Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, October 27, 2006

Απολογισμος, αναλυση, σκεψεις και ανησυχιες.

"Για να γινει μπουκα στο σπιτι καποιου χρειαζονται πολυ πιο σοβαροι λογοι, απο μια μηνυση για εξυβριση ρε συ Λιλι, Οπως παιδικη πορνογραφια, απατη, κλπ..."
Νατο, το ελεγε και καποιος αλλος την ωρα που πιναμε καφε, το ειχε πει και καποιος σε ενα φορουμ.
Οχι δεν λεω ουτε υποννοω οτι ο υπευθυνος του Μπλογκ με, ειχε κανει κατι τετοιο, μην παρεξηγηθω, εκφραζω αυτο που μεχρι προτινος πιστευα.
Οτι συνηθως -λογικα-δεν μπαινει η αστυνομια σπιτι σου να σου κατασχεσει τον σκληρο δισκο μονο και μονο επειδη σου κανανε μηνυση (για εξυβριση, , αν καταλαβα καλα)
Μπηκα στον Ε λογιερ σημερα μπας και διαβασω κατι σχετικο αλλα δεν βρηκα.
Και ομολογω οτι δεν ξερω αν ισχυει, γιατι πολλοι μου λενε οτι "Ναι, μπορουνε να μπουνε στο σπιτι σου για εξυβριση και μονο."
Και να σας πω κατι;
Δεν μου κανει εντυπωση αν το καλοσκεφτω.Μεγαλωνωντας μαθαινεις να αποδεχεσαι οτι πολλα πραγματα ειναι αδικα και δεν βγαζουν νοημα και καταλαβαινω οτι αυτο ειναι τρομακτικο.


Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι η αντιδραση ενηλικων υποτιθεται ανθρωπων οι οποιοι απο χτες λειτουργησαν με υπερβολη και παρορμηση.
Γραπτα στα ξενα, απαιτηση να μαθουν ποιος ειναι ο υπαιτιος(μηνυτης), αναφορες στην Κινα(η οποια εχει απιστευτα καλα σαν χωρα οπως και η δικη μας εχει απιστευτα κακα), ενα απιστευτο αλαλουμ οδηγημενο απο το συναισθημα.
Τον φοβο.

Ακουσα πολλα για την ελευθερια του λογου.
Συγγνωμη, οι φοιτητες με τα νιατα τους συγχωρουνται, αν τα νειατα δεν ειχαν ιδεαλισμο, και την πεποιθηση οτι μπορουν να αλλαξουν τον κοσμο δεν θα ειχαν και την αυτοθυσια και την απολυτοσυνη που χρειαζεται ας πουμε ενας στρατιωτης που παει στον πολεμο για την πατριδα του.
Προσωπικα δεν εχω δει να υπαρχει ελευθερια του λογου, ουτε στους επαγγελματιες-ειτε γιατι υπαρχουν κομματικα κυβερνητικα θεματα, ειτε γιατι θα φανε καμια μηνυση.
Το ιδιο συμβαινει και στα μπλογκ.
Γιατι τοση απορια;
Εχουμε οση ελευθερια μας δινει ο μπλογκερ με τον ελεγχο τον σχολιων και ελευθερια να επιλεξουμε το θεμα μας και να εκφραστουμε οπως νιωθουμε.
Ως εκει.

Υπαρχουν ανθρωποι πισω απο τις οθονες, οι οποιοι μπορει να εκτεθουν (απο μας η αλλους), να θιχτουν, να πληγωθουν η πολυ απλα να ειναι δικομανεις μαλακες.
Το χτεσινο ηταν μια υπενθυμιση οτι στην ακρη καθε μπλογκ υπαρχουν κανονικοι και μη κανονικοι ανθρωποι.
Οτι ελευθερια δεν σημαινει κανω ΟΤΙ μου γουσταρει. Η Ελευθερια ερχεται με μεγαλη υπευθυνοτητα, κυριως απεναντι στους συνανθρωπους μας.
Το γεγονος οτι ολοι εχουμε παρανομησει λιγο πολυ το ξερουμε, το γεγονος οτι οι περισσοτεροι δεν τρεχουν στα δικαστηρια ειναι κι αυτο κατι παρηγορο, αυτο ομως δεν σημαινει οτι πολλες φορες συντρε δεν συντρεχουν λογοι.

Εγω προσωπικα ειχα ξεκινησει διαδικασια τον Αυγουστο οταν δεχτηκα εκβιασμο οτι θα μπει η φατσα μου παντου στο νετ.
Δεν θα μπω σε λεπτομερειες, ο φακελλος και το επιμαχο σχολιο πηγανε στο γραφειο του δικηγορου. Οταν περασε η εβδομαδα που μου ειχαν δωσει σαν περιθωριο να¨'συμμορφωθω" ελειπα και γυρισα λιγες μερες μετα.
Το επιμαχο ποστ ειχε κατεβει. Αποφασισα για 2η φορα να μην δωσω συνεχεια.
Αλλα αν δεν ειχε κατεβει, δεν με ενδιαφερει ποσως αν επεφτε ολο το μπλόγκοχωριο επανω μου, εφοσον ενιωθα οτι καποιος με απειλουσε θα εκανα οτι ηταν απαραιτητο για να προστατευτω, κιας φωναζαν ολοι οτι ειμαι ψωναρα και ποια νομιζω οτι ειμαι. Ειμαι αυτη που θελω και νομιζω οτι ειμαι, και εφοσον ο νομος με προστατευε στην προκειμενη περιπτωση, στον νομο θα κατεφευγα. Ετσι για να ειμαστε ξεκαθαροι.

Φυσικα, επειδη δεν ειμαι τρελλη, δεν θα κατεφευγα στην δικαιοσυνη επειδη πχ καποιοι με κατηγορουν οτι σβυνω σχολια "επειδη θελω να ακουω μονο καλα πραγματα"(κι α ς ειναι καθαρα δικη τους ερμηνεια αυτη, στ αρχιδια μου γραφω οποιον το παιζει εξπερ αναλυτης της Λιλι), η τον καθε ασημαντο που λεει αλλα ντ αλλων και διαστρεβλωνει τα παντα.
Αν ομως καποιος εκανε μια κινηση που θα με εθετε σε κινδυνο (μικρο η μεγαλο δεν εχει σημασια) οπως το να βαλει την φωτο μου χωρις την θεληση μου απο την στιγμη που εχω δηλωσει που συχναζω, τι κανω, που μενω και δεχομαι hate mail, ε ναι, αν ο νομος μπορουσε να με προστατεψει, θα το εκανα. Καποια πραγματα δεν ειναι παιδικη χαρα.
Ελπιζω να ειναι κατανοητη η εννοια της ατομικης ελευθεριας η οποια δεν ισχυει μονο για τον Τσιπροπουλο, εμενα εσενα αλλα και τον μηνυτη.

Τον οποιο δεν ακουσαμε. Δεν ξερουμε τις λεπτομερειες. Δεν ξερουμε αν ο ανθρωπος αναγκαστηκε να μηνυσει τον τσιπροπουλο γιατι αυτη ειναι η διαδικασια, δεν ξερουμε τιποτα, ουτε απο δελτια, ουτε απο αλλες πηγες, περαν του ιδιου του τσιπροπουλου.
Και απο χτες φωναζω, να ηρεμησουν ολοι, να περιμενουμε να δουμε τι παιχτηκε.

δεν λεω οτι Ο τσιπροπουλος ειπε ψεμματα, ουτε οτι δεν αδικηθηκε.
και αν οντως εγινε μπουκα σπιτι του, και εγιναν ολα οπως τα λεει, δεν απειληθηκε μονο η ελευθερια του λογου, αλλα πολυ πιο βασικα πραγματα.
Ολη αυτη η χτεσινη παρορμηση των μπλογκερς με εξεπληξε.

Υπερβολη. Αυτη η λεξη μου ερχεται στο μυαλο

Καποιοι αναρωτηθηκαν αν ηταν φαρσα.
Ρε σεις, τα παιδια κανουν φαρσες,τα παιδια κανουν "καταληψεις", τα παιδια αντιδρουν παρορμητικα απεναντι στην αδικια.
Και χτες ειδα ενηλικες που παιρνουν στα σοβαρα τον εαυτο τους να τρεχουν εναν αγωνα δρομου χωρις να εχουν δει, μαθει τι δρομος ειναι αυτος, αν ειναι πεπατημενος, αν αυτος που καταδικαζανε ειχε δικιο.
Μονο και μονο επειδη φοβηθηκανε οτι δεν εχουν δυναμη.
Ε ναι, το να εχεις ενα μπλογκ δεν σε κανει παντοδυναμο, εννοειται οτι πρεπει να προσεχεις τι κανεις και τι λες.
Το τρομακτικο δεν ηταν η μη ελευθερια του λογου αλλα η εισβολη στο σπιτι.
Χωρις ουσιαστικο και σοβαρο λογο, αυτο ειναι τρομακτικο.



Και αν εγινε ακριβως οπως τα λεει ο Τσιπροπουλος, να οργανωθουμε, οπως τοτε με τις υιοθεσειες(οσοι ανακατευτηκαντε με αυτο, ξανακαντε το ετσι,μεθοδικα), να φερουμε καποιο αποτελεσμα(ισως, επιτρεψτε μου να εχω καποιες αμφιβλοιες).
Ομως εφοσον δεν εχουμε καμια αλλη πηγη πληροφορησης, καλο θα ηταν να κατσουμε διπλα του, να του δειξουμε οτι συμπονουμε και στηριζουμε, αλλα πριν προβουμε σε αγγλικα "δελτια τυπου" και μπανερ, και μεγαλες κουβεντες οπου εμπλεκονται πιθανα ονοματα μηνυτων, να κατσουμε λιγο να σκεφτουμε.
Ψυχραιμα.

Γιατι η εικονικη ζωη εχει τις ιδιες συνεπειες με την πραγματικη.
Και καιρος ηταν οι διαφοροι που την ειχαν δει παιδικη χαρα, να μαζευτουν.
Υπαρχουν ανθρωποι πισω απο τις οθονες.
Οι υπολογιστες μας ειναι απλα ενα μικροφωνο που βοηθαει να ακουστει πιο μακρυα αυτο που λεμε σε μια σκοτεινη αιθουσα με αγνωστους.
Ειμαστε ομως υπευθυνοι γι αυτα που λεμε. ΝΟ?



Θελω τελειωνοντας να πω στον Αντωνη Τσιπροπουλο να με συγχωρεσει που με αφορμη την δικη του περιπετεια ξεκινησα να γραφω αυτα που σκεφτομουν εδω και καιρο, και που αφορουσαν την συμπεριφορα στο διαδυκτιο, ποτε παρεβαινουμε νομους και πως ειμαστε βορα στον καθε δικομανη αν ηθελε να μας τρεξει.
Χωρις αυτο να σημαινει οτι καποιοι νομοι δεν ειναι απαραιτητοι και οτι ειναι μεμπτο να τους χρησιμοποιεισεις οταν νιωθεις οτι καποιος σε απειλει η σου κανει κακο. .
Στην περιπτωση σου δεν μπορω να ξερω αν επεσες θυμα δικομανους, αν επεσες θυμα κακου νομου, αν επεσες θυμα κακης συμπεριφορας απο μερια την Ταξης, και μεχρι και να ακουσω και την αλλη πλευρα η να εχω μια διασταυρωση εστω, επιφυλλασομαι.
Συγγνωμη αν δεν μπορω να σου προσφερω εγω τουλαχιστον κατι παραπανω.
Ουτε εχω αντιρρηση που σου το προσφερουν οι συμπλογκερς.

Εχω ομως μεγαλη αντιρρηση στον τροπο που εγινε και γινεται.
Βλεποντας τις τακτικες αυτες, μετα το σοκ προβλεπω -σε κανα χρονο απο τωρα-να πεσει η μια μυνηση μετα την αλλη μεταξυ της μπλογκοσφαιρας, γιατι οποιοδηποτε παιχνιδι δινει δυναμη και αβανταζ πανω στον αλλον, ειναι καλοδεχουμενο μεταξυ "ανηλικων". Στην μπλογκοσφαιρα τα τριπακια εξουσιας, και οι υπερμετροι εγωισμοι δινουν και παιρνουν, οποτε η εκβαση και η αληθεια της υποθεσης σου θα εχει πολυ μεγαλο ενδιαφερον.


Το παρον καθιστα απλωμα του "τραχανα" μου.Αν το θεωρησετε ανοησια δικαιωμα σας και ευχαριστως να εκφερετε την αποψη σας επι του θεματος και οχι επι του θεματοθετη.( οχι δεν θα σας κανω μηνυση, απλα θα σας γραψω στ αρχιδια μου)
Αν παλι κατι δεν εχω καταλαβει καλα και ο συλλογισμος μου δεν στεκει βαση λογικης-και οχι ηθικης- ευχαριστως να με κατατοπισετε.
Τοσα ξερω, τοσα καταλαβαινω, τοσα λεω.
Ευχαριστω.

8 comments:

Spi_Der said...

Oταν πιανει φωτια, δε λες "κατσε να δουμε, μπορει να περιοριστει μεχρι τις κουρτινες", τη μπουγελωνεις μεχρι να περασει ο κινδυνος.
Αυτο που διαφευγει στη μακροσκελη σου "αναλυση" ειναι το πιο εξωφρενικο της ολης ιστοριας: αυτο που διαβαζω παντου, ειναι οτι μηνυθηκε το "μεσον" κι οχι ο οποιος τυχον "δραστης".Περιπου χοντρικα (αλλα πολυ χοντρικα),σα να μηνυσουνε τα "Windows" επειδη τυχαινει να ειναι η πλατφορμα που χρησιμοποιεις οταν κατεβαζεις παιδικη πορνογραφια.Ναι, τοσο παραλογο.
Το να σου στερουν την ελευθερια λογου με το να μπουκαρουν σπιτι σου με το ετσι θελω δεν ειναι "δυο διαφορετικα πραγματα"-πακετο πανε συνηθως, αντε το ενα να προπορευτει για ολιγον.Καπακι ακολουθει και το αλλο.
Εφ οσον οπως συχνα λες "δεν ασχολεισαι με πολιτικη", τα "καλα της Κινας" ας τα αφησουμε στην ησυχια τους.Δε μιλαμε για τα σπριγκ ρολς, μιλαμε για την κατασταση της ελευθεριας εκει.Και επι χουντας ειχε ηλιο και θαλασσα η Ελλαδα.So?
Aυτα.Την καλημερα μου.

Lili said...

Πρωτ απολα να πω οτι το υφος σου στην τελευταια προταση προσδιδει θυμο και κυρηγμα και i dont appreciate it. Οταν ειπα για τα καλα της κινας δεν εγραψα πουθενα για τα σπρινγκ ρολς (κοιλιοδουλε) αλλα στο γεγονος οτι δεν εχουν απ οσο γνωριζω απο τα λιγα βιογραφικα βιβλια που εχω διαβασει, τα κακα ενος δυτικου συστηματος, πχ, τα παιδια μαθαινουν απο νωρις να μοιραζονται οτι υπαρχει σε μια ταξη, να μην σκεφτονται με το Εγω, και οτι αποψη και να εχεις επι αυτου, δικαιωμα μου ειναι εμενα αυτο να μου αρεσει και να το εκφραζω χωρις να μειωνεις αυτο που λεεω αναφεροντας φαγητα. Που δεν τρωω. :P


το τι θα αφησω στην ησυχια του και αν εχω δικαιωμα να εχω αποψη δεν ειναι της αρμοδιοτητας σου ουτε κανενος, ετσι μια και ανεφερες την Χουντα και το τι καταλοιπα εχει αφησει στις συμπεριφορες και στις αντιληψεις.


Aπο κει και επειτα ημουν ξεκαθαρη ως προς το παραλογο της μπουκας και γιαυτο θελω να μου το επιβεβαιωσει και καποιος αλλος περα του Τσιπριοπουλου.
Βεβαιως και οταν πιασουν φωτια η κουρτινες θα πας να ριξεις νερο αλλα εδω δεν ειδα φωτια, ακουσα μια φωνη να λεει οτι ηταν φωτια και ειδα κοσμο να τρεχει και να θελει να σφαξει τον υπαιτιο "εμπρηστη".


κατα τα αλλα σ αγαπω πολυ, σμουτς

Spi_Der said...

Works like this: αν συνεχεια αποδιδεις στους αλλους "θυμο και κυρηγμα", θα προκαλεσεις εκ μερους τους μια απαντηση που να εμπεριεχει και τα δυο-αλλα που δεν υπηρχαν το begin with.Έιναι το αυτοματο ρεφλεξ σου προς τους παντες-χαλαρωσε.
Για την Κινα: δεν εγραψες πουθενα "τι εκτιμας" στην Κινα.Για συγκεκριμενο λογο αναφερθηκε η Κινα,και αν στο συγκεκριμενο context προσπαθεις να την υπερασπιστεις, τοτε σε ξαναπαραπεμπω στο παραδειγμα με την Ελλαδα και τη χουντα.
Φυσικα και ειναι δικαιωμα σου να θεωρεις την μενταλιτε κυψελης προτιμοτερη απο τον ατομισμο.Αλλα παραμενει η ειρωνεια οτι αυτο το εκφραζεις σε ενα ποστ οπου κατακρινεις ακριβως το οτι η "βλογοσφερα" για πρωτη ισως φορα παραμερισε τον ατομισμο για να προσχωρησει σε νοοτροπια κυψελης.
Λαβ γιου του ;-)

Lili said...

αμαν ρε σπαιντερ νιωθω οτι καθε φορα που εχουμε διαφορετικη αποψη παιζουμε το ιδιο παιχνιδι.

το να μου βαζεις ταμπελιτσες και να μου λες χαλαρωσε ξερεις πολυ καλα οτι ειναι συγκαταβατικο και μονο ινφλαμματορυ μπορει να ειναι, ειδικα οταν γενικευεις, (ευχαριστω που σεβαστηκες την παρακληση μου να τοποθετηθεις επι του θεματος και οχι επι του θεματοθετη)


Το αν μου αρεσει το να πεφτει λιγο το Εγω ειναι προσωπικη μου αποψη.Ολα αυτα τα τσουβαλιασματα περι μενταλιτε κυψελης ειναι κατ εμε ενας ηπιος τροπος να μειωνεις το πιστευω του αλλου.
Η κυψελη εχει και βασιλισσα αν εθυμουμαι καλα την βιολογια μου και απο το να μαθαινεις στα παιδια να μοιραζονται και στο να λειτουργουμε σαν εργατικα εντομα υπαρχει πολυ μεγαλη διαφορα.
Και ειπα Κινα, οχι Ιαπωνια.


Με ελαχιστες εξαιρεσεις, αυτο που εγινε στην μπλογκοσφαιρα κατ εμε δεν ηταν ενδειξη καταργησης ατομισμου, αλλα ισα ισα εξαρση αυτου του ατομισμου. Ο καθενας ενιωσε οτι ειχε κατι να χασει, δεν το εκανε για το κοινωνικο συνολο, ουτε για τον διπλανο του.

Κατω τα χερια απο το Οπιο μας.



Εχω ραντεβου και δεν μπορω να συνεχισω αυτην την κουβεντα, ελπιζω οταν γυρισω τα επιχειρηματα σου να ειναι λιγο πιο πολυ ποτισμενα με "διαφωνω μαζι σου αλλα σε σεβομαι παρ'αυτα με τιην επιλογη των λεξεων μου" ,και επι του χτεσινου θεματος.
Η ψυχαναλυση μου ειναι πολυ βαρυ φορτιο και δεν χρειαζεται να κουραστεις και με δ΄αυτην, αστην για τον ψυχαναλυτη μου.



αντε σμουτς

nuntius said...

Το θέμα εδώ δεν είναι αν όντως ο μπλόγκερ είπε κάτι προσβλητικό, ούτε το πόσο προσβλητικο ήταν αυτό. Στο κάτω κάτω ο θιγώμενος έμαθα οτι είναι δημόσιο πρόσωπο. Αν είναι να κάνουμε τέτοια κουβέντα ας σκεφτούμε να μηνύσουμε το Λαζόπουλο, το Θέμο και δεν συμμαζεύεται. Ακόμα και έτσι όμως θα καταλάβαινα (οχι απαραίτητα και δεχόμουνα, βέβαια) να πάρει το θέμα το δρόμο της δικαιοσύνης ενάντια στον μπλόγκερ και όχι στον διαχειριστή του blogme.gr - αλλιώς να μηνύσουμε και τις μηχανές αναζήτησεις κλπ.
Ναι, δυστυχώς τον θέλουμε τον μπάτσο μας. Ναι, δυστυχώς είμαστε ανίκανοι να διαχειριστούμε την ελευθερία μας μόνοι μας, όταν όμως τα πράγματα ξεπερνάνε τα λογικά όρια ανοχής τότε απλά την έχουμε μπίπ μπίπ.

Spi_Der said...

Λιλυ, εγω επι του θεματος τοποθετηθηκα.Εσυ διαλεξες να μου αποδωσεις υφος και προθεσεις,μη μου χρεωνεις λοιπον εμενα εκτροχιασμο "επι του προσωπικου".
Ο,τι ειχα να πω και ο,τι εχει σημασια για αυτη την ιστορια το ειπα στη δευτερη παραγραφο του πρωτου ποστ μου.
Συμπτωματικα, ειναι το μονο που δε σχολιασες.

vasvoe said...

"Με ελαχιστες εξαιρεσεις, αυτο που εγινε στην μπλογκοσφαιρα κατ εμε δεν ηταν ενδειξη καταργησης ατομισμου, αλλα ισα ισα εξαρση αυτου του ατομισμου. Ο καθενας ενιωσε οτι ειχε κατι να χασει, δεν το εκανε για το κοινωνικο συνολο, ουτε για τον διπλανο του.

Κατω τα χερια απο το Οπιο μας."

από πού το διέκρινες πως πρόκειται για έξαρση ατομισμού;

νομίζεις δλδ ότι έγραψαν ποστ όσοι το έκαναν για το θέμα για να μην χάσουν το μπλογκ-παιχνιδάκι τους;

μου φαίνεται υποτιμητικό.

Lili said...

Βας επετρεψε μου να μην εχω τα ιδια βιωματα με σενα οσον αφορα την μπλογκοσφαιρα και να εχω βγαλει κατα συνεπεια αλλα συμπερασματα κατα ποσο κοπτονται για την ατομικη ελευθερια.
Απο κει και επειτα σεβαστη η αποψη σου.



Σπαιντερ,εγω πιστευω οτι επιασα πολυ καλα την μεθοδο επιχειρηματολογιας, εσυ ισχυριζεσαι οτι σε παρερμηνευσα. Iσως επειδη οταν μιλαω για καποια καλα της Κινας μου απεδωσες τα σπρινγκ ρολ (πως και αφησες εξω τα φτηνα μαγαζια και τα κιμονο βρε ατιμουλικο?).
Αλλα εφοσον λες οτι δεν ηταν αυτος ο σκοπος σου τοτε Οκ. Πασο

Δεν καταλαβα που αναφερεσαι, οταν λες οτι αφησα κατι αναπαντητο.
Ειπα εγω οτι ειναι λογικο να τον συλλαβουν τον ανθρωπο;
ΟΧΙ
Και γιαυτο ειμαι μαζεμενη ως προς τους ισχυρισμους του οτι εγινε για τους λογους που εγινε.
Αν θες δεν μπορω να πιστεψω οτι μπορει να γινει κατι τοσο εξωφρενικο, κατι που η μπλογκοσφαιρα αφομοιωσε ομως αμεσως.
Πιθανον ολοι πιστευετε οτι στην διωξη καθονται ασχετοι ηλιθιοι και μπορει να ειναι ετσι, αλλα μπορει να ειναι και αλλιως.
Μπορει ο νομος να ειναι ετσι και να θελει οντως αλλαγη αφου η αστυνομια επρεπε να τον ακολουθησει, αλλα μπορει και να μην ειναι ετσι τα πραγματα.

τι το παραλογο λεω και μου πιανετε επιχειρηματολογια;
Να διασταυρωσουμε το γεγονος.
τιποτ αλλο.

My first book

My first book
A funny Homebirth