαι σύντομα θα έχουμε λεπτομέρειες και θα μάθουμε την αλήθεια .
Αν πράγματι είναι κάτι άλλο από αυτό που λέει ο μπλογκμι θα ζητήσω συγνώμη απο όλους όπως φαντάζομαι θα κάνουν και όλοι οσοι ασχολήθηκαν με το θέμα.

Κάνε μου και παρέμβαση αλλά ξέρεις τι άλλο θέλω;

Ενα μασαζάκι.....εχεχεχεχ

Lili said...

η Υπαρξη μιας καρακαξας δεν διωκετασι γιατι μπορει εσενα να σου προκαλει ψυχικη οδυνη αλλα εμενα να με κανει να γελαω. Ο νομος προστατευει εκεινη ουσιαστικα με την ελλειψη νομοθεσιας με την οποια θα μπορουσες να της ασκησεις διωξη.

ο νομος προστατευει-υποτιθεται απο ενεργειες.



μαζι σου στο θεμα δικαιοσυνη-πιστεψε με ειδικα σε θεματα παιδιου και διαζευγμενων γονιων η βιασμων εχω χασει πασα ιδεα.

Ομως δεν σημαινει οτι επειδη εχουμε ευλοφγους λογους να αγανακτουμε, οτι πρπει στην πρωτη "καταγγελια" να βρισκουμε την ευκαιρια να ενεργησουμε ταχθουμε και ουσιαστικα να λειτουργησουμε με το συναισθημα αντι για την λογικη.

Εμενα μου φαινεται τρελλο αυτο που λεει ο μπλογκ μι, ΘΕΛΩ διασταυρωση πριν ταχθω οπουδηποτε, αυτο λεω μονο.
Και ενταξει χεστηκες και συ και ολοι στο αν εγω θα ταχθω.
Ομως εγω δεν χεστηκα καθολου με ολο αυτο το κυμα ανθρωπων που πηραν φορα χωρις να δουνε τι εχει παιχτει.



συκοφαντη
η "κουλτουρα" του νετ ειναι διαφορετικη για τον καθενα.
οταν υπαρχει νομικο ζητημα, δεν τιθεται θεμα κουλτουρας αλλα το αν παρενεβη ενας νομος.
κατι απτο

Μου φαινεται παραλογο ενας ανθρωπος να κρατηθει στο τμημα αν δεν εχει γινει παραβαση καποιου συγκεκριμενου νομου.
Καπου πρπει να βασιστηκανε βρε αδερφε.

Ακομα κιαν ηταν κατι τοσο γελοιο οπως το να βρισεις επειδη υπαρχει νομος κατα του βρισιματος.


τι νομος υπαρχει για τα rss feed?
αν δεν υπαρχει με τι δικαιολογια κρατηθηκε?



Μονο εγω το βρισκω ακαταλαβιστικο?

Lili said...

μασαζακι θα σου εκανα αλλα θα με ξεμαλλιασει η δικια σου και μας βλεπω μετα στα δελτια του σταρ


'της εκανε μυνηση γιατι η καουκα ηταν συνθετικη και της εκοψε τα δαχτυλα:P"

S G said...

"η Υπαρξη μιας καρακαξας δεν διωκετασι γιατι μπορει εσενα να σου προκαλει ψυχικη οδυνη αλλα εμενα να με κανει να γελαω."

οχι, φυσικα δεν ειναι αυτος ο λογος που δεν απαγορευεται ο κακαραξισμος. Η ελευθερια του λογου ειναι ο λογος. Αν πραγματικα με εβλαπτε, πχ με σκοτων, ακομα και αν σε εκανε να γελας πολυ, παλι θα απαγορευοταν.

Γιατι το να με σκοτωσει ειναι προσβολη της ελευθεριας μου.
Αντιθετα το να λεω οτι γουσταρω δεν ειναι προσβολη της ελευθεριας κανενος. Εχει ο αλλος ελευθερια να αρνηθει οτι πω, ή να μου πει τα ιδια. Δεν εχει ομως κανενα δικαιωμα στο μυαλο μου ή στο στομα μου. ελπιζω να ειναι λιγο πιο κατανοητη η φυση των ατομικων δικαιωματων τωρα...

Lili said...

ελπιζω να ειναι λιγο πιο κατανοητη η φυση των ατομικων δικαιωματων τωρα...

*************************

δεν πιστευω οτι εγραψες αυτο το πραγμα.
(πρπει να μου κανεις πλακα)
οκ...
αντιθετως θα ελεγα οτι μπερδευτηκα πολυ πιο πολυ.
απορια πρωτη, ....μου κανεις μαθημα/κυρηγμα?
γιατι ειχα την εντυπωση οτι καναμε διαλογο...

απορια δευτερη
τι σχεση εχει ο φονος/δολοφονια με την προσβολη της ελευθεριας σου;
(οσο για το αν θα γελουσα το ειπα σε αντιθεση με την ενοχληση σου,ηταν ενα παραδειγμα οσον αφορα την ευθυνη για τις εσωτερικες μας και εξωτερικες μας αντιδρασεις)



απορια τριτη
αν πεις την καρακαξα πουτανα νομιζεις δεν μπορει να σε τρεξει?




νταξ?
περναω στο μαθημα δημοκρατια, ελευθερια, συνταγματικα δικαιωματα?

:P :D

Lili said...

ελπιζω να μη παρεξηγηθεις. Ολο αυτο εχει γινει τοσο κραυγαλεο που πλεον δεν μπορω να το παρω στα σοβαρα



(ψιτ, το να σε σκοτωσει δεν σε προσβαλει μανα μου ουτε προσβαλει την ελευθερια σου αλλα σου διακοπτει την ζωη. period. μαλλον ηθελες να γραψεις κατι αλο ακαι απο κεκτημενη ταχυτυτα τα εκανες ουλτρεξ. δυο σε ενα.)


κουραστηκα, παω να ξελαμπικαρω

Lili said...

http://justthereturn.blogspot.com/


geia sto stoma tou

S G said...

"απορια δευτερη
τι σχεση εχει ο φονος/δολοφονια με την προσβολη της ελευθεριας σου;"

ξερω γω, γιατι δεν καθεσαι λιγο να το σκεφτεις? ο φονος δεν σου προκαλει απλα πονο. Σε αποτρεπει απο το να ζησεις την υπολοιπη ζωη σου, ειναι δηλαδη πληρης στερηση ελευθεριας. αυτο που τιμωρειται δεν ειναι ο πονος ειναι η στερηση ελευθεριας. Αν ηταν μονο ο πονος, τοτε η δολοφονια στον υπνο σου θα ηταν νομιμη.

"αν πεις την καρακαξα πουτανα νομιζεις δεν μπορει να σε τρεξει?"

το αν μπορει δεν εχει καμμια σχεση με την συζητηση μας που ειναι κανονιστικη, δηλαδη τι ειναι σωστο οχι τι ισχυει. Αλλα ακομα και ετσι, ειναι αναλογο με την περιπτωση. Αν πω οτι την ειδα να γαμιεται και να πληρωνεται και δεν ισχυει, ειτε πρεπει να ειμαι χαζος/τρελος (οποτε δεν εχω καμμια ευθυνη) ειτε ειμαι υπολογος και μπορω να δικαστω.
Αν ομως την πω απλα πουτανα και ειναι φανερο οτι δεν εννοω οτι εκανε ολα τα αλλα κανω σατιρα, ειναι πληρως νομιμο. Δες το Λαρρυ Φλυντ για να καταλαβεις.

Lili said...

ο διαλογος αυτος εχει γινει πολυ σουρεαλ για μενα...το παρδιγμα του θανατου ουτε που θα το πλησιασω.
το παρσδειγμα της πουτανας που θα κατασλαβει τοι το λες σατιρικα εφοσον δεν ειναι παλι δεν θα το πλησιασω.


οποτε μου μενει μονο ενα πραγμα να πω



Το "σωστο" ειναι διαφορετικο για τον καθενα.
στην περιπτωση μας δεν μιλαω για την λογικη του πραγματος και ποσο σωστο ηταν αλλα για την ελλειψη ψτχραιμιας που διακατεχει ολους και καταδικαζουν πριν ακουσουν την αλλη αποψη, πριν μαθουν αν αειναι ολα ετσι οπως παρουσιαστηκανε απο ΕΝΑΝ ανθρωπο...και ωχου..σορρυ αλλα βαρεθηκα, παω να δω υο λαρυ φλιντ για 5η φορα μπας και δω τι μου διεφυγε.

για να το λενε οι πολλοι ετσι θα ναι. Ναι?

S G said...

δεν ειμαι σιγουρος οτι καταλαβαινω τι λες. παντως ναι, νομιζω πρεπει να ξαναδεις τον Λαρρυ. Και μην επικεντρωθεις στον τρελο χαβαλε, αλλα στην δικη και στον λογο του Ε.Νορτον. Ειναι ο,τι καλυτερο εχω δει σε ταινια.

My first book

My first book
A funny Homebirth