Αναδημοσιευστε ό,τι θελετε αρκει να βάλετε πηγή από κάτω.
Η αναδημοσιευση των σκιτσων και φωτογραφιων επιτρεπεται κατοπιν αδειας για να νιωσω σημαντικη και γιατι δεν μεγαλωσατε σε σταβλο.:P


Friday, October 20, 2006

Ενα μικρο breack (που ζητησες)

Για να μην μου συγχιζεσαι αδικως
(αν το θεμα δεν ειναι ο εγωισμος που εμποδιζει να πεις" σορυ δεν καταλαβα οτι εκανες πλακα."
Για να πω και γω με την σειρα μου"σορυ δεν φανταστηκα οτι θεωρουσες πιθανο οτι καποιοι οντως βουτανε ψαλιδια να κοψουν ταρχιδια του γατου τους")

Υπηρξα "εκπαιδευτρια" καλης συμπεριφορας χρησιμοποιωντας ηπιες μεθοδους, για σκυλια
Υπηρξα παραγωγος και παρουσιαστρια σε εκομπη που περιμαζευε και εβρισκε σπιτια σε αδεσποτα, καθοδηγουσε και εδινε λυσεις για τα προβληματα των κατοικιδιων και πληρωνα απο την τσεπη μου για να κανω φιλμακια ευαισθητοποιησης.( το 98)
Εχω σωσει περισσοτερα αδεσποτα απο τους περισσοτερους φιλοζωους που ξερω εδω μεσα. Και εκει εξω.
ειχα φτιαξει λιστα με τους ακαταλληλους κτηνιατρους με κινδυνο να φαω μυνηση.
Εχω σωσει και περιθαλψει ποντικια και αλλα non cute ζωακια.
Εχω σκοτωθει για θεματα ζωωφιλιας με παρα πολλους στην ζωη μου.. .


Να εξηγουμαστε για να μην παρεξηγουμαστε.
Νιωθω οτι δεν μου συμπεριφερθηκες καλα, δεν περιμενω να το παραδεχτεις, απλα το εκφραζω. Παμε γι αλλα.

8 comments:

Anonymous said...

Το θέμα είναι οτι παν τα @@ του γάτου γιατι κατούρησε. Συμπέρασμα: Στο σπίτι της lilis μη κατουράτε όπου νάναι γιατί θα σας κοψει τα @@.

Lili said...

αλλο ουρω
αλλο εκσπερματωνω
αλλο ψεκαζω ουσιες για να οριοθετησω την περιοχη μου


ρε πουστη μου ξερω οτι ολα απο το ιδιο "μερος" ερχονται αλλα να σας φτιαξω και οδηγιες χρησεως?
:P

. said...

λιλι νομίζω ότι είναι καιρός ν αρχίσεις να γράφεις μερικά πράγματα και στα δικά σου @@ =)

Lili said...

Eimai me tis periodous mou Marilina mou,alles zen, alles endiaferomai kai syzito, alles exo entasi....analoga me to ti symvainei ekso, antidro edo...
makia kai smouts

Anonymous said...

δεν ειχα ποτε γατο. δε τα παω καλα με τα γατια γενικως. σιγα μη καταλαβαινα δλδς τι έκανε το γατί. οποτε το αλλαζουμε. προσεχτε πως χρησιμοποιείτε το πουλι σας στο σπιτι τις lilis. :**

Anonymous said...

Κάνε κάτι με την ορθογραφία, σε παρακαλώ. Γραφεις αρκετά καλά αλλά τα λάθη σου είναι πολλά και χαλάνε την εικόνα του κειμένου, επηρεάζοντας ακόμη και την πυκνότητα του λόγου σου. Φιλική συμβουλή.

SilentSoul said...

Sorry λοιπον..
Παραδεχομαι πως το αστειο σου το πηρα σοβαρα.Ξερω να παραδεχομαι τα λαθη μου και να ζηταω συγνωμη απο ατομα που εκτιμω πολυ και σεβομαι.
Ναι εισαι ενα απο αυτα.Και δεν στα λεω επειδη αφιερωσες το ποστ σε δικο μου σχολιο,καλα εκανες.
Μοιαζουμε σε πολλα.Ηλικια,αποψεις.
Δεν υπηρξα παντρεμενη,δεν εχω παιδι.Αλλα βιωσα πολλα περισσοτερα απο αυτες τις καταστασεις τα οποια με εκαναν αυτο που ειμαι τωρα.
Τιμη μου που σε γνωριζω λοιπον μερα με την μερα μεσα απο τα ποστ σου,μεσα απο τις στιγμες σου.
Συγνωμη και παλι που πηρα στραβα το ποστ σου.

Lili said...

ελα βρε, απο παρεξηγησεις να φανε και οι κοτες.
Και γω ισως εντεδρασα υπερβολικα γραφοντας ολοκληρο ποστ.

ας μας γινει μαθημα και στις δυο :P

My first book

My first book
A funny Homebirth